Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
net wat ik dacht... een bmw-lover vindt alles mooi als het bmw logo erop staat, niet?
sorry het mag raar klinken maar ik geloof gewoon niet dat geshocked ben't van z'n schoonheid.. ik vind het een gigantische gedrocht, zowel van binnen als vanbuiten. (vooral die achterkant trekt op niks...)
Ditto, op de eerste foto dacht ik: eindelijk weer eens een ietwat mooie BMW, maar toen ik de rest zag en de snuit ook tegoei was het weer van: oh dear.....
Zijn de X5 en de huidige 3 dan echt de laatste beemers die zelfs mij nog kunnen aanspreken
De snuit is zonder meer knap te noemen, zo ook de flanken. Mooi!
Toch wel enige bedenkingen bij de vreemde kont.
Beetje banaal zelfs...
De E90 zal ongetwijfeld een succes worden. Design is hierin niet de doorslaggevende factor omdat het logo natuurlijk voor meer dan 50% van de verkopen zal instaan.
Dat logo zorgt voor de verkoop, ik hoop het maar...
Door het dseign zal het deze keer niet komen, zeker niet als je het mij vraagt.
Het design is wederom wennen, zelfs meer wennen dan aan de 7 reeks toendertijd. Momenteel vind ik het .... lelijk, het betert misschien nog wel. Vooral de snuit is , de kont al even erg... De zijkant gaat nog, het lijnenspel bevalt me nog een beetje...
Internieur en prestaties daarentegen, daar kan ik weinig op zeggen: indrukekkend...
Waarom geen 330d?
En is er nieuws over de X versies?
Een nieuw model wordt altijd in verschillende stappen uitgebracht. In dit geval begint de verkoop met een 320i, 325i, 330i en een 320d. De rest volgt enkele maanden later, wees gerust
net wat ik dacht... een bmw-lover vindt alles mooi als het bmw logo erop staat, niet?
sorry het mag raar klinken maar ik geloof gewoon niet dat geshocked ben't van z'n schoonheid.. ik vind het een gigantische gedrocht, zowel van binnen als vanbuiten. (vooral die achterkant trekt op niks...)
Simon, doe eens rustig. Lees nu uw post nog eens opnieuw en analyseer hem eens even.
Je zegt da je niet geschokt kan zijn door zijn schoonheid. Maar je kan wel geschokt zijn dat het zo'n "gigantisch gedrocht" is. Kom op zeg.
Wel, zo lelijk als jij hem vind, zo mooi vind ik hem!
En zal ik je nog eens pesten ... deze BMW 3 serie gaat meer verkopen dan al die lelijke Amerikaanse bakken van jou bij elkaar. Nah!
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
Met andere woorden : je reageert nog altijd even voorspelbaarhatelijk, intolerant, eenkennig en onvolwassen ... als máánden terug. Ik had gehoopt dat je gaandeweg een wat volwassener ingesteldheid zou hebben ontwikkeld ... maar mijn (en velen hun) hoop was/is blijkbaar tevergeefs. En da's enkel jammer voor jou, want op ketnet.be mag je dan veel vriendjes maken met je stoute mond, hier lukt dat niet.
Je mag dus vinden wat je wil, maar uit je in godsnaam toch een keer volwássen ? En met respect voor andermans mening. Want als iemand zegt dat 'ie de BMW '3 of de Mercedes CL of de Audi A2 of de nieuwe Ford Mustang schitterend of net hatelijk vindt, dan is dat die persoon zijn mening, en dan moet jij daar niks op aan te merken hebben als het een zuivere mening over stijl gaat. Die persoon vindt evenzeer van een auto zoals jij die auto evalueert.
Als we de situatie omkeren, namelijk jij vindt deze of gene auto schitterend of kotslelijk, en iemand zegt hetzelfde als wat jij nu antwoordde op Tulpje & Co z'n mening ... dan is die persoon die jouw woorden aanvalt, plots de lelijkste en stomste en hatelijkste mens ter wereld. En dan sta je een kwartiertje te briesen en dan ben je weer weg voor een maand.
mja.... tijdens het bekijken van de eerste officiële foto's is mijn reactie: "niet mis" Zoals enkele al aantoonden die achterlichten zal ik eens nader moeten bekijken en irl.... want zo op foto, ziet het er niet al te best uit.... ook de snuit moet ik irl kunnen beoordelen... op foto heb ik nogal de indruk dat de Beemwee's van de laatste tijd iets te braaf ogen... ik wil bedoelen dat het 'echte' agresieve snoetje er een beetje af is....
Als ik het allemaal goed bekijk zie ik er in de flanken duidelijk de lijnen van de 1-reeks in terugkomen. De voorspoiler is a la 5-reeks, de voorlichten maken een kleine knipoog naar de X3 (voor zover ik kan zien op foto) en de complete snuit-lijn heeft wat weg van een 6-reeks. Interieur is ontegesprekelijk het kleine broertje van de 5-reeks. Het enige wat nog rest is dus de kont..... die is dus uniek voor BMW en zal na wat wennen ook wel in de smaak vallen bij het grote publiek....
Comment