Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Lente van 2009. De breakversie (op basis van de Audi A4 Avant B7) wordt dan ook voorgesteld (op het autosalon van Genève) en die komt einde zomer / begin herfst 2009 op de baan...
Should I buy one?
With prices set between £17 and £20k, the finalised production Exeo could make a case for itself in a Seat-defined slot between the mainstream Insignia and ‘sub premium’ Passat and Accord.
This is an intriguing car of undoubted premium construction with potentially impressive mile-munching ability. A 170hp diesel Exeo ST estate looks set to be a tempting proposition.
In any case, don’t dismiss the Exeo project. With the car industry set for much greater integration, this kind of re-cycling of high-quality platforms will become far more common, if not so obvious.
op zich is het eigenlijk een hele knappe wagen, net zoals de A4 dat destijds al was. Bij deze Seat vind ik de achterkant (door de achterlichten) en de voorkant (again door de lichten en de luchroosters) er beter uitzien dan bij de Audi-uitvoering (dat waren dus in mijn ogen de minder mooie geslaagde kantjes bij de A4 B7).
Als ik dat engelse artikel lees zijn er eigenlijk niet veel slechte puntjes aan dit voertuig, eh? De kwaliteit van het interieur zou nog steeds hoogstaand zijn, met de nieuwe en zuinige 2.0commonrail onder kap zit je op dat vlak ook goed, een vrij gesofistikeerd onderstel en blijkbaar een stuur dat wel oké is. Juist de architectuur van het voertuig zou misschien op het scherpst van de snede niet perfect zijn... So what? Hoe kun je in godsnaam hier in België op het scherp van de snede rijden..?
Het is wachten op meer reviews en dan uitkijken naar de lancering van dit model!
Gereden en video: Seat Exeo
12 november 2008 · Tekst Roland Tameling
Seat beoefent met de nieuwe Exeo een andere manier van hergebruiken dan we toe nu toe gewend zijn. Geen nieuwe auto met een ander logo, maar een óude auto met een ander logo.
In principe is de Exeo namelijk een Audi A4 van het vorige model, maar dan voorzien van een nieuwe neus en kont. Maakt Seat zich er met een Jantje van Leiden vanaf, of levert deze recycling alsnog een goede auto op? We reden een eerste rit rond Barcelona om dit uit te vinden.
achteraan en in profiel (ook wat qua interieur) doet hij me aan de A4 denken. Statige wagen voor een mooie prijs. hoe zit hij qua klasse? jetta grootte, dus A4 en consoorten?
Naar de toekomst toe zou m'n vrouw 'n andere wagen willen (2-3 jaar?) en Seat stond al in de belangstelling met 'n Altea(XL) maar de break van deze lijkt mij eigenlijk nog meer 't overwegen waard...
achteraan en in profiel (ook wat qua interieur) doet hij me aan de A4 denken. Statige wagen voor een mooie prijs. hoe zit hij qua klasse? jetta grootte, dus A4 en consoorten?
Nogal wiedes! Hij is gebaseerd op de Audi A4 B7...
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment