Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2.0 TDi 170 pk

Wie van jullie weet of er een echt merkbaar verschil is tussen een 2.0TDi automaat 136 pk en 170 pk?

Comment

• Het zal wel zijn

Comment

• wat is het prijsverschil mss?

Comment

• €1800,=

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A6-170 Bekijk Berichten
            Wie van jullie weet of er een echt merkbaar verschil is tussen een 2.0TDi automaat 136 pk en 170 pk?
            Ik

en het is: ja.

lees: lekker

fiscaal 163 afgesteld en volle 170 : dat is weinig verschil, vooral als het max koppel hetzelfde is.
            Last edited by ; 09/04/2009, 10:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
              Ik

en het is: ja.

lees: lekker

fiscaal 163 afgesteld en volle 170 : dat is weinig verschil, vooral als het max koppel hetzelfde is.
              Ik ben een leek op dat gebied, maar kun je ook effe uitleggen wat je bedoeld met lekker en fiscaal 163 afgesteld en de volle 170?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A6-170 Bekijk Berichten
                Ik ben een leek op dat gebied, maar kun je ook effe uitleggen wat je bedoeld met lekker en fiscaal 163 afgesteld en de volle 170?
                vele motoren die rond de 163 pk zweven, worden in België aangeboden aan 163pk (vaak zonder te veel veranderingen anders dan topvermogen/snelheid). Waarom? Omdat 163 = 120kW en dit is een grenswaarde in de "belasting op inverkeerstelling". eronder betaal je bijna 1240€, erboven bijna 2500€.

Die 136pk (= 100kW) is ook zo een grenswaarde en veel motoren van 140pk, worden zo verkocht in België.

tot 70kW (95pk) = 61,5€
                tot 85kW (115pk) = 123€
                tot 100kW (136pk) = 495 €
                tot 110kW (150pk) = 867 €
                tot 120kW (163pk) = 1239 €
                tot 155kW (211pk) = 2478 €
                + = 4957€

Comment

• Vandaag definitief, week 17 is productieweek van de aankomende A6.

Ben benieuwd hoeveel tijd ze daarna nodig hebben om hem hier voor de deur te krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AudiA6 Bekijk Berichten
                    Vandaag definitief, week 17 is productieweek van de aankomende A6.

Ben benieuwd hoeveel tijd ze daarna nodig hebben om hem hier voor de deur te krijgen
                    Meestal is dat 2weken later dat je er dan mee rijdt...
                    Veel succes met het wachten!

Comment

• Ondertussen vandaag de 10.000km overschreden...
                      A6 avant in bezit van 06/02/2009 ... goed gereden zou ik zeggen

Comment

• Dat doe je redelijk snel,

Ik heb sinds 27 februari mn rijbewijs en heb er inmiddels een kleine 5000 op zitten denk ik.

Voor wat betreft het wachten, tsjaa, het zal wel lukken zeker, ik zou blij zijn als hij er is. Lekker hoor, weer een nieuwe auto..

Comment

• [ATTACH]62417[/ATTACH]
                          [ATTACH]62418[/ATTACH]
                          [ATTACH]62421[/ATTACH]

Comment

• Zeer knappe A6 S-line...

3.0 TDI Quattro...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ultra mooie A6 Sid !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                Ultra mooie A6 Sid !!
                                Is van mijn vader maar ik ga hem regelmatig eens lenen ...
                                Last edited by Sid; 16/04/2009, 22:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sid Bekijk Berichten
                                  Is van mijn vader maar ik ga hem regelmatig een lenen ...
                                  Nevertheless Dat je pa maar oplet dat 'm die klinkers er niet uit rijd met die 3.0 TDI !

Owja en euh.... berline >>>>>>>> avant (zeker sinds deze face-lift)
                                  Last edited by ; 16/04/2009, 21:50.

Comment

• Proficiat, prachtige A6

Vooral in S line-uitvoering! Ben ook meer fan van de berline sedert de facelift.

Grtz.
                                    Nick

Comment

• die achterlichten zijn echt knap geworden. echt typerend. De a6 had dit nodig, zeker de berline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sid Bekijk Berichten
                                        [ATTACH]62417[/ATTACH]
                                        [ATTACH]62418[/ATTACH]
                                        [ATTACH]62421[/ATTACH]
                                        Dikke ketel !

Comment

• Beste SID,

Hij is zeker erg mooi, goede motor ook. Als ik kijk naar de prijs bij jullie en bij ons in NL, hadden we deze auto ook kunnen hebben, ook met leer, elektrische stoelverstelling, xenon, e.d. voor de prijs die de onze nu kost..
                                          Beetje jammer dat we niet in Belgie wonen.

Comment

Working...
                                          X