Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Seat Exeo
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk BerichtenHangt er eigenlijk een stofje aan die deur nu? Of enkel kunststof.... Het houtfineer zit er overigens ook vrij fake uit.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenLeg uit?
Ik ga er ook van uit dat Seat net als Skoda nepinleg gebruikt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenHmm ergens gelezen geloof ik!
Ik ga er ook van uit dat Seat net als Skoda nepinleg gebruikt.
Met alle respect trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
Waar heb je die nu weer vandaan? Photoshop?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk BerichtenNoorderbuur Paul was je voor.
Maar toch bedankt!, had ik niet gezien, dadelijk op quote geklikt. Sorry Paul
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten, had ik niet gezien, dadelijk op quote geklikt. Sorry Paul
Comment
-
Hoe verkracht je een oude A4, zie hier het antwoord...
Het ziet er uit als een A4 maar de kwaliteit zal wel te wensen overlaten, een vroegere kameraad van me z'n ouders hadden een Toledo van '99 en er werd met de grote trom geslagen dat het dashboard afkomstig was van de Audi A3. 100 000km later werd wel direct duidelijk dat de kwaliteit alles behalve goed was, gepiep en gerammel, een stuur dat enorm snel versleet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende eerste leon had ook al hetzelfde dash als de eerste a3, niet ?
Ik vond het interieur van de Golf IV wel mooier dan dat van de eerste A3.
Comment
-
Seat Exeo: Ein alter Bekannter unter neuer Flagge
Mit dem neuen Exeo tritt Seat in einem Markt an, der in Europa mit jährlich 17 Millionen Einheiten zu den größten Fahrzeug-Segmenten überhaupt zählt. Im Visier haben die Spanier dabei sowohl Aufsteiger aus dem eigenen Lager als auch Umsteiger von anderen Marken, die sich bislang für Fahrzeuge wie einen Mazda 6 oder Peugeot 407 interessierten. Der Umstieg auf den Exeo fällt nicht schwer: Wer schon einmal einen Audi gefahren hat, fühlt sich in dem Seat-Derivat auf Anhieb zuhause.
Eerste rijimpressie: [auto-presse.de]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
-
Comment
Comment