Foto's??
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-reeks (E90)
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OlivierCCHeeft iemand foto's van een E90/91 in Monacoblauw ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OlivierCCBedankt
Ik vind Monacoblauw prachtig op de coupé maar voor mijn Touring ga ik het toch maar op Sparkling Graphite houden ....
Met al die prachtige coupéfoto's begon ik te twijfelen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OlivierCCHeeft iemand foto's van een E90/91 in Monacoblauw ?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OlivierCCBedankt
Ik vind Monacoblauw prachtig op de coupé maar voor mijn Touring ga ik het toch maar op Sparkling Graphite houden ....
Met al die prachtige coupéfoto's begon ik te twijfelen ...
Originally Posted by BBMMWW
Helemaal gelijk: Spacegrau past beter op de coupé. Ik heb ze allebij naast elkaar bij de dealer gezien (saffierzwart en spacegreau). Saffierzwart is zeker niet lelijk, maar die spacegrau straalt toch meer klasse uit.
Voor mij wordt het ook spacegrau met sattelbraun, maar dan wel met een kleinere motor (325i).
Ik kan je volgen maar binnen enkele maanden zal je in het straatbeeld voor 80% dat spacegrau zien. Met deze kleur stond hij overal op de voorstellingen en het is inderdaad een mooie kleur. Maar persoonlijk zou ik voor een andere kleur gaan om toch een beetje uit de grijze massa te springen. Zwart is inderdaad hard voor de coupé, maar er zijn nog kleuren die zeker ook passen op de coupé.
Wij rijden met een E91 in Sparkling Graphite, en hier heb je net hetzelfde.
De E90-E91 zie je enorm veel in die kleur.
Mochten we nu voor de aankoop staan zou ik voor een ander kleur durven gaan. Donkergroen of zelfs een witte.
--------------
Bovenstaande post heb ik zopas gepost in het E92 coupé onderdeel.
Daarenboven wil ik er nog aan toevoegen, het sparkling graphite is enorm vies om te onderhouden, hij mag pas gewassen zijn, 1 dag erna ziet hij weeral vuil. Het is nog altijd een mooie wagen in die kleur, maar zoals ik hierboven al zei, mocht ik opnieuw kunnen kiezen ging ik voor een andere kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dante Bekijk Berichtengisteren een 325d gezien in Berlijn,is deze al in België verkrijgbaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JB3 Bekijk BerichtenIemand ervaringen met de iPod interface in de e90 ?
'K vraag me af of dit de moeite is om laten in te bouwen.E61 525da E81 118d E36 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 320Diesel Bekijk Berichtenneen.
neen. Ik heb geen ervaring met de ipod interface in de E90.
neen. Niemand heeft ervaring met de ipod interface in de E90.
neen. Het is niet de moeite om het te laten inbouwen.
De kortste antwoorden zijn niet altijd de duidelijkste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk BerichtenBedoel je:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk BerichtenBedoel je:
neen. Wat is een ipod?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JB3 Bekijk BerichtenIemand ervaringen met de iPod interface in de e90 ?
'K vraag me af of dit de moeite is om laten in te bouwen.
Filmpjes: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=36585
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenIk zou niet weten waarom dit niet de moeite is? 30-60-90gb aan muziek. Ik heb het alleszins besteld bij m'n coupé.
Filmpjes: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=36585
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BBMMWW Bekijk Berichtenje kan zonder meerprijs al de aux aansluiting gebruiken (standaard op coupé, E90 ook?).
Comment
Comment