Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Foto's komen er dit weekend wel aan. Op voorwaarde dat ik hem kan ophalen natuurlijk.

Comment

• Uiteraard,

zonder auto geen foto's.

Ik ben benieuwd,

Comment

• ben aan 't schilderen in ons nieuw huisje (nieuwe auto heeft nieuwe garage nodig hé
        Vandaar even weinig tijd, zodra ik kan, post ik nog wat foto's in het zonnetje...

Comment

• Last edited by ; 06/04/2009, 09:32.

Comment

• sorry sorry
            Last edited by ; 06/04/2009, 09:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sundaytwins Bekijk Berichten
              Foto's komen er dit weekend wel aan. Op voorwaarde dat ik hem kan ophalen natuurlijk.
              en al je nieuwe bak gaan afhalen??

Comment

• krijgen jullie ook dit te zien??

het is enkel op het A6 forum, ergens anders heb ik dit niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                  krijgen jullie ook dit te zien??

het is enkel op het A6 forum, ergens anders heb ik dit niet...
                  dat is te wijten aan de foto van acspeedster, die staan op die externe server.
                  Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                  "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Krijg ik ook inderdaad, en het heeft inderdaad te maken met het feit dat de laatst geposte foto's op een beveiligde server staan. Misschien handig om ze weg te halen, of de serverbeveiliging er uit te halen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AudiA6 Bekijk Berichten
                      Krijg ik ook inderdaad, en het heeft inderdaad te maken met het feit dat de laatst geposte foto's op een beveiligde server staan. Misschien handig om ze weg te halen, of de serverbeveiliging er uit te halen..
                      ofwel moet hij ons de login en het paswoord geven
                      Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                      "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Dat natuurlijk liever, het zal waarschijnlijk een A6 zijn, dus dat interesseert me wel

Comment

• Sorry Sorry, link naar mijn webdrive is weggehaald en vervangen door de juiste link.

Comment

• Haha, geeft natuurlijk niet. We waren voornamelijk benieuwd wat er achter dit wachtwoord schuil ging.

Merci voor de foto's

Heb jij trouwens de automatisch te openen klep? ik zie nu dat het ook een Nederlandse auto betreft. het gerucht ging dat de klep dan maar een stukje open ging, ook als je die optie (automatische klep) nam.

Comment

• Zuinigheidstestje A6
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• ik weet trouwens inmiddels dat het onbegonnen werk is om de spiegels automatisch in te laten klappen. maar heeft iemand enig idee of het mogelijk is (bijv via Audi Exclusive) om de klep ook automatisch sluitend te krijgen op een sedan?

Comment

• Heren,

Heb ondertussen sinds vrijdag mijn nieuwe bolide.

Heb gisteravond fotootjes genomen en zal ze hopelijk vanavond online zetten.

Hij rijdt fantastisch. Is wel een beetje wennen want hij komt je te pas en te onpas zeggen dat je moet schakelen. (dat is het voor- of nadeel van een TDIe te hebben zeker).

Ik ben zwaar onder de indruk van het MMI met HD. Vooral het deel met de stemherkenning is goddelijk. Ik moet hem eigenlijk nog eens 'trainen' op mijn stem, maar momenteel herkent hij zo ook al de commando's die ik uitspreek. Moet ook dringend op zoek naar betere kwaliteit van MP3's. Je hoort letterlijk de slechte kwaliteit van een 128-bitrate. Ik denk dat je beter een lossless formaat kan gebruiken, maar moet nog eens zoeken naar welke formaten hij allemaal aankan.

Nog iets: voor mensen met een Iphone 3G. De adapter die je voor de Iphone kan bestellen in de armsteun werkt wel degelijk voor de 3G, hij laadt dan gewoon op als je hem er insteekt. Het enige wat niet helemaal kan is hem vastklikken in de houder. Moet nog even kijken hoe ik dat kan oplossen, maar dat komt omdat er op de 3G bovenaan geen gleufjes meer zijn voorzien. Ik geef deze info maar even mee, want vond op verschillende fora dat deze adapter de Iphone 3G niet zou laden. Dat doet hij dus wel.

Comment

• wees gerust, die schakelindicatie kan je afzetten
                                    Interesseert me wel met welke mp3's je beste resultaat behaalt, ik merkte eveneens meteen het onderling kwaliteitsverschil op.
                                    Ik merk dat je er meer van kent dan ik, dus hoor graag je bevindingen...

Comment

• iPhone

Hi all, Ik ben nieuw op dit forum, dus hallo allemaal

Ik ben getrickerd door de opmerking mbt de iPhone, aangezien ik die ook bezit.

Sundaytwins, over welke adapter en houder heb je het eigenlijk. De dealer vertelde mij namelijk dat de cradle (houder) voor de iPhone pas het derde kwartaal beschikbaar komt.

Btw, ik krijg volgende week mijn nieuwe A6.

Hoor graag van jullie.

Grtjs

A6-170

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sundaytwins Bekijk Berichten
                                        Is wel een beetje wennen want hij komt je te pas en te onpas zeggen dat je moet schakelen. (dat is het voor- of nadeel van een TDIe te hebben zeker).
                                        Wat is daar wennen aan? Je bent toch niet verplicht om dat te volgen Allé, ik heb ook schakelindicatie en ik volg die regelmatig. Opmerkelijk zuiniger. Om wat sportiever te rijden moet je ze wel niet volgen natuurlijk

Comment

• Oei,

Een heleboel om op te antwoorden... Paniek!

VeroKevin +> hoe zet je die indicatie af? Heb het nog niet gevonden.
                                          De MP3's moet ik nog even proberen. Had wel al een sectie in de handleiding gevonden over de file-format's. Voor MP3 kan hij tot 320 qua bitrate. Misschien werk voor het lange weekend om eens uit te zoeken....

caoimhin +> Je kan het natuurlijk negeren. Maar het helpt wel om zuiniger te rijden. Ik probeerde alleen maar om de 'logica' achter de schakel-indicator te vinden. En dat is niet zo makkelijk. Maar zo lukt het ondertussen ook. Ik zit op een gemiddelde van 6.0 liter per 100km met een goed verdeelde comibinatie van stad-autosnelweg. (gemiddeld over mijn dagelijks traject naar brussel = ca 55km/u)

A6-170 +> Voor de IPhone houder is het nummer: 8P0 051 435 GP (IPhone adapter). Ik ga waarschijnlijk de verdikkingen voor de gleufjes er uit-'dremelen' zodat hij wel past.
                                          Als er inderdaad een adapter op komst is in het derde kwartaal is het misschien de moeite om te wachten.

De foto's komen eraan. Het was gisteren te laat om er nog aan te beginnen...

Comment

Working...
                                          X