Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

leuke test

Comment

• leuke test
      de velgen van dit You Tube filmpje zie je maar zeer zelden, heb ze enkele weken geleden voor het eerst gezien en ik vond ze wel mooi passen. Ik heb er even aan gedacht, echter vreesde dat ze overdreven gingen zijn, is het helemaal niet.

Charles : schelpgrijs is toch eerder levebdig donkergrijs dan donkerblauw? Anthraciet eigenlijk. Heb deze kleur ook, idd echt mooie kleurverschillen naargelang de lichtinval.
      In felle zon eerder met paarse tint idd...

mvgr,

Comment

• OK, ik vind het meer donkerblauw, maar dan heel variabel, en inderdaad, als het wat donkerder is, ziet de auto er bijna zwart uit.
        't Is in elk geval heel knap dat ze die pareleffect lakken zo kunnen maken dat afh van de lichtinval de kleur verandert.
        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Nieuwe A6 avant onderweg

2.0 TDI 163pk...nog 3 maand wachten (zucht)
          Voor mijn ma, ter vervanging van de oude A6 1.9...maar ga hem regelmatig eens lenen denk ik. Zal er gaan uitzien zoals op bijgevoegde foto's.
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badman Bekijk Berichten
            2.0 TDI 163pk...nog 3 maand wachten (zucht)
            Voor mijn ma, ter vervanging van de oude A6 1.9...maar ga hem regelmatig eens lenen denk ik. Zal er gaan uitzien zoals op bijgevoegde foto's.
            Vrijwel hetzelfde als ik, behalve dan motor en kleurtje!

Comment

• Mijn hier ook eens posten dan maar

Kleur is: Daytona Grijs Pareleffect
              Motor is: 2.0 TDIe met 136 pk 6M (Zuinige wagen, ookal zit ik in het inrij-proces: 5.8L)

Comment

• Mooi Mooi! Nog getwijfeld aan dat Daytona - grijs...Die bumpers van het S-line exterieur pakket zijn wel veel geslaagder dan de standaard bumpers. Te veel chroom en die rechthoekige mistlampen zijn lelijk.

Grtz

Comment

• geen S-Line logo in de grille?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
                    geen S-Line logo in de grille?
                    Zit bij de nieuwe facelift enkel opzij dacht ik (om niet te interfereren met evt quattro logo).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                      Zit bij de nieuwe facelift enkel opzij dacht ik (om niet te interfereren met evt quattro logo).
                      Klopt als een bus, heb dat ook gevraagd aan mijn maat die Audi verkoopt. Maar niet getreurd...S-line logo's genoeg op de deurdrempels, het stuur en de zetels. Zaterdag gaan we achter de onze! Jihaa

Comment

• Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik heb het niet direct gevonden:

hoe zie je je (werkelijke) snelheid via de GPS ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hompie Bekijk Berichten
                          Contact moet aanstaan, is eigenlijk een slecht systeem, conclusie, ik gebruik het niet.

Als ik uitsap wil ik kijken voor fietsers. en dan pas inklappen, niet wanneer ik parkeer en vooraleer ik de motor afzet.

Er zijn nogwel wat bugs inde software ook. Ik kan bvb de voice guidance op de gps niet afzetten. nochthans staat de setting op af voor beide. Dat ging in de pre facelift wel.
                          En met het weer vandaag 9regen) sloeg de cruise control radar af wegens bedenkt met water. En zonder dat geen cruise control.
                          En de ipod doet raar wanneer je aansluit, wagen start en direct naar ipod gaat, moet precies een paar minuten inlezen.
                          En de boordcomputer waar je kiest in 1 of 2 of je bvb gemiddeld verbruik wil zien, past die waarde toe op beide, ook al kan je die afzonderlijk kiezen.
                          en zo nog wat kleine dingetjes.

verder zalige wagen
                          Deze optie heeft de verkoper mij afgeraden hij zei dat het een volledig nutteloze optie was en de mensen die het hebben het toch niet gebruiken.

Comment

• Wat vinden jullie van de High Beam Assist? Wie heeft er deze optie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                              Wat vinden jullie van de High Beam Assist? Wie heeft er deze optie?
                              Hey,

Ik zoiets van 'hoe meer dingen ze in mijn plaats doen, hoe minder ik ervan geniet om nog zelf te mogen beslissen'.
                              2 weken geleden heb ik gereden met een A5 Sportback met Adaptive Cruise Control. Awel, dat vond ik echt niet fijn. Als je dit dan nog combineert met 'side assist', dan kan je ineens je ogen sluiten en een dutje doen onderweg.
                              Hoeveel ernstige kop-staart-aanrijdingen mogen we in de toekomst nog verwachten?

Greetz,

Stelo

Comment

• Wie kent er nog een goed Audi forum waar ik veel informatie en foto's vind over de A6 facelift?

(Welke 'serienummer' krijgt deze A6 trouwens?)

Comment

• Liefst een site waar ik alle kleuren kan vergelijken.

Comment

• Hey allemaal,

Heb vorige week menne A6 besteld!!

Tis de A6 berline 2.0 TDIe 136pk geworden.
                                    De kleur gaat nachtblauw zijn.
                                    Met de launge en business pack, ipod voorbereiding, xenon + lichte, en de inlegplaatjes in bruine notelaar.

Ik moet spijtig genoeg wel nog tt eind februari wachten!!
                                    Zijn ter nog mense die zo ongeduldig aan het wachte zijn??
                                    En heeft er mss iemand ne A6 in het nachtblauw ??

Comment

• Proficiat, knappe aankoop
                                      nls2000

Comment

• aangepast
                                        Last edited by charlesvdw; 02/11/2009, 20:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                                          Liefst een site waar ik alle kleuren kan vergelijken.
                                          Het beste is toch naar enkele grote garages gaan en daar ter plaatse vergelijken. Een foto toont nooit hoe de kleuren echt zijn. Zo vond ik bv nachtblauw in het echt nogal een saaie kleur.

Comment

Working...
                                          X