Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door simon
    Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co

Amaai, die is héél mooi
    net wat ik dacht... een bmw-lover vindt alles mooi als het bmw logo erop staat, niet?
    sorry het mag raar klinken maar ik geloof gewoon niet dat geshocked ben't van z'n schoonheid.. ik vind het een gigantische gedrocht, zowel van binnen als vanbuiten. (vooral die achterkant trekt op niks...)
    Ditto, op de eerste foto dacht ik: eindelijk weer eens een ietwat mooie BMW, maar toen ik de rest zag en de snuit ook tegoei was het weer van: oh dear.....
    Zijn de X5 en de huidige 3 dan echt de laatste beemers die zelfs mij nog kunnen aanspreken

Comment

Ik vind hem wel knap, behalve de achterkant, die doet me denken aan de vorige generatie nissan primera...

Voor de rest puik werk, ik verwacht eigelijk ook niet anders van BMW

Comment

BEN EN ZOT VAN AAN HET WORDEN

Comment

Bangle begint het te kunnen Hij moet wel uitgerust zijn met I-drive want anders lijkt het interieur zo goedkoop vind ik.
          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Zéér mooi, op de achterlichten na.

Met het interieur ben ik ook content.

Voor mij een zwarte 330i graag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
              BEN EN ZOT VAN AAN HET WORDEN

Ik ook, bijna mijn haren al kwijt.

Comment

Het uiterlijk vind ik serieus tegenvallen t.o.v. de huidige. De prestaties van de 330 daarentegen 258pk, 0-100: 6.3s
                nls2000

Comment

Deze laat me als gepatenteerd BMW 3rijder nogal koud.
                  Kijk meer uit wat de breakvariant en uitgerust met M-pakket zal geven.
                  Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                  & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                  http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                  Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

K'ben er eigenlijk al compleet weg van! schitterend...gewoon witte pinkers achteraan en t'is in de sjakos!

Comment

Hij is geslaagd. Voorlopig niks meer.

Ik vind het interieur niet speciaal mooier dan de E46 en ik betwijfel ten zéérste of het kwalitatief even goed zal zitten als de E46.

De snuit is zonder meer knap te noemen, zo ook de flanken. Mooi!
                      Toch wel enige bedenkingen bij de vreemde kont.
                      Beetje banaal zelfs...

De E90 zal ongetwijfeld een succes worden. Design is hierin niet de doorslaggevende factor omdat het logo natuurlijk voor meer dan 50% van de verkopen zal instaan.

Comment

Dat logo zorgt voor de verkoop, ik hoop het maar...

Door het dseign zal het deze keer niet komen, zeker niet als je het mij vraagt.

Het design is wederom wennen, zelfs meer wennen dan aan de 7 reeks toendertijd. Momenteel vind ik het .... lelijk, het betert misschien nog wel. Vooral de snuit is , de kont al even erg... De zijkant gaat nog, het lijnenspel bevalt me nog een beetje...

Internieur en prestaties daarentegen, daar kan ik weinig op zeggen: indrukekkend...

...maar het oog wil natuurlijk ook wat!

Comment

Het hoop dat ik het gewend zal geraken want de lichten vind ik maar , het design daarentegen is, zoals we gewend zijn van Bangle, heel knap !

Comment

Schitterend op de achterlichten na.

Comment

Waarom geen 330d?
                              En is er nieuws over de X versies?

Comment

Damn, hij is echt knap!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk.xd
                                  Waarom geen 330d?
                                  En is er nieuws over de X versies?
                                  Een nieuw model wordt altijd in verschillende stappen uitgebracht. In dit geval begint de verkoop met een 320i, 325i, 330i en een 320d. De rest volgt enkele maanden later, wees gerust

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co

Amaai, die is héél mooi
                                    net wat ik dacht... een bmw-lover vindt alles mooi als het bmw logo erop staat, niet?
                                    sorry het mag raar klinken maar ik geloof gewoon niet dat geshocked ben't van z'n schoonheid.. ik vind het een gigantische gedrocht, zowel van binnen als vanbuiten. (vooral die achterkant trekt op niks...)
                                    Simon, doe eens rustig. Lees nu uw post nog eens opnieuw en analyseer hem eens even.

Je zegt da je niet geschokt kan zijn door zijn schoonheid. Maar je kan wel geschokt zijn dat het zo'n "gigantisch gedrocht" is. Kom op zeg.

Wel, zo lelijk als jij hem vind, zo mooi vind ik hem!

En zal ik je nog eens pesten ... deze BMW 3 serie gaat meer verkopen dan al die lelijke Amerikaanse bakken van jou bij elkaar. Nah!
                                    Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                    • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                    • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                    • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

@ Simon

Ik zal nog méér zeggen dan D Squaloid. En ik ben er maar wát zeker van dat ik voor een groot deel van het forum spreek.

Je opmerking is zo verwerpelijk als wat. Niet op zich, maar wel omdat jij het zegt (en ook de manier waarop).
                                      • Jij bent degene die doorgaans énkel over de auto's waar je een blinde adoratie voor hebt (wat mag, geen probleem mee) plots super-positief komt doen. En vaak is dat zonder enige argumentatie.
                                      • Als iemand een andere mening heeft over die wagens, dan schiet je doorgaans vrij hard uit je kraam, met als centraal thema "dat KAN niet dat je dat vindt, ik geloof er niks van ... want die wagen is wél schitterend" of "... want die wagen is verschrikkelijk lelijk of slecht".
                                      • Vooral ten aanzien van BMW's en de BMW-liefhebbers sta je uiterst agressief en intolerant. Het valt echt enorm op. Dat je jouw mening hebt over die wagens, dat is allemaal goed en mooi, maar heb alsjebliéft eens wat respect voor anderen hun mening. Want dat heb je vaak NIET.
                                        En om jouw inconsequent gedrag nog wat te onderlijnen : als b.v. Mercedes-Benz-liefhebbers zoals Jerre of AMGrulzzz een gelijkaardige opmerking maken over een Mercedes-Benz als Tulpje & Co dat hier deed over de nieuwe '3, dan houd je altijd mooi je mond. Maar de éérste persoon die iets positiefs zegt over een BMW (een merk dat je zowiezo op onredelijke manier slecht gezind bent), dan is het *bam* erop. Met als eventuele argumentatie alléén jouw mening dat die wagen er niét goed uitziet ... "dus het kan niet" want (impliciet) "alleen ik weet wat mooi is en goed, en wat niet". En je hebt niet eens een rijbewijs, laat staan ervaring met veel wagens.
                                      • Bovendien ben je ook vaak niet realistisch in jouw meningen. Dat mag, want iedereen maakt fouten. Maar als iemand jou dan op een fout of een ál te ongenuanceerde uitlating wijst, dan schiet je plots (alhoewel, 't is altijd hetzelfde dus "plots" kunnen we het niet meer noemen) weer in een soort van verdediging die geenszins meer to-the-point is, maar puur persoonlijk. Of je ontwijkt de opmerking en begint de persoon die jou op iets wijst, op een totaal ander vlak aan te vallen. En dat alles zijn geen éénmalige gebeurtenissen.
                                      • Met andere woorden : je reageert nog altijd even voorspelbaar hatelijk, intolerant, eenkennig en onvolwassen ... als máánden terug. Ik had gehoopt dat je gaandeweg een wat volwassener ingesteldheid zou hebben ontwikkeld ... maar mijn (en velen hun) hoop was/is blijkbaar tevergeefs. En da's enkel jammer voor jou, want op ketnet.be mag je dan veel vriendjes maken met je stoute mond, hier lukt dat niet.

Je mag dus vinden wat je wil, maar uit je in godsnaam toch een keer volwássen ? En met respect voor andermans mening. Want als iemand zegt dat 'ie de BMW '3 of de Mercedes CL of de Audi A2 of de nieuwe Ford Mustang schitterend of net hatelijk vindt, dan is dat die persoon zijn mening, en dan moet jij daar niks op aan te merken hebben als het een zuivere mening over stijl gaat. Die persoon vindt evenzeer van een auto zoals jij die auto evalueert.
                                      Als we de situatie omkeren, namelijk jij vindt deze of gene auto schitterend of kotslelijk, en iemand zegt hetzelfde als wat jij nu antwoordde op Tulpje & Co z'n mening ... dan is die persoon die jouw woorden aanvalt, plots de lelijkste en stomste en hatelijkste mens ter wereld. En dan sta je een kwartiertje te briesen en dan ben je weer weg voor een maand.

Mijn eerlijke mening (en nu spreek ik niét voor het ganse forum, althans dat wil ik niet ... maar ik denk het wel) : dergelijke houding is géénszins productief voor het forum, en kunnen we hier missen als kiespijn.

Nogmaals (de zoveelste keer) : leer je les, grow up, of blijf nog een paar maanden weg tot het wat opklaart in jouw bovenkamer.

Voor de rest even goeie vrienden,

Met gepaste achting,

gTa

p.s.: En zeg niet dat je 't niet gelezen hebt.

Comment

mja.... tijdens het bekijken van de eerste officiële foto's is mijn reactie: "niet mis" Zoals enkele al aantoonden die achterlichten zal ik eens nader moeten bekijken en irl.... want zo op foto, ziet het er niet al te best uit.... ook de snuit moet ik irl kunnen beoordelen... op foto heb ik nogal de indruk dat de Beemwee's van de laatste tijd iets te braaf ogen... ik wil bedoelen dat het 'echte' agresieve snoetje er een beetje af is....
                                        Als ik het allemaal goed bekijk zie ik er in de flanken duidelijk de lijnen van de 1-reeks in terugkomen. De voorspoiler is a la 5-reeks, de voorlichten maken een kleine knipoog naar de X3 (voor zover ik kan zien op foto) en de complete snuit-lijn heeft wat weg van een 6-reeks. Interieur is ontegesprekelijk het kleine broertje van de 5-reeks. Het enige wat nog rest is dus de kont..... die is dus uniek voor BMW en zal na wat wennen ook wel in de smaak vallen bij het grote publiek....

Ik wacht wel even op de Touring...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                                          Ik wacht wel even op de Touring...
                                          Me too.

Comment

Working...
                                          X