Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
maar ik ken veel mensen die uit zogenaamde probleem steden (is niet mijn mening) als Mechelen,Aalst,Gent,St-Klaas,..... weggaan omwille van een imago probleem. Ik ben in Mechelen gaan lopen omdat ik er simpel weg meer plaats nodig had. Vaak trekken die (als ze dan geld hebben) naar gemeenten als Retie,Kasterlee,Keerbergen,....en zetten dan dikke bakken voor hun deur. Als er natuurlijk daar ooit een moskee ofzo zou komen (zal wel nooit want er zijn geen moslims) zouden ze even teleurgesteld zijn dan als een premium en een low-budget merk dezelfde auto maken.......Bovendien zijn wij (mensen die opgegroeid zijn in de suburs van grote steden geen rascisten maar eerst er wel duidelijk zo een mentaliteit in vredige dorpjes waar ze je nog altijd aanstaren als je er niet geboren en getogen bent. (en ik kan het weten)
Zijn deze eigenlijk gelijke motoren met andere software ?
Met name de 120 en 140 ?
*Kijkt effe op de Audi-website*
Ik dacht het wel, het zou mij verbazen dat de internals van de 120 pk verschillen met die van de 140 pk. Of de 170 pk helemaal hetzelfde is kan ik je niet vertellen, maar ik vermoed van wel.
maar ik ken veel mensen die uit zogenaamde probleem steden (is niet mijn mening) als Mechelen,Aalst,Gent,St-Klaas,..... weggaan omwille van een imago probleem. Ik ben in Mechelen gaan lopen omdat ik er simpel weg meer plaats nodig had. Vaak trekken die (als ze dan geld hebben) naar gemeenten als Retie,Kasterlee,Keerbergen,....en zetten dan dikke bakken voor hun deur. Als er natuurlijk daar ooit een moskee ofzo zou komen (zal wel nooit want er zijn geen moslims) zouden ze even teleurgesteld zijn dan als een premium en een low-budget merk dezelfde auto maken.......Bovendien zijn wij (mensen die opgegroeid zijn in de suburs van grote steden geen rascisten maar eerst er wel duidelijk zo een mentaliteit in vredige dorpjes waar ze je nog altijd aanstaren als je er niet geboren en getogen bent. (en ik kan het weten)
Seat was sinds het jaar 2000 redelijk goed bezig maar ze hebben met hun laatste modellen alles teniet gedaan. Dit model is nu ook niet bepaald mijn ding.
Waarom niet?
Je betaalt waarschijnlijk een pak minder dan audi en rijdt met hetzelfde materiaal, en hij mag er best wezen!
Rij maar eens met een Seat en daarna met een Audi, allebei 4 jaar oud en pakweg 200.00km en je zal wel beseffen dat er een groot verschil is in afwerking en materiaalkeuze. Het is niet omdat het interieur trekt op dat van een A4 dat het ook precies hetzelfde is he.
Man man ze hebben dus echt letterlijk het interieur uit de A4 cabrio overgenomen en een Seat logo op het stuur geplakt. De neus van de Ibiza erop en de achterlichten van de Altea XL en ze hebben een nieuw model Maar het resultaat mag er eigenlijk wel zijn, de eerste Seat ooit met een deftig interieur.
Comment