Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Exeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er werd hier gezegd dat de afwerking misschien op een minder niveau zou liggen dan bij Audi zelf. Ik heb vandaag ook in bovenstaand model gezeten en moet zeggen dat de afwerking toch wel super is, zenne!

Geel interieur was echter niet mijn ding. En middenarmsteun had maar een heel klein bergvak. De aparte koeling in het handschoenkastje was leuk gevonden. Mooie kleur blauw ook.

Comment

• Heb er ook ingezeten, en vond de afwerking idd heel kwaliteitsvol.
      MAAR, de volgende generatie van de exeo zal wel weer verkloot worden...
      In het begin had de ibiza ook een kwaliteitsvol dash enzo, gewoon gekopieerd van polo, je moet de laatste ibiza eens binnenin bekijken, niks dan plastic....

Kijk naar de vorige Leon, juist hetzelfde, dat dashboard kwam zo van een audi a3, je moet nu eens kijken wat een plastieken gedrocht erinzit.
      Dus mensen, koop een exeo en koester het, want als ze de opvolger ZELF moeten ontwerpen blijft er van die kwaliteit niks meer over!

Comment

• De Exeo ST (SportTourer)

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• De break is zeker niet mis!

Comment

• Station-Exeo op straat

4 februari 2009 | Tekst: Alexander Inia
            De komst van een stationwagon op basis van de Seat Exeo hing al een tijdje in de lucht. Omdat ze zich in Spanje niet konden bedwingen, kunnen we nu al laten zien hoe deze Exeo ST er dan echt uit komt te zien.

Qua motorenpalet verwachten wij geen verschil met de sedan. Dat betekent voor benzine-adepten dus waarschijnlijk de keuze uit een 1,6-liter viercilinder (102 pk), 1,8-liter viercilinder turbomotor (150 pk) en een 2,0-liter viercilinder turbomotor (200 pk). Wie wil dieselen, heeft de keuze uit twee tweeliter common-rail blokken. De eenvoudigste heeft een vermogen van 143 pk, de sterkste schopt het tot 170 pk.
            Ook de Exeo ST profiteert van beproefde Audi-techniek, inclusief het dashboard uit de A4 Cabriolet. Exacte details -zoals buitenmaten en prestaties- moeten we u nog schuldig blijven, omdat Seat de auto nog niet heeft onthuld. Dat gaat in maart op de Autosalon van Genève gebeuren, dus binnenkort weten we ongetwijfeld meer.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

• Knap maar hij is dan ook bijna even duur als de a4 toen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                        Knap maar hij is dan ook bijna even duur als de a4 toen
                        dus nog altijd goedkoper dan de A4 nu Vind hem ook echt knap,heb er op het salon ingezeten en moet zeggen, weinig op aan te merken. Prijs is naar Seat-normen mss hoog echter het niveau dat gehaald wordt/geboden wordt is hoog dus...

Comment

Heb er ook ingezeten, en vond de afwerking idd heel kwaliteitsvol.
                          MAAR, de volgende generatie van de exeo zal wel weer verkloot worden...
                          In het begin had de ibiza ook een kwaliteitsvol dash enzo, gewoon gekopieerd van polo, je moet de laatste ibiza eens binnenin bekijken, niks dan plastic....

Kijk naar de vorige Leon, juist hetzelfde, dat dashboard kwam zo van een audi a3, je moet nu eens kijken wat een plastieken gedrocht erinzit.
                          Dus mensen, koop een exeo en koester het, want als ze de opvolger ZELF moeten ontwerpen blijft er van die kwaliteit niks meer over!
                          zij eeen niets wetende man.
                          Nissan QQ driver.

Comment

Knap maar hij is dan ook bijna even duur als de a4 toen
                            idd heel mooi, maar helemaal geen seat-prijzen. heb er mijn twijfels over.
                            wimoptiek.be op

Comment

• Ik heb het zelf niet uitgepluisd, maar al diegenen die het geen 'SEAT-prijzen' vinden: hebben jullie rekening gehouden met de standaarduitrusting?
                              2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• hij zal rijkelijker uitgevoerd zijn dan andere modellen bedoel je? allemaal goed en wel. maar dat was niet de grondlegging van seat. seat was een kwalitatief goed merk met bekende onderdelen (vw) tegen een lagere prijs, wat zijn invloed had op de afwerking en uitrusting, maar dat nam je erbij. nu worden ze duurder en duurder. (zoals alle merken trouwens, niet alleen seat) en gaan ze hun begindoel een beetje voorbij. zo worden ze meer en meer concurrent van hun eigen zustermerken, waar ze vroeger onder geposisioneerd zaten.
                                zo ben ik bv. voor mijn eerste wagen gaan kijken voor een nieuwe polo, een nieuwe seat cordoba of een 2dehandse golf III GTD. allen met dezelfde dieselmotor, en dezelfde prijsklasse
                                wimoptiek.be op

Comment

• En dan nu echt: Seat Exeo ST

10 februari 2009 | Tekst: Nic de Boer
                                  Vorige week konden we al wat korrelige beelden van de Seat Exeo ST laten zien. Nu is het tijd voor de eerste informatie die door Seat wordt vrijgegeven.

De Seat Exeo ST wordt in het najaar leverbaar. De sedan is er al in april. Net als bij de sedan is er ook bij de ST flink wat overeenkomst met de oude Audi A4 - dit keer de Avant-versie natuurlijk. De bagageruimte is 442 liter. Ook is de ST wat langer dan de sedan.
                                  Voorlopig wordt gesproken over vijf motoren voor de statiowagen: een 1,6-liter met 102 pk, een 1,8-liter turbo met 150 pk en een 200 pk sterke 2,0 TSI bewaken het benzinefront. De diesels hebben 143 of 170 pk. De uitrustingsniveaus zijn Reference, Style en Sport. Prijzen zijn nog niet bekend.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Meer pics : [www.netcarshow.com]

Comment

• Heb ik dat nu goed gelezen? Is de koffer van de break kleiner dan de berline?? Ja, als je de bank neerlegt ga je over het volume van de berline, maar goed, dit is dus weer een lifestyle-break waar de esthetiek voorgaat op de functionaliteit... In dat opzicht is het ook een aspect waar de wagen minder Seat is geworden.

Comment

• De Seat-look staat het model beter dan de toenmalige A4-look vind'k
                                        1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                                          Heb ik dat nu goed gelezen? Is de koffer van de break kleiner dan de berline?? Ja, als je de bank neerlegt ga je over het volume van de berline, maar goed, dit is dus weer een lifestyle-break waar de esthetiek voorgaat op de functionaliteit... In dat opzicht is het ook een aspect waar de wagen minder Seat is geworden.
                                          Dat heb je goed gelezen. Logisch, toch? Het is een remake van de (vorige) Audi A4 en heeft dezelfde kofferruimte: 460 voor de berline, 442 voor de break.

Trouwens, je hoeft de achterbank niet neer te leggen om een grotere koffer te hebben in de break dan in de berline. Laden tot boven het afdekzeil volstaat.

Comment

Working...
                                          X