Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VI GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
    @ Golf VI eigenaars: Jullie moeten eens kijken naar jullie chassisnummer wat de laatste letter ervan is...

W = Wolfsburg
    P = Mosel (Sachsen, Oost-Duitsland)

Zou trouwens al een terugroepactie op zijn, dat de achterste ruiten naar beneden schuiven in de deuren...

Ik mag het hopen van niet, mijn ouders hebben dat gehad met hun Golf Plus, zij werden er gek van, gingen ze ergens boodschappen doen, kwamen ze terug bij de wagen, stonden de ramen open.................................

Dealer kon het niet oplossen, hebben destijds de comfort module maar uitgeschakeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompson Bekijk Berichten
      Is de GTI ook te krijgen met vierwielaandrijving ?
      slippen die wielen niet door bij brut vertrek ? (210pk)
      als ik met mijn vader zijn A4 rijd slippen die wielen al door in een bocht !
      dus vandaar mijn vraag
      Heeft een electronisch differentieel erin zitten die tijdens de bocht de kracht verdeelt

Comment

• inderdaad er zijn al terugroepingen bezig... Dus beetje vrees voor de geproduceerde auto's!!!

Comment

Heeft een electronisch differentieel erin zitten die tijdens de bocht de kracht verdeelt
          Nee, dat remt gewoon het doorspinnende wiel af.
          En ja de wielen slippen door, maar dat heb je met elke wagen (in de juiste omstandigheden )
          Last edited by ; 10/07/2009, 19:20.

Comment

Thx

Een Quattro GTI komt er dus niet direct ?

Comment

• @Kurtje

waar kan ik dat vinden van die terug roep actie's?????????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door golfgti5 Bekijk Berichten
                @Kurtje

waar kan ik dat vinden van die terug roep actie's?????????
                Op het Nederlands Autoweek forum , topic V en VI GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                  Nee, dat remt gewoon het doorspinnende wiel af.
                  En ja de wielen slippen door, maar dat heb je met elke wagen (in de juiste omstandigheden )
                  Ja zo bedoelde ik het, maar was wat slecht verwoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompson Bekijk Berichten
                    Thx

Een Quattro GTI komt er dus niet direct ?
                    De R heeft wel vierwiel aandrijfing

Comment

Ja zo bedoelde ik het, maar was wat slecht verwoord
                      Niet echt slecht hoor, want door het wiel af te remmen wordt de kracht effectief, door de werking van het differentieel, naar het buitenwiel gestuurd. Er is dan dus wel degelijk een herverdeling gebeurd
                      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                        Niet echt slecht hoor, want door het wiel af te remmen wordt de kracht effectief, door de werking van het differentieel, naar het buitenwiel gestuurd. Er is dan dus wel degelijk een herverdeling gebeurd

eyyyyyyy een bank vooruit en kus van de 'schoon' lerares

Comment

• Abt voor de Golf VI GTI. UIterlijk trekt op niets vind ik, de motor daarentegen kan opgevooerd worden tot 300pk. 0-100 in 6,0 sec.

Grtz.
                          Nick

Comment

• eerste indruk van men gti:
                            echt een zot dingske :p mega tevreden mee, enkel gade uwen cd er de eerste keer nie inkrijgen kurt :p
                            hihi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                              eerste indruk van men gti:
                              echt een zot dingske :p mega tevreden mee, enkel gade uwen cd er de eerste keer nie inkrijgen kurt :p
                              hihi
                              Serieus vertel vertel
                              Zit er al een CD in misschien hehe

En hoe rijdt hij?
                              Ik gan nu slapen se, morgen 11u ist mijne toer om te testrijden

Comment

Serieus vertel vertel
                                Zit er al een CD in misschien hehe

En hoe rijdt hij?
                                Ik gan nu slapen se, morgen 11u ist mijne toer om te testrijden
                                hij rijdt echt superzalig :p
                                ge moet eerst kiezen welk cd slot voor ge ne cd erin kunt steken :p hebk mee gedutst de eerste keer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                                  hij rijdt echt superzalig :p
                                  ge moet eerst kiezen welk cd slot voor ge ne cd erin kunt steken :p hebk mee gedutst de eerste keer
                                  Ahhhhh met de 6 cd wisselaar je hebt dezelfde radio als mij dan

Comment

• Ik ben net terug na een uur durende testrit met de GTI...
                                    Kan alleen maar zeggen dat ik er stil van ben geworden! Ik heb met de V gereden en de VI rijdt hetzelfde, maar beter...

Zijn wegligging is enorm goed, plakt gewoon op de weg, meerdere malen getest vandaag met instructies van de piloot... Je gaat gewoon zo ontzettend hard en de wagen geeft geen krimp...

Nu motorgeluid... 2.0 tsi zou niet goed klinken, awel de mannen van VW hebben serieus hun best gedaan! Hij klinkt anders als de V GTI ... Na 4000 toeren komt de sound er echt in!

Ik kon al niet wachten om hem te gaan halen, en na vandaag is het dus 10 x zo erg

Comment

• Vlug nog een fototje gemaakt na de rit:

Comment

• idd hij gaat echt hard :p
                                        daarnet zo een jong gastje naast me met een A4 break, die dacht ff te snel te zijn voor mij :p
                                        liet hem zo tot 50km/u voorsprong (ongeveer 2 auto's) en dan hebk is opgetrokken :p hem zat met zen mond open tot op de grond
                                        mwhahaha in your face noem ek da

nuja door de regen is de achterkant enorm vuil
                                        en morgen nog slechter weer dusja zal hem maar nog nie kuisen.
                                        inmiddels al 570km op de teller, en moet zeggen, geluid van de motor wordt echt beter :p
                                        vooral als je zo de eco schakel versnelling volgt (da nr rechts boven)
                                        da raad u bvb aan om een lang stuk van 70 in 6de versnelling te nemen. en geef dan is gas, da geluid is zo mooi :p en hij gaat sneller vooruit dan je zou denken :p

En, iedereen kijkt bijna :p echt zalig

Comment

• ohja, foto's volgen als ik hem terug heb gekuist

Comment

Working...
                                          X