Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vraag blijft of de schemering op de foto's de schuld is van de camera of gewoon jouw "bibber"...
    Hopelijk slaap je goed met die "bibber" !
    Veel plezier morgen en proficiat
    lol, het was me idd ook opgevallen, "van de emotie"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AudiA6 Bekijk Berichten

En voor wat betreft het knopje van de sensoren. De sensoren gaan alleen automatisch aan als je de auto in de achteruit versnelling of de R stand (van een automaat) zet. als je vooruitrijdend de sensoren aan wil hebben moet je het knopje gebruiken helaas. op de een of andere manier zou dit anders moeten, net als de inklapbare spiegels die niet zelf inklappen als je de auto afsluit...
      Volgens mij kan je de spiegels wel instellen via MMI zodat deze automatisch inklappen ( ik zal morgen eens kijken )
      sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
        Volgens mij kan je de spiegels wel instellen via MMI zodat deze automatisch inklappen ( ik zal morgen eens kijken )
        T'is me niet gelukt op m'n test A6, mss een extra optie?
        Ik kon ze alleen inklappen via het draaiknopje aan de binnenkant.

Comment

• De bmw, 3 is te klein, en 5 werd een stuk duurder. Daarnaast is het interieur niet ons ding.
          strange, in mijn leasingbedrag paste de 5-serie er beter in dan de A6. Kon ik dezelfde opties nemen + panoramisch open dak...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
            T'is me niet gelukt op m'n test A6, mss een extra optie?
            Ik kon ze alleen inklappen via het draaiknopje aan de binnenkant.
            Heb dit juist getest en wel degelijk instelbaar via MMI ( wel bij Q5 maar dit is toch de zelfde MMI )

CAR SETUP
            CENTRAL LOCKING
            RETRACT MIRRORS
            ON
            Bij afsluiten van de wagen klappen spiegels in
            Bij aanzetten contact klappen spiegels open
            sigpic

Comment

• Ik woon in Nederland he, bij BMW zijn alle opties ook inclusief BPM en BTW en dan nog een SLURPTAX!!.

At B2F4U, ik hoop het, maar heb je een A6 of heb je een ander model Audi, dit verschilt namelijk per model

Comment

• Helaas bedankt voor het nakijken, maar bij de A6 is dit dus niet het geval. Ik heb toevallig een berichtje van de dealer, bij de A4/A5/Q5 kan het wel, bij de A6 niet helaas. maar goed, we moeten het nu ook met het knopje doen, het is geen ramp. Wel lastig.
                Nogmaals bedankt voor het nakijken.

Comment

Helaas bedankt voor het nakijken, maar bij de A6 is dit dus niet het geval. Ik heb toevallig een berichtje van de dealer, bij de A4/A5/Q5 kan het wel, bij de A6 niet helaas. maar goed, we moeten het nu ook met het knopje doen, het is geen ramp. Wel lastig.
                  Nogmaals bedankt voor het nakijken.
                  Hallo; de mijne is een Q5 met spiegel pack 3
                  Maar bij mijn vorige A6 en de huidige A2 moet ik het ook met het knopke doen dus ik ben dat nog gewoon en zet het bij de Q5 ook niet op automatisch
                  sigpic

Comment

• Haha, ok nou als het er op zou zitten zou ik het wel doen.

Ik heb trouwens op een duitsforum gelezen dat je dit zelf in je MMI kan inbouwen door een aantal codes in te voeren. Hebben jullie trouwens ervaring met het verwijderen van de beveiliging omtrent de DVD, dat je gewoon kan rijden, en dat het beeld toch dorloopt??

Comment

• zo, hierbij enkele foto's bij daglicht. Sinds 19u heb ik hem, rijdt toch dynamisch genoeg hoor, ik merk weinig verschil met mijn 3-serie van daarvoor, en dat voor zulk een zware wagen...
                      Spiegels kan je idd niet via MMI laten inklappen, heb het gevraagd.
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Prachtig

Comment

• Zeer mooie auto, mag ik vragen welke motor het ook al weer was, en heb je toevallig het lichtpakket?

Had je toevallig ook parkeersensoren plus, ik ben gek van die grafische weergave namelijk!!!

Comment

• Zeer mooie auto, mag ik vragen welke motor het ook al weer was, en heb je toevallig het lichtpakket?

Had je toevallig ook parkeersensoren plus, ik ben gek van die grafische weergave namelijk!!!
                            2.0 tdie, ik moet enkel nog de motor van Skullcrusher eruit vijzen en dan ben ik perfect tevreden.
                            Lichtpakket zit erin ja, evenals parkeersensoren vooraan en achteraan...
                            Foto's volgen nog van interieur...

Comment

• Mooi!
                              Veel plezier er mee!

Comment

• Staat die niet serieus hoog op z'n poten langs achter? Zeker dat de transportblokken er al af zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
                                  2.0 tdie, ik moet enkel nog de motor van Skullcrusher eruit vijzen en dan ben ik perfect tevreden.
                                  Lichtpakket zit erin ja, evenals parkeersensoren vooraan en achteraan...
                                  Foto's volgen nog van interieur...
                                  Mooie auto, proficiat !!!

Alleen is die TDIe veel te lui voor zo'n zware auto, de 2.0 170pk versie lijkt me toch het minimum te zijn

Comment

• Beste Verokevin,

Mocht je een donker interieur hebben, dan zou ik inderdaad graag wat foto's hebben van het interieur met het lichtpakket.

Met al die vragen om foto's van mij mag ik als de onze komt ook wel een aardige reportage gaan maken...

Comment

Beste Verokevin,

Mocht je een donker interieur hebben, dan zou ik inderdaad graag wat foto's hebben van het interieur met het lichtpakket.

Met al die vragen om foto's van mij mag ik als de onze komt ook wel een aardige reportage gaan maken...
                                      Ik heb het geprobeerd maar je kan daar amper foto's van nemen.
                                      Lichtpakket is wel leuk, je hebt gewoon licht aan je voeten en aan de deurklink. Het is meer voor de show binnenin, buiten zit er lichtje onder je spiegel die de grond verlicht.

Comment

• Ik was inderdaad al bang dat het niet makkelijk te fotograferen zou zijn, daar het natuurlijk geen bouwlampen zijn Het ging mij voornamelijk om het licht dat onder de sierlijsten zit. Echt een beetje sfeerverlichting wat een sjiek uitstraling geeft. Anders wacht ik maar gewoon af tot de onze word afgeleverd, dan kan ik het in RL zien...

Comment

Working...
                                        X