Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
    Het is 4.2 seconde zonder launch control (met is 4.0).
    Bij mijn weten zijn het niet alleen cijfers, maar is de prestatie op het veeleisende NS parcours toch ook redelijk indicatief, evenals de vele rijtesten?

Leuk om te zien hoe velen zonder enige ervaring de wagen onderuit proberen te halen, gebaseerd op wat? cijfers? test? rijervaring?

Quote uit autogids deze maand: "Dichter kunnen een sportwagen en een limousine mekaar niet benaderen".

Eigenlijk is dat de kern. Deze wagen valt duidelijk niet tussen twee stoelen, maar is zowel het ene als het andere. En dat was het vertrekpunt van de Porsche ingenieurs.
    Rijstesten, automagazines, autoprogramma's op tv, ... allemaal same old. Zolang je ze niet in real life naast elkaar zet zal je het niet weten.

Wat ik leuk vindt is dat jij blijkbaar wel alles staaft op wat de boekskes en programma's te zeggen hebben Kleine tip: geloof niet alles wat je leest

Kom maar af met dien Pana Turbo. Naast elkaar en we zullen wel zien of ze gelijk hebben in den Autogids

Comment

• Pas op. Ik vind het een indrukwekkende wagen hoor. Heb ik trouwens nog al gezegd. Maarrr je mag gewoon nooit afgaan op zulke cijfers. Klein voorbeeld: toen de 1st gen 997 turbo uitkwam ging iedereen overboard. 0-100 in 3.7sec!!!
      "Fuck dat ding is sneller dan een Carrera GT!!!"

Right, zet hem er eens naast. De 997 turbo wordt gewoon belachelijk gemaakt

Comment

De macho in ons nam het over, you are right
        ............

Comment

• Dit begint hier verdacht hard op een Ferrari topic te lijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Trouwens, er rijden genoeg S 65 cdi's rond en M 520d's en RS6 2.0tdi's...

.
            Binnekort ook een Panamera tdi

Comment

• Misschien hé...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                En gij ziet er geen graten in met zo een Panamera toe te komen bij uw klanten?
                Neen.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Neen.
                  Dan hebde gij chance

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                    Kom maar af met dien Pana Turbo. Naast elkaar en we zullen wel zien of ze gelijk hebben in den Autogids
                    Da wil ik nu wel is doen, gewoon om te zien dat al dat geschrijf van die boekskes echt waar is. Lijkt me ne keer interessant, als autoliefhebber.

Comment

Da wil ik nu wel is doen, gewoon om te zien dat al dat geschrijf van die boekskes echt waar is. Lijkt me ne keer interessant, als autoliefhebber.
                      Hebde nen Turbo besteld?

Comment

Hebde nen Turbo besteld?
                        Zo is dat, ja.

Comment

Hebde nen Turbo besteld?
                          wat is dat nu met ir_fuel... ge moet de P-topics wat in de gaten houden hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                            wat is dat nu met ir_fuel... ge moet de P-topics wat in de gaten houden hé...
                            Ni op letten ... hij is wa traag ... zowel in als buiten de auto

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                            Issa deal!!!

Comment

Zo is dat, ja.
                              Ik wist da ge ne Panamera had besteld, maar ik dacht dat het de 4S was, dermee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                Ni op letten ... hij is wa traag ... zowel in als buiten de auto
                                Vraag anders eens aan uw vrouw hoe leuk het is dat gij altijd overal de rapste zijt

Comment

Ik wist da ge ne Panamera had besteld, maar ik dacht dat het de 4S was, dermee
                                  Hooligan !

Comment

• ik vind de koplampe zeer mooi van de porche

heb van de week klante gehad in schoten

kdenk 1 of ander feestje

den eigenaar had er zo'n 3 staan + nog een porche gt3

vind het maar een raare wage maar kwa nodige pk's zit het goed
                                    en het trekt zeer snel op .

Comment

• spot

Gisterenavond mijn allereerste Panamera in real life gezien in Duisburg(Tervuren)...

DAAAIIMMNNNN !! WA een monster!! in de positieve zin dan wel :-)

kwijlbak....

En veel groter dan ik had gedacht. Natuurlijk voor één keer dat ik zonder mijn fototoestel op de baan was...

Iemand van hier toevallig? Het was een donkerkleurige (zwart/blauw?)

Comment

Vraag anders eens aan uw vrouw hoe leuk het is dat gij altijd overal de rapste zijt
                                        Ik heb ze nooit horen klagen dat ik ze zo snel kan bevredigen

Comment

prestaties Porsche 911 3.6 carrera 2S
                                          Acceleratie 0-100 km/h: 4.9 sec. Topsnelheid: 289 km/h

prestaties BMW 5-serie m
                                          Acceleratie 0-100 km/h: 4.7 sec. Topsnelheid: 250 km/h

prestaties Porsche Panamera Turbo
                                          Acceleratie 0-100 km/h: 4.2 sec. Topsnelheid: 303 km/h

Ik wou maar wat pesten omdat dat hier over dé 4kg per Pk ging en ik had dat even uitgerekend
                                          Hmm en dat vreemd, de mijne gaat anders toch vlot met de naald over de 300 met 4 erin zelfs. In feite zijn de cijfers van een OEM e39 M5 5.1sec van 0-100. OEM he

En idd zoals Rami zegt bij het uitbrengen van zo'n wagen en hopend op een groot succes durven ze wel eens iets positievere cijfertje neerpennen

Comment

Working...
                                          X