Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Seat Exeo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten

Rij maar eens met een Seat en daarna met een Audi, allebei 4 jaar oud en pakweg 200.00km en je zal wel beseffen dat er een groot verschil is in afwerking en materiaalkeuze. Het is niet omdat het interieur trekt op dat van een A4 dat het ook precies hetzelfde is he.
    het interieur van een A4 met 170.000km vertoont ook hier en daar slijtage, hoor
    vooral de plastic-delen knarsen tegen elkaar als je ze niet niet constant bijwerkt met silicone en parafine
    in de kwaliteit van de materialen zal wel een verschil zijn, hoe zouden ze dan bij Audi de prijsverschillen kunnen verantwoorden
    wat ook het verschil kan maken in de toekomst zijn de prijzen als de wagen naar het atelier moet : ik hou mijn hart vast met de huidige politiek van Audi om met exclusieve concessies tewerk te gaan... de rekening zal zeker niet verminderen

Comment

• Mooie naam,begrijpelijke strategie!Ben benieuwd naar de prijzen.
      Héél mooi interieur,sportieve neus jammer van de fletse achterkant.
      Nora!

Comment

• http://www.seatexeo.com/ in't zwart
        Nora!

Comment

• Eh... komt er nog iets na dat filmptjen??

IK WIL MEER INFORMATSIEEEEE!!!

Comment

• de eerste Seat ooit met een deftig interieur.
            Nu ge het zegt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
              de eerste seat met een deftig interieur.
              Sorry, maar ik vind dat het interieur van de Ibiza best gezien mag worden
              freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Ziet er allemaal érg deftig uit, maar ik moet telkens weer effe naar het Seatlogo kijken om mij eraan te herinneren dat dit een Seat ís. Zeer bizar!

Comment

• U kan daar desgewenst een Ferrari badge overheen kleven.

Comment

• Veel waar voor je geld. Wat kost ie eigenlijk? Ben te lui om dat hier te zoeken

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                        Man man ze hebben dus echt letterlijk het interieur uit de A4 cabrio overgenomen en een Seat logo op het stuur geplakt. De neus van de Ibiza erop en de achterlichten van de Altea XL en ze hebben een nieuw model Maar het resultaat mag er eigenlijk wel zijn, de eerste Seat ooit met een deftig interieur.
                        de eerste leon had ook al hetzelfde dash als de eerste a3, niet ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          En de eerste Superb was ook een verlengde versie van de vorige Passat. Zo nieuw is dit dus allemaal niet binnen VAG...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            Yep, ik heb dit proefondervindelijk ontdekt toen ik parkeerde naast een Leon met hetzelfde dashboard als het onze
                            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Maar het materiaal zelf was wel heel wat minder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                                Maar het materiaal zelf was wel heel wat minder.

Inderdaad.Prijs ook hé.
                                Nora!

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Waar heb je die nu weer vandaan? Photoshop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten

Waar heb je die nu weer vandaan? Photoshop?
                                      Nee, gepresenteerd op Auto Motor & Sport ...

Hier finden Sie alles zum Thema Auto: ausführliche Tests, exklusive Erlkönig-Bilder, Kaufberatung, alles zu Verkehr & Politik, Formel 1 und aktuellen News.

Comment

• Seat Audi emoción

Comment

• Van diezelfde site geplukt;
                                          "Da der Exeo auf den alten Produktionsanlage des Audi A4 entsteht, die mittlerweile ins Seat-Werk nach Matorell umgezogen ist, soll der Exeo-Kombi entsprechend günstiger zu produzieren sein. Als Grundpreis werden etwa 24.000 Euro angepeilt."

Zijn onze prijzen niet iets duurder ten opzichte van de duitse??

Comment

Working...
                                          X