Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
    net de panamera van D'Onofrio(Standard) gezien op't nieuws,erg knap,denk een panamera S?
    turbo ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
      turbo ?
      een s heeft geen turbo

Comment

• Turbo Turbo!!!

Comment

• Comment

• Idd tis een Turbo. Alle P garages "kregen" voor 13 september hun Turbo's in het blauw. Vanaf 1 oktober mochten ze uit de showroom verkocht worden.
            Naar alle waarschijnlijkheid is het dus een van de eerste showroom modellen, en zeker en vast de Turbo.
            Den Ir weet ook hoe je kan herkennen (rode klauwen, chroom ventilatie vooraan.....)

Comment

• deze dus(wat eeen domme velgen voor zo ne wagen)

Comment

• Ziet er wel nog dik uit op die foto's.

Comment

• Die velgen lijken eerder voor op een kruiwagen , zelfde kleur van wagen, andere velgen:

Last edited by Jokke_vlo; 09/10/2009, 10:40.

Comment

• Zeer knappe kleur wel, neem dat eens jokke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                      Zeer knappe kleur wel, neem dat eens jokke
                      Doe me ni twijfelen, smurf !

Comment

Zeer knappe kleur wel, neem dat eens jokke
                        Ben het compleet eens met u! Heb die zien staan op het IAA en die sprong er zwaar uit ... zeer geslaagde combo EN de mooiste OEM velgen.

Comment

Ziet er wel nog dik uit op die foto's.
                          Ben ik nu de enige die die plastieke uitklapspoiler in een andere kleur maar mottig vind?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                            Ben het compleet eens met u! Heb die zien staan op het IAA en die sprong er zwaar uit ... zeer geslaagde combo EN de mooiste OEM velgen.
                            Als jij tuning advies geeft, dan zit je meestal bij het rechte eind. De velgen heb ik dan ook naar deze laten aanpassen...

Kleur blijft voorlopig zwart. Je zou hem eens moeten zien in zwart met die velgen.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Ben ik nu de enige die die plastieke uitklapspoiler in een andere kleur maar mottig vind?
                              You are not alone ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                You are not alone ....
                                da ziet er echt uit alsof het designbudget op was.
                                Knap als ge em niet ziet (), maar eens opengeklapt

Comment

Als jij tuning advies geeft, dan zit je meestal bij het rechte eind. De velgen heb ik dan ook naar deze laten aanpassen...

Kleur blijft voorlopig zwart. Je zou hem eens moeten zien in zwart met die velgen.....
                                  Zwart is altijd mooi. Maar wel een vreselijke kleur om deftig te onderhouden hé

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  da ziet er echt uit alsof het designbudget op was.
                                  Knap als ge em niet ziet (), maar eens opengeklapt
                                  Ja, en het blijkt dat die technologie op de next-gen 911 zal worden toegepast.

Comment

• Yep, daarom metallic (iets minder gevoelig dan vetlak) en direct een titan wax erop.

Spoiler valt minder tegen op zwart, dat was ook een van de redenen dat ik zwart koos.

Bij Techart kan je een "vaste" spoiler in lak laten monteren.

Wat me bij D'Onofrio opviel was dat hij de spoiler met opzet laat open staan (normaal pas vanaf 90km/u automatisch).

Comment

Wat me bij D'Onofrio opviel was dat hij de spoiler met opzet laat open staan (normaal pas vanaf 90km/u automatisch).
                                      't Zal ne showkikker met slechte smaak zijn hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                        't Zal ne showkikker met slechte smaak zijn hé
                                        Qua voetbal toch al zeker

Comment

Die velgen lijken eerder voor op een kruiwagen , zelfde kleur van wagen, andere velgen:

Hoe noemt dit soort blauw ? Prachtig en klassevol !

Comment

Working...
                                          X