Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• uiteraard is het mogelijk dat het geluid voor u niet voldoende is.
    Dan is er inderdaad maar 1 oplossing, zelf aanpassen, laten we hopen dat de rest van de auto wel bevalt.

De foto's zien we graag tzt tegemoet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tricid Bekijk Berichten
      en wat de foto's betreft, ik doe m'n best om zo snel mogelijk iets te tonen
      dat zou leuk zijn natuurlijk!!

Comment

• Oei

Oei, al vier dagen geen geleuter meer in het stukje fora over de het luxe zwitsers zakmes onder de premium wagens.

Zou de crisis toegeslagen hebben? Wie heeft er nog allemaal een in bestelling staan?

Redbull heeft hem ondertussen al even, ik verwacht mijn A6 avant in week 10 en voor wanneer is het bij u Verokevin? (produktie week 10 => levering week 12)

Comment

• Ik heb er vandaag één gezien maar die LEDs vind ik niet zo geslaagd. Voor de rest blijft het een prachtige wagen mits voorzien van de juiste opties

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skullcrusher Bekijk Berichten
            Oei, al vier dagen geen geleuter meer in het stukje fora over de het luxe zwitsers zakmes onder de premium wagens.

Zou de crisis toegeslagen hebben? Wie heeft er nog allemaal een in bestelling staan?

Redbull heeft hem ondertussen al even, ik verwacht mijn A6 avant in week 10 en voor wanneer is het bij u Verokevin? (produktie week 10 => levering week 12)
            De stilte is makkelijk te verklaren:
            - Redbull heeft zijn wagen,
            - Redbull is met rugklachten geveld (beterschap! ).

Is productie week 10 en in je garage week 12 niet wat snel gedroomd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lodewijk Bekijk Berichten

Aaaaaaaaaaaaah !!! je hebt gelijk... --ROFL

De "toy for boy" is geleverd en tja ik geniet er alle dagen van.
              Echt een super bak! Elke keer dat ik er in stap geloof ik het nog altijd niet dat ik hierin mag blijven rijden.

Ik ben nu aan het kijken wat ik aan de AMI kan hangen van harddisk...
              Moeilijke bevalling...

Ook nog wat finale zaken aan het afhandelen om dan eindelijke die verdomde A5 te gaan bestellen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                Ik heb er vandaag één gezien maar die LEDs vind ik niet zo geslaagd. Voor de rest blijft het een prachtige wagen mits voorzien van de juiste opties
                Leds kun je:

- niet bijbestellen
                - of uitzetten in het MMI 3G

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lodewijk Bekijk Berichten

Bij mij was het week 4 en maandag van week 5 was hij er al...
                  Ik heb wel pas 2 weken later mijn auto gaan ophalen omwille van:

- 4 dagen wachten op papieren
                  - de andere tijd zat ik in het buitenland voor het werk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                    Leds kun je:

- niet bijbestellen
                    - of uitzetten in het MMI 3G

Da suckt, dan heb je geen keus als je Xenon wil.
                    Kweetnie, bij de A4 & de A5 vind ik het mooi maar bij de A6 is het zo van "neh, er staan ook leds op se..."

Comment

Da suckt, dan heb je geen keus als je Xenon wil.
                      Kweetnie, bij de A4 & de A5 vind ik het mooi maar bij de A6 is het zo van "neh, er staan ook leds op se..."
                      A5 vind ik ze super
                      A6 vind ik ze zeer mooi als de lichten uit zijn, anders zijn ze ok
                      A4 vind ik ze niet mooi

ik dacht zonder de xenon+ dan je ook gewone xenonlichten hebt, niet?

Comment

• Ik vond het inderdaad ook al wat stil rond dit topic.

Maar gelukkig bevalt hij nog steeds, van onze levering heb ik sinds de vorige keer niets meer gehoord. Dus ook niet dat het later wordt. Ik ben erg benieuwd. zeker ook naar het navigatiesysteem.

Ik kan niet wachten op de levering! de gene die we nu hebben, is op er staat bijna 100.000 op, en de stuurbekrachtiging is op, de zilveren sierdelen beginnen vooral rond de automaat de slijten. hij is gewoon op!

Comment

• ook zou tricid nog over de brug komen met foto's. Maar ik denk dat die ook van zijn auto aan het genieten is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AudiA6 Bekijk Berichten
                            Ik vond het inderdaad ook al wat stil rond dit topic.

Maar gelukkig bevalt hij nog steeds, van onze levering heb ik sinds de vorige keer niets meer gehoord. Dus ook niet dat het later wordt. Ik ben erg benieuwd. zeker ook naar het navigatiesysteem.

Ik kan niet wachten op de levering! de gene die we nu hebben, is op er staat bijna 100.000 op, en de stuurbekrachtiging is op, de zilveren sierdelen beginnen vooral rond de automaat de slijten. hij is gewoon op!
                            die gps+ met harddisk is gewoon mega super de max!
                            niet normaal!
                            het wachten waard hoor!

Comment

ook zou tricid nog over de brug komen met foto's. Maar ik denk dat die ook van zijn auto aan het genieten is.
                              toch wel jammer dat hij hier niet mee opschiet, niet voor mij maar vooral voor de "wachtenden" onder ons.

Ik heb mijn auto 2 uur en ze stonden op het forum...

Comment

• Ik denk inderdaad ook wel dat de navi mooi is. Ik vind de DVD versie ook al mooi, en met veel mogelijkheden.
                                Ik moet trouwens zeggen dat ik tot nu toe nog geen enkele facelift heb gezien. En nu let ik er heel erg op.

Comment

Op na 100.000km, wat steek jij daar mee uit ?? Mijn A4 heeft er 280.000 op staan

Comment

• Haha,
                                    nou ik ben het niet hoor, de auto is van mn ouders, maar wij doen volgens mij niks bijzonders, het is een 2,4 mt . alleen soms misschien flink intrappen, maar dat lijkt me niet erg. Ik moet ook eerlijk zeggen dat we ook geen zin meer hebben om er voor naar de dealer te gaan. We hebben weinig goede ervaringen met hun.

Comment

• A6

T-12

and counting....

Comment

• Lodewijk, heb jij niet wat real life foto´s van uw ijszilveren a6, mijne is ook in ijszilver besteld maar het is al 3 maand geleden dat ik hem bij de dealer heb zien staan =-)

Comment

Op na 100.000km, wat steek jij daar mee uit ?? Mijn A4 heeft er 280.000 op staan
                                          Ja, mijne passat variant was 3 jaar oud en 150.000km en was nog zo goed als nieuw... ook het chrome van binnen en vooral van buiten (vooraan dan) was nog prima!

Comment

Working...
                                          X