Oorspronkelijk geplaatst door gahan
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Panamera
Collapse
X
-
-
Idd tis een Turbo. Alle P garages "kregen"voor 13 september hun Turbo's in het blauw. Vanaf 1 oktober mochten ze uit de showroom verkocht worden.
Naar alle waarschijnlijkheid is het dus een van de eerste showroom modellen, en zeker en vast de Turbo.
Den Ir weet ook hoe je kan herkennen (rode klauwen, chroom ventilatie vooraan.....)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenZeer knappe kleur wel, neem dat eens jokke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenZeer knappe kleur wel, neem dat eens jokke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenZiet er wel nog dik uit op die foto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenBen het compleet eens met u! Heb die zien staan op het IAA en die sprong er zwaar uit ... zeer geslaagde combo EN de mooiste OEM velgen.
Kleur blijft voorlopig zwart. Je zou hem eens moeten zien in zwart met die velgen.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenBen ik nu de enige die die plastieke uitklapspoiler in een andere kleur maar mottig vind?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenYou are not alone ....
Knap als ge em niet ziet (), maar eens opengeklapt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenAls jij tuning advies geeft, dan zit je meestal bij het rechte eind. De velgen heb ik dan ook naar deze laten aanpassen...
Kleur blijft voorlopig zwart. Je zou hem eens moeten zien in zwart met die velgen.....
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenda ziet er echt uit alsof het designbudget op was.
Knap als ge em niet ziet (), maar eens opengeklapt
Comment
-
Yep, daarom metallic (iets minder gevoelig dan vetlak) en direct een titan wax erop.
Spoiler valt minder tegen op zwart, dat was ook een van de redenen dat ik zwart koos.
Bij Techart kan je een "vaste" spoiler in lak laten monteren.
Wat me bij D'Onofrio opviel was dat hij de spoiler met opzet laat open staan (normaal pas vanaf 90km/u automatisch).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenWat me bij D'Onofrio opviel was dat hij de spoiler met opzet laat open staan (normaal pas vanaf 90km/u automatisch).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten't Zal ne showkikker met slechte smaak zijn hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDie velgen lijken eerder voor op een kruiwagen, zelfde kleur van wagen, andere velgen:
Comment
Comment