Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Exeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
    Inderdaad.Prijs ook hé.
    Hangt er eigenlijk een stofje aan die deur nu? Of enkel kunststof.... Het houtfineer zit er overigens ook vrij fake uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
      Hangt er eigenlijk een stofje aan die deur nu? Of enkel kunststof.... Het houtfineer zit er overigens ook vrij fake uit.
      Het houtfineer is fake.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
        Het houtfineer is fake.
        Leg uit?
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          Leg uit?
          Hmm ergens gelezen geloof ik!

Ik ga er ook van uit dat Seat net als Skoda nepinleg gebruikt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
            Hmm ergens gelezen geloof ik!

Ik ga er ook van uit dat Seat net als Skoda nepinleg gebruikt.
            Ah ok, ik dacht even dat je bedoelde dat houtfineer in 't algemeen nep was. Even vergeten dat we in een Seat-topic zaten

Met alle respect trouwens.
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten

Waar heb je die nu weer vandaan? Photoshop?

Hier finden Sie alles zum Thema Auto: ausführliche Tests, exklusive Erlkönig-Bilder, Kaufberatung, alles zu Verkehr & Politik, Formel 1 und aktuellen News.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Noorderbuur Paul was je voor.
                Maar toch bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                  Noorderbuur Paul was je voor.
                  Maar toch bedankt!
                  , had ik niet gezien, dadelijk op quote geklikt. Sorry Paul
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    , had ik niet gezien, dadelijk op quote geklikt. Sorry Paul
                    No problemo!

Comment

• Hoe verkracht je een oude A4, zie hier het antwoord...
                      Het ziet er uit als een A4 maar de kwaliteit zal wel te wensen overlaten, een vroegere kameraad van me z'n ouders hadden een Toledo van '99 en er werd met de grote trom geslagen dat het dashboard afkomstig was van de Audi A3. 100 000km later werd wel direct duidelijk dat de kwaliteit alles behalve goed was, gepiep en gerammel, een stuur dat enorm snel versleet...

Comment

• Mensen, wat verwachten jullie eigenlijk?
                        Een audi a4 aan een seat prijs?
                        Een seat met superieure kwaliteit ,maar de prijs van een ...seat?
                        Of nen seat met..???
                        Wat is een seat eigenlijk per definitie?

Comment

• Ik weet zeker dat men volgende wagen een insignia wordt, maar als blijkt dat een insignia naar mijn goesting te duur uitvalt, is dit zeker een kanshebber...

trouwens moest ik nu een audi a4 b7 hebben, voor het onderhoud zou ik hem binnen doen bij een seat dealer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            de eerste leon had ook al hetzelfde dash als de eerste a3, niet ?
                            He ja nu je het zegt!
                            Ik vond het interieur van de Golf IV wel mooier dan dat van de eerste A3.

Comment

• Seat Exeo: Ein alter Bekannter unter neuer Flagge

Mit dem neuen Exeo tritt Seat in einem Markt an, der in Europa mit jährlich 17 Millionen Einheiten zu den größten Fahrzeug-Segmenten überhaupt zählt. Im Visier haben die Spanier dabei sowohl Aufsteiger aus dem eigenen Lager als auch Umsteiger von anderen Marken, die sich bislang für Fahrzeuge wie einen Mazda 6 oder Peugeot 407 interessierten. Der Umstieg auf den Exeo fällt nicht schwer: Wer schon einmal einen Audi gefahren hat, fühlt sich in dem Seat-Derivat auf Anhieb zuhause.

Eerste rijimpressie: [auto-presse.de]

Comment

• Aha, weer een schoolvoorbeeld van de invasie van de white-rabbits!

Ondanks mijn blijvende twijfels begin ik hem wel mooier te vinden. In het wit met goei groate janten valt hij eigenlijk wel te pruimen.

Switcher

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                                  Seat Audi emoción

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Bron: [www.caranddriver.es]

Comment

Working...
                                          X