Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 Facelift
Collapse
X
-
leuke test
Charles : schelpgrijs is toch eerder levebdig donkergrijs dan donkerblauw? Anthraciet eigenlijk. Heb deze kleur ook, idd echt mooie kleurverschillen naargelang de lichtinval.
In felle zon eerder met paarse tint idd...
mvgr,
Comment
-
OK, ik vind het meer donkerblauw, maar dan heel variabel, en inderdaad, als het wat donkerder is, ziet de auto er bijna zwart uit.
't Is in elk geval heel knap dat ze die pareleffect lakken zo kunnen maken dat afh van de lichtinval de kleur verandert.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Nieuwe A6 avant onderweg
2.0 TDI 163pk...nog 3 maand wachten (zucht)
Voor mijn ma, ter vervanging van de oude A6 1.9...maar ga hem regelmatig eens lenen denk ik. Zal er gaan uitzien zoals op bijgevoegde foto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Badman Bekijk Berichten2.0 TDI 163pk...nog 3 maand wachten (zucht)
Voor mijn ma, ter vervanging van de oude A6 1.9...maar ga hem regelmatig eens lenen denk ik. Zal er gaan uitzien zoals op bijgevoegde foto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichtengeen S-Line logo in de grille?2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenZit bij de nieuwe facelift enkel opzij dacht ik (om niet te interfereren met evt quattro logo).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hompie Bekijk BerichtenContact moet aanstaan, is eigenlijk een slecht systeem, conclusie, ik gebruik het niet.
Als ik uitsap wil ik kijken voor fietsers. en dan pas inklappen, niet wanneer ik parkeer en vooraleer ik de motor afzet.
Er zijn nogwel wat bugs inde software ook. Ik kan bvb de voice guidance op de gps niet afzetten. nochthans staat de setting op af voor beide. Dat ging in de pre facelift wel.
En met het weer vandaag 9regen) sloeg de cruise control radar af wegens bedenkt met water. En zonder dat geen cruise control.
En de ipod doet raar wanneer je aansluit, wagen start en direct naar ipod gaat, moet precies een paar minuten inlezen.
En de boordcomputer waar je kiest in 1 of 2 of je bvb gemiddeld verbruik wil zien, past die waarde toe op beide, ook al kan je die afzonderlijk kiezen.
en zo nog wat kleine dingetjes.
verder zalige wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenWat vinden jullie van de High Beam Assist? Wie heeft er deze optie?
Ik zoiets van 'hoe meer dingen ze in mijn plaats doen, hoe minder ik ervan geniet om nog zelf te mogen beslissen'.
2 weken geleden heb ik gereden met een A5 Sportback met Adaptive Cruise Control. Awel, dat vond ik echt niet fijn. Als je dit dan nog combineert met 'side assist', dan kan je ineens je ogen sluiten en een dutje doen onderweg.
Hoeveel ernstige kop-staart-aanrijdingen mogen we in de toekomst nog verwachten?
Greetz,
Stelo
Comment
-
Hey allemaal,
Heb vorige week menne A6 besteld!!
Tis de A6 berline 2.0 TDIe 136pk geworden.
De kleur gaat nachtblauw zijn.
Met de launge en business pack, ipod voorbereiding, xenon + lichte, en de inlegplaatjes in bruine notelaar.
Ik moet spijtig genoeg wel nog tt eind februari wachten!!
Zijn ter nog mense die zo ongeduldig aan het wachte zijn??
En heeft er mss iemand ne A6 in het nachtblauw ??
Comment
-
aangepastLast edited by charlesvdw; 02/11/2009, 20:59.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenLiefst een site waar ik alle kleuren kan vergelijken.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
Comment
Comment