Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Beste redbull, misschien at jij het weet,

Ik heb op een SD kaartje iets minder dan 10GB aan muziek, als je dan importeren doet, en omdat dat lang duurt, het op een gegeven moment annuleert, en je later weer door wil gaan, dan geeft het systeem aan, er is onvoldoende ruimte om meer titels toe te voegen..

HELP

Comment

• Hoi Redbull: Bedankt voor je commentaar. Ik vind hem nochtans (in vergelijking met mijn vorige A4 Avant) best handelbaar. Hij geeft je nooit het gevoel dat je met een grote auto op weg bent. Het parkeren is enkel een beetje uitkijken naar een 'lang genoege' parkeerplaats, maar dat lijkt me logisch.

AudiA6 : Ik had je beloofd dat ik zou proberen om een Cd-tje met I-tunes gebrande muziek zou proberen. Omdat ik zelf geen Apple heb (en op Windows het toch anders werkt) ben ik afhankelijk van iemand anders. Maar die heeft net aangegeven er geen tijd voor te hebben momenteel. Dus ik moet je een beetje teleurstellen. Maar als ik het goed begrepen heb, kan je het weldra zelf proberen

Voor wat betreft het Bang & Olufsen systeem. Naar mijn weten is dat voorlopig enkel maar beschikbaar op de A8 (en de volgende zou de nieuwe Q7 moeten zijn). Nog niet op A6.

Comment

• Beste Sunday Twins,

We hebben hem inmiddles een week en er staat 10GB aan muziek op de HD via SD.

Ik heb momenteel even geen tijd om er een topic over te openen. Maar ik vind hem erg geslaagd :d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AudiA6 Bekijk Berichten
          Beste redbull, misschien at jij het weet,

Ik heb op een SD kaartje iets minder dan 10GB aan muziek, als je dan importeren doet, en omdat dat lang duurt, het op een gegeven moment annuleert, en je later weer door wil gaan, dan geeft het systeem aan, er is onvoldoende ruimte om meer titels toe te voegen..

HELP

Bizar, feit is wel dat ik niet annuleer...
          Wel weet ik dat ik nu:

- interne HD van 10 gig heb
          - 2x SD kaarten van 2GB (ik dacht dat je niet hoger kon )
          - via AMI een WD harddisk van 160gb

en ik moet toegeven dat het een zooitje gekomen is. Te veel muziek etc... en qua opkuis is dit vrij moeilijk.

Te veel plaats is ook niet altijd ideaal , swat maar liever dat of 6cd wisselaar...

Comment

• Bediening MMI Radio Plus

-----
            Last edited by ; 30/10/2012, 08:22.

Comment

• Comment

• Comment

• leuke handigheid : ik reed afgelopen maandag in nL, plots kwam er een melding op de GPS dat er een mobiele radar stond op de E16 ter hoogte van km paal XXX. En Idd, ze stonden er met hun zwarte VW camionnette. ZOu in België ook zo mogen doorgegeven worden via GPS...

Comment

• geeft elke gps weer, zolang de TMC dat maar doorgeeft.
                    ale alle gps'en die dat hebben, 4FM ging daar ooit ook mee beginnen, heb er nooit meer van gehoord.
                    Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                    "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• ff snel vraagje mbt elektrisch inklapbare spiegels. Wij hebben die ook aangevinkt op de optielijst, samen met de elektrisch verstelbare zetels MET geheugenfunctie. mag ik er van uit gaan dat de spiegels automatisch zullen inklappen bij het sluiten van de deuren met afstandsbediening. heb namelijk al enkele malen opgevangen dat dit niet lukt als er GEEN geheugenfunctie is van de zetels ... iemand uitsluitsels?

thx

Comment

• Spiegels

Voor zover ik weet klappen ze niet automatisch elektrsch in.

Heb sinds kort de mijne, alles past zich aan aan de specifieke sleutel (heb ook geheugenfunctie en keyless access) , maar inklappen zit daar niet bij.

Om ze te doen inklappen moet je de verstellingsknop naar beneden draaien, manueel.

Comment

• en moet je contact nog altijd aanstaan daarvoor? one prefacelift had dat, en daar ging het niet als je de motor of contact had afgezet.

Comment

• Ja

Contact moet aanstaan, is eigenlijk een slecht systeem, conclusie, ik gebruik het niet.

Als ik uitsap wil ik kijken voor fietsers. en dan pas inklappen, niet wanneer ik parkeer en vooraleer ik de motor afzet.

Er zijn nogwel wat bugs inde software ook. Ik kan bvb de voice guidance op de gps niet afzetten. nochthans staat de setting op af voor beide. Dat ging in de pre facelift wel.
                            En met het weer vandaag 9regen) sloeg de cruise control radar af wegens bedenkt met water. En zonder dat geen cruise control.
                            En de ipod doet raar wanneer je aansluit, wagen start en direct naar ipod gaat, moet precies een paar minuten inlezen.
                            En de boordcomputer waar je kiest in 1 of 2 of je bvb gemiddeld verbruik wil zien, past die waarde toe op beide, ook al kan je die afzonderlijk kiezen.
                            en zo nog wat kleine dingetjes.

verder zalige wagen

Comment

• ik vond het ook een slecht systeem, werd als gevolg noooit gebruikt.
                              ik steek wel mijn ongenoegen over audi niet echt weg moet ik toegeven, maar dat had echt wel beter gekund!

Comment

• Laat dat fixen met VAG-COM hé

Comment

• Zeker dat het geen MMI setting is?
                                  Dat is alleszins wel zo bij onze A4 Avant B8.

Comment

• MMI setting

Kan zijn, moet ik eens bekijken, staat nochthans niet in de handleiding

Comment

• Als ik uitstap wil ik kijken voor fietsers. en dan pas inklappen, niet wanneer ik parkeer en vooraleer ik de motor afzet. Idem, ik vind het ook geen fantastisch systeem, alleen als ik in een smalle straat geparkeerd sta doe ik dit.

Er zijn nogwel wat bugs inde software ook. Ik kan bvb de voice guidance op de gps niet afzetten. nochthans staat de setting op af voor beide. Dat ging in de pre facelift wel. Dit is mij onmiddellijk na de aankoop wél gelukt, en plotseling was die stem er terug. Nu kreeg ik ze niet meer af, handigheidje op gevonden : ik heb gezien dat het volume van de gps onafhankelijk van de radio is. Als dus de stem van de gps klinkt, moet je het geluid naar minimum draaien, dan hoor je de gps-stem van dan af niet meer.
                                      En de boordcomputer waar je kiest in 1 of 2 of je bvb gemiddeld verbruik wil zien, past die waarde toe op beide, ook al kan je die afzonderlijk kiezen. Ik vind bv de schakelindicator belachelijk, reageert te traag, probeer maar eens snel te accelereren, hij zal veel te traag reageren...
                                      ......

Comment

• niet alleen ik vond mijn wagen mooi, waren nog twee andere dames die hem knap vonden. Zo knap dat ze hun bestelwagentje van achter in mijn koffer hebben geplaceerd. Serieuse knal , achteraf gezien valt de schade zeer goed mee, zeker vergeleken met hun Daihatsu-camionnette. Binnenkort de wagen dus een weekje kwijt...

Comment

• Gisteren heb ik voor het eerst een A6 Avant gezien in aventurienblauw.
                                          Zoals jullie weten is dit een nieuwe kleur sedert de facelift.
                                          Ik heb hier indertijd ook over getwijfeld maar uiteindelijk niet genomen.

Het blijkt iets lichter en iets feller van kleur te zijn dan het vroegere noorderlichtblauw (dat ik wel kon smaken).
                                          Het heeft natuurlijk het voordeel dat je onmiddellijk ziet dat het een facelift is. Ik denk wel dat het op den duur toch gaat vervelen.
                                          Ik ben in elk geval blij schelpgrijs gekozen te hebben (schelpgrijs = levendig donkerblauw, met in het zonlicht een paarse schijn).
                                          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Working...
                                          X