Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vraag me af hoeveel de standaard 'echte' BMW navigatie kost met schermke. (niet dat VDO ding dus)
Om eens te vergelijken
Sorry als ik het mis heb maar ik dacht dat navigatie van BMW bij de E90 altijd in die tweede bult zat. Wat wel te verkrijgen is in het ventilatierooster bovenin de middenconsole is een frontcamera (volgens het accessoireboek 2006 van BMW, blz 56).
De velg van de 320si, in Turnhout bij G&A motors staat een supermooie 320si. Deze 320si is in Le Mans Blauw met zwart dakota leder en heeft deze 320si velgen natuurlijk ook. Incl met xenon, pdc, leder, bmw radio professional, automatische airco kwam hij uit op +- 39000€ zonder korting. Had ook de dark line achterlichten maar dat vond ik minder geslaagd. Wel mooi waren de zwarte spiegels, die ook standaard zijn bij deze uitvoering. Maar natuurlijk in het zwart zoals hierboven minder nadrukkelijk. Mooie wagen maar zou toch liever een 320d hebben.
Die velgen zijn 18" 225 vooraan en 255 achteraan. De rest weet ik niet meer zo uit mijn hoofd.
Zoals hij dáár staat wil ik een E90!!
Te lekker voor woorden...
Damn right! Als dat ding altijd zo'n beeld toont (relatief gedetailleerde kaart), mag je er gelijk adaptive cruise control bij bestellen om te vermijden dat je op je voorligger rijdt tijdens het lezen van de kaart.
Het valt op dat ze bij hun reclame slechts een klein stukje van het dashboard afbeelden. Beetje misleidend voor mensen die het dashboard van de 3-reeks niet goed kennen, vind ik. Op de foto is immers niet duidelijk hoe klein dat schermpje wel niet is, laat staan dat duidelijk is dat je een ventilatiemond verliest.
ik heb een serieus gerucht gehoord bij garage Van De Kerckhove in oudegem.
De 3-reeks zou op het einde van het jaar een facelift krijgen omdat hij niet goed verkoopt. De achterlichten krijgen zoveel kritiek dat BMW ze gaat veranderen.
Daar is inderdaad niets van waar. We verkopen de 3-reeks als zoete broodjes. Totaal overbodig dus en ik heb daar zelf ook geen enkel bericht van gekregen.
Comment