Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
No offence, maar da's toch geen nieuws over vernieuwingen o.i.d. wat de BMW '3 aangaat? Zoiets doe je best in BMW-Lovers onder 'Algemeen' of in Foto's van gecrashte wagens onder 'Verkeer & wetgeving'.
No offence, maar da's toch geen nieuws over vernieuwingen o.i.d. wat de BMW '3 aangaat? Zoiets doe je best in BMW-Lovers onder 'Algemeen' of in Foto's van gecrashte wagens onder 'Verkeer & wetgeving'.
Hier mogen toch gewoon ook foto's komen van de nieuwe 3?
Dit is nu een nieuwe kapotte.
En ik vermoed dat je ook wel snapt dat het forumdeel "nieuwe auto's" bedoeld is om nieuw te posten dat met de auto zelf te maken heeft (nieuwe modellen, nieuwe versies, nieuwe motoren, nieuwe uitrusting e.d.). En we hebben verdorie een eigen topic "gecrashte wagens", so... ?
En ik vermoed dat je ook wel snapt dat het forumdeel "nieuwe auto's" bedoeld is om nieuw te posten dat met de auto zelf te maken heeft (nieuwe modellen, nieuwe versies, nieuwe motoren, nieuwe uitrusting e.d.). En we hebben verdorie een eigen topic "gecrashte wagens", so... ?
De "eigen" is niet compleet correct. Mits wat denkwerk, kom je op de situatie(s) waarin het zeer zeker wel kan.
Wat de 325i betreft : toch liever een 320d en wat centjes voor iets anders.
Mss een dom vraagske: vind ge niet dat er ne 6 cyl. in nen BMW hoort? Onze 325 is aan vervanging toe en als het al nen BMW wordt zou het wegens fiscale redenen nen 320 worden, maar heb daar wel wat een weang gevoel bij (Ja zolang ge het zelf nog niet moet betalen )
Tsjah, 't is altijd leuker, natuurlijk. Ik vond dat vroeger ook, en nu rijd ik een 320d. En ik klaag ni.
It's all a question of price. En eigenlijk, als je erover nadenkt : ik rijd nu ganse dagen de baan, zou ik zoveel gelukkiger zijn mocht ik een 330d hebben ipv. een 320d? Eerlijk? Neen, tijdens 't werk heb ik toch geen tijd om daarvan te genieten...
Comment