Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Exeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rating:

Wie die Limousine ist auch der Seat Exeo ST ein sehr solides Mittelklasse-Auto. In Sachen Antrieb, Komfort und Verarbeitung weiß der Kombi wahrlich zu überzeugen. Das Platzangebot im Kofferraum und für die Fondpassagiere ist allerdings nicht exorbitant. Dass der Exeo auf einem alten Audi A4 basiert, sichert ihm viele Pluspunkte. Allerdings ist das auch mit das größte Manko: Das Design von Karosserie und Innenraum wirkt nicht mehr ganz taufrisch. Den dynamischen 50-jährigen Familienvater zu überzeugen, statt Audi A4 Avant oder BMW 3er Touring einen Seat Exeo ST zu kaufen, dürfte so vorrangig über den Preis gelingen.

Complete rijtest: [www.auto-news.de]
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Jep. Zet zo maar voor mijn deur, in die kleur graag.
      2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten
        Jep. Zet zo maar voor mijn deur, in die kleur graag.
        Voor mij hetzelfde
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Die Exeo ST is echt knap! De A4 is mooi, maar toch vind ik het jammer dat die A4 er nog zo fel in herkend wordt. In de categorie gezinsbreaks zou ik hem zeker eens testrijden.

Comment

• Weet er iemand welk gaspedaal het is? Zo een plankje gelijk dit zoals op de Altea (en Leon ook denk ik, zalig rijden daarmee), of een normaal?
            2004: Golf II 1.9 TDI — 2007: Ford Fiesta 1.4 TDCI — 2008: SEAT Altea 1.9 TDI — 2012: BMW 318d — 2016: BMW 430d Gran Coupé — 2021: ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Seth Bekijk Berichten
              Weet er iemand welk gaspedaal het is? Zo een plankje gelijk dit zoals op de Altea (en Leon ook denk ik, zalig rijden daarmee), of een normaal?
              Tegenwoordig zijn het toch bijna allemaal zo als die die je toont?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                bij Audi toch niet

dus zal dat bij seat ook niet zo zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                  bij Audi toch niet

Bij onze A3 staat het pedaal op de vloer hoor, net zo in de Jetta. Ik kan mij niet voorstellen dat het in deze Exeo niet zo zou zijn.
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• ze hebben de copy/paste ook gevonden bij seat, zelf geen moeite gedaan voor het interieur
                    zal wel kwaliteit zijn, alle het interieur dan toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                      bij Audi toch niet

Jawel, ik rijd met een Altea en het staat op de grond. Seat heeft ook dingen wat Audi niet heeft hoor.

Comment

• 2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten

Helemaal niet! Ik denk dat een redelijke minderheid de pedaal op de grond heeft staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                            Mooi. Dit is de Sport zeker? Foto van de voorkant?

Comment

• Gisteren voor het eerst de Exeo van dichtbij gezien, was een ST.
                              Moet zeggen ziet er heel goed uit, zowel binnenin, als buitenkant.
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik er reclame van zag. Je moet het maar durven he. Ik zou het er als bv. a4 rijder al zeker niet mee gediend zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten

Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik er reclame van zag. Je moet het maar durven he. Ik zou het er als bv. a4 rijder al zeker niet mee gediend zijn...
                                  Wat is d'r met die reclame??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Wat is d'r met die reclame??
                                    Die reclame is deel van de job, zo'n auto produceren volgens mij dan weer niet. Ik moest echt 2x kijken om te zien dat het geen a4 was

Dat de Aldi hier nog niet opgekomen is

Comment

• Kweetet toch niet zo direct hoor. Op elke foto waar je de Seat badge kan zien heb ik zoiets van
                                      Denk dat het komt omdat we zo'n design niet gewoon zijn van Seat en dat het daarom bij mij wat wringt.

Comment

• Ik vind het vooral grappig dat iedereen die met zo'n A4 B7 (of welk type is het?) rijdt, nu gewoon een te dure Seat heeft!

Maar wacht; waarschijnlijk is de bouwkwaliteit van de Audi beter!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
                                          Ik vind het vooral grappig dat iedereen die met zo'n A4 B7 (of welk type is het?) rijdt, nu gewoon een te dure Seat heeft!

Maar wacht; waarschijnlijk is de bouwkwaliteit van de Audi beter!
                                          Liever een okkazie B6 of B7 dan een nieuwe Exeo ...

Comment

Working...
                                          X