Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
    Ik vind een 130i(of de 1 Serie algemeen) praktischer dan een 3 Serie Coupé. Je hebt nog een hogere en handige koffer waarvan je ook de zetels kan neerklappen met de ruimte van een Touring. Héél handig als je over die ruimte beschikt, dan enkel een koffer gedeelte van een 4 deurs of 2 deurs versie(Coupé).
    De E46 Coupé heeft standaard ook neerklapbare achterzetels. De '3 is ruimer, zit beter achterin (ook in de coupé), is duidelijk comfortabeler maar toch even sportief...

Comment

• Ziet er niet al te best uit ...
      http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...er/index.shtml

Comment

• http://www.hulpdienstenforum-vlaande...ad.php?t=29031

Comment

• Wat doet dat hier?

Comment

• Bekijk de derde pagina

Meer foto's van de (geslipte ?) BMW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
              Bekijk de derde pagina

Meer foto's van de (geslipte ?) BMW
              It wasn't me

Comment

• No offence, maar da's toch geen nieuws over vernieuwingen o.i.d. wat de BMW '3 aangaat? Zoiets doe je best in BMW-Lovers onder 'Algemeen' of in Foto's van gecrashte wagens onder 'Verkeer & wetgeving'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                  No offence, maar da's toch geen nieuws over vernieuwingen o.i.d. wat de BMW '3 aangaat? Zoiets doe je best in BMW-Lovers onder 'Algemeen' of in Foto's van gecrashte wagens onder 'Verkeer & wetgeving'.

Hier mogen toch gewoon ook foto's komen van de nieuwe 3?
                  Dit is nu een nieuwe kapotte.

Comment

• Van mij mag alles (ik heb hier dan ook niks te zeggen, en dat houd ik graag zo), maar probeer een béétje mee te helpen aan de overzichtelijkheid van 't forum? Is toch niet zoveel gevraagd, en 't forum kan een beetje inspanningen op dat vlak erg goed gebruiken, 't is al crowdy genoeg hier met al dat volk en al die posts in zo'n kleine structuur.

En ik vermoed dat je ook wel snapt dat het forumdeel "nieuwe auto's" bedoeld is om nieuw te posten dat met de auto zelf te maken heeft (nieuwe modellen, nieuwe versies, nieuwe motoren, nieuwe uitrusting e.d.). En we hebben verdorie een eigen topic "gecrashte wagens", so... ?

Comment

Van mij mag alles (ik heb hier dan ook niks te zeggen, en dat houd ik graag zo), maar probeer een béétje mee te helpen aan de overzichtelijkheid van 't forum? Is toch niet zoveel gevraagd, en 't forum kan een beetje inspanningen op dat vlak erg goed gebruiken, 't is al crowdy genoeg hier met al dat volk en al die posts in zo'n kleine structuur.

En ik vermoed dat je ook wel snapt dat het forumdeel "nieuwe auto's" bedoeld is om nieuw te posten dat met de auto zelf te maken heeft (nieuwe modellen, nieuwe versies, nieuwe motoren, nieuwe uitrusting e.d.). En we hebben verdorie een eigen topic "gecrashte wagens", so... ?
                      Daar heb je dan weer een punt. Back on

Comment

Zou dat? Even duur als de 325i? Dat kunnen ze niet maken... De 325i heeft 6 cilinders en zomaar eventjes (minstens) 40 pk meer, zelfs 55 pk meer als je de Belgisch fiscaal gunstige 163pk in rekening neemt. Okay de diesel is 'n verkoopsrunner, maar toch. M'n kop eraf als er niet terug een prijsverschil van 2.000 EUR tussen de 320d coupé en de 325i coupé zal liggen...
                        Ik heb net eens met de configurator een 320d (E90) met een 325i vergeleken met gelijke uitrusting. Het prijsverschil is slechts €1000...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Owké, dat had ik nodig om mijnen baas te overtuigen van 't feit dat benzine dé betere keuze is.

*huppel*

Comment

Owké, dat had ik nodig om mijnen baas te overtuigen van 't feit dat benzine dé betere keuze is.

*huppel*
                            Werk jij niet zelfstandig of vergis ik mij?

Comment

• Ik ben schijnzelfstandige. Neenee, ik werk niet als zelfstandige, ik ben van statuut bediende (van m'n eigen vennootschap). Maar ik werk de facto wél een zelfstandigenjob.

Comment

• Dus je kiest afhankelijk of het je goed uitkomt, bediende of zelfstandige

Al is het zo simpel nog niet

Comment

Ik ben schijnzelfstandige. Neenee, ik werk niet als zelfstandige, ik ben van statuut bediende (van m'n eigen vennootschap). Maar ik werk de facto wél een zelfstandigenjob.
                                  Een schijnbediende, 't is eens wat anders.

Bediende van eigen vennootschap kan in principe echter niet. Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik je een 325i (of een andere benzien) gun.

Comment

• De "eigen" is niet compleet correct. Mits wat denkwerk, kom je op de situatie(s) waarin het zeer zeker wel kan.

Wat de 325i betreft : toch liever een 320d en wat centjes voor iets anders.

Comment

De E46 Coupé heeft standaard ook neerklapbare achterzetels. De '3 is ruimer, zit beter achterin (ook in de coupé), is duidelijk comfortabeler maar toch even sportief...

Ik doelde dat een E46 3 Serie Coupé een minder praktische (koffer)ruimte heeft dan een E46 Touring. Vergelijk ik dan die ruimte(hoogte) van de 1 Serie met de 3 Serie E46 Coupé(met de standaard neerklapbare achterzetels ) dan lijkt de ruimte veel handiger bij de 1 Serie, die dan net een kleine E46 Touring is qua (koffer)ruimte als de zetels zijn neergeklapt.
                                      Last edited by ; 24/08/2006, 18:59.

Comment

De "eigen" is niet compleet correct. Mits wat denkwerk, kom je op de situatie(s) waarin het zeer zeker wel kan.

Wat de 325i betreft : toch liever een 320d en wat centjes voor iets anders.
                                        Mss een dom vraagske: vind ge niet dat er ne 6 cyl. in nen BMW hoort? Onze 325 is aan vervanging toe en als het al nen BMW wordt zou het wegens fiscale redenen nen 320 worden, maar heb daar wel wat een weang gevoel bij (Ja zolang ge het zelf nog niet moet betalen )

Comment

• Tsjah, 't is altijd leuker, natuurlijk. Ik vond dat vroeger ook, en nu rijd ik een 320d. En ik klaag ni.

It's all a question of price. En eigenlijk, als je erover nadenkt : ik rijd nu ganse dagen de baan, zou ik zoveel gelukkiger zijn mocht ik een 330d hebben ipv. een 320d? Eerlijk? Neen, tijdens 't werk heb ik toch geen tijd om daarvan te genieten...

Comment

Working...
                                          X