Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
    Het beste is toch naar enkele grote garages gaan en daar ter plaatse vergelijken. Een foto toont nooit hoe de kleuren echt zijn. Zo vond ik bv nachtblauw in het echt nogal een saaie kleur.
    Bwa ik vond het nachtblauw echt nog wel meevalle eigenlijk ze. Tis echt een kleur waar ge vo moet zijn e.
    Ma ge kunt inderdaad beter na de garage gaan! want op foto is het idd nie hetzelfde.

Comment

• Ben juist na de garage geweest, en hij is al verschove naar de 2de week van februari!! Wipppaaaaahh

Comment

• nachtblauw

Dat is inderdaad een "saaie" kleur, behalve als de auto net gewassen is .... Het blauw is zo diep, zo mooi dat het de auto een chique, duur cachet geeft ....

Comment

• nachtblauw

Dat is inderdaad een "saaie" kleur, behalve als de auto net gewassen is .... Het blauw is zo diep, zo mooi dat het de auto een chique, duur cachet geeft ....

Comment

• Beauty is in the eye of the beholder.
            2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
            2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
            2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Weet iemand precies hoelang je dit kan volhouden?

Heb dit zelf een 15km volgehouden. Kon dan wel 70L in de tank tanken..

Comment

• Comment

• Heb dit al 50 km volgehouden. Kon dan > 65 L tanken in tank van 70 liter.

Comment

• Audi levert een nieuw pretpakket voor de A6. Van de S Edition zijn slechts 250 exempl

Audi heeft de S Edition opgenomen in het assortiment. Die is voorzien van het S-Line pakket dat onder meer een sportonderstel, logo’s op verschillende plekken en een sportieve aankleding van het interieur omvat. Daarnaast is deze speciale editie ook nog eens uitgerust met MMI navigatie, parkeersensoren aan de achterzijde, xenonverlichting en schakelflippers voor de automaat op het stuurwiel. Normaal rekent Audi voor al deze opties 17.763 euro; wie een S Edition koopt, betaalt 4.815 euro. Dat betekent dat de vanafprijs van dit model op 47.990 euro ligt; een Avant kost minimaal 51.030 euro.
                    De vanafprijzen betreffen de versies met de 170 pk sterke 2,0-liter TFSI motor. Daarnaast is de 2,8-liter V6 met 190 of 220 pk leverbaar. De 3,0-liter V6 met 290 pk is de topversie onder de benzinevarianten. Het aanbod van diesels begint met de 2,0-liter TDIe met 136 pk. Dan volgt de 2,7-liter V6 met 190 pk en de 3,0-liter V6 met 240 pk rondt het programma af.

Uiteraard Nederlandse prijzen....
                    Bron: http://www.autoweek.nl/autonieuws/13...n-voor-Audi-A6

Comment

• Amai, is toch serieus de moeite!

Comment

• Ik blijf toch echt moeite hebben met de gefacelifte A6 berline. De Avant vind ik nog altijd prachtig en zelfs mooier na de facelift.
                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Iemand énig idee wanneer de A6 Avant vernieuwd wordt ???

Staat 20" eigenlijk op een Avant en welke zijn de mooiste OEM velgen onder dit model ?
                          Last edited by E90N; 29/12/2009, 18:16.
                          Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                            Iemand énig idee wanneer de A6 Avant vernieuwd wordt ???

Staat 20" eigenlijk op een Avant en welke zijn de mooiste OEM velgen onder dit model ?
                            Eind 2008 was er de facelift (), in 2011 zou er een volledig nieuw model komen.

Comment

• Ik heb die anti-verblindingsfunctie op mijn achteruitkijkspiegel, maar of ik dat knopje nu aan of uitzet, ik merk geen verschil.
                              Iemand een idee hierover ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                                Ik heb die anti-verblindingsfunctie op mijn achteruitkijkspiegel, maar of ik dat knopje nu aan of uitzet, ik merk geen verschil.
                                Iemand een idee hierover ?
                                Dat lampje moet branden.

Je zal dat verschil wel merken wanneer er auto's achter je rijden met hun lichten aan. Je spiegel krijgt dan een groene schijn. Idem met je zijspiegels.

Fijn systeempje hoor

Comment

• De mijne word eind dees maand gemaakt!!
                                  Dus eind volgende maand zen ik ook aant rondbollen!
                                  Kan al niemee wachte eigenlijk, ben benieuwd.

Comment

• Proficiat.
                                    Specificaties ?

Comment

• de lounge en business pack, ipod voorbereiding, xenon + lichte, en de inlegplaatjes in bruine notelaar.

Comment

• Ik sta op het punt een A6 Avant te bestellen met als een van de opties de adaptieve luchtvering.
                                        Heeft iemand hier ervaring mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door marcboom Bekijk Berichten
                                          Ik sta op het punt een A6 Avant te bestellen met als een van de opties de adaptieve luchtvering.
                                          Heeft iemand hier ervaring mee?
                                          Rijdt super confortabel! Zelfs met een grote velg..

Comment

Working...
                                          X