Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind het zeker niet goedkoop ogen. Maar er zijn mooiere oplossing, zeker en vast. En dit nodigt meer uit tot stelen.

Comment

• Dat zijn dvd spelers van het 'merk' Next Base.
      Ik heb er zelf zo eentje van dat merk (zelfde model als afgebeeld hier boven) en heel tevreden van (de kinderen toch ook).

Comment

• Neste Renio,

Ik zeg ook niet dat ze slecht zijn hoor, het zal een prima oplossing zijn, alleen als we kijken bij hoe andere merken het oplossen (BMW X5 bijvoorbeeld) of een S klasse, dan denk ik dat Audi ook beter moet kunnen

Comment

• Het is bijna zover...

Mijn A6 stond voor productie in week 13 en toen ik gisteren belde was de dealer formeel:
          eind deze week, begin volgende week staat hij in de garage. (Hij stond al op transport)

Ik ben benieuwd ....

(Het kan dus blijkbaar toch snel gaan )

Comment

• Ik vind de oplossing inderdaad redelijk diefstal gevoelig al zal dit waarschijnlijk met elke after market optie zo zijn.

Ik ga maar eens kijken of ik onder de bijrijdersstoel een speler kan zetten met twee schermpjes in de hoofd steunen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acspeeder Bekijk Berichten
              Ik vind de oplossing inderdaad redelijk diefstal gevoelig al zal dit waarschijnlijk met elke after market optie zo zijn.

Ik ga maar eens kijken of ik onder de bijrijdersstoel een speler kan zetten met twee schermpjes in de hoofd steunen.

Ramen achteraan verduisteren; dan vallen die schermen ook al veel minder op
              sigpic

Comment

• Het verduisteren zal inderdaad bijdragen aan de diefstal gevoeligheid, daarnaast heb ik een keer op internet een foto gezien van een pre-facelift A6 die een dvd speler in plaats van de bekerhouder had achter, dit was ook een zeer nette oplossing.

Comment

• hallo,

sinds vorige week rij ik ook met een A6 avant (2.0 tdie)
                  de motor valt redelijk goed mee (6-bak) maar toch denk ik er over na om hem te tunen.
                  zijn er nog mensen die dit van plan zijn of dit reeds gedaan hebben?
                  misschien met de pre - facelift.
                  wat zijn de resultaten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acspeeder Bekijk Berichten
                    Ik vind de oplossing inderdaad redelijk diefstal gevoelig al zal dit waarschijnlijk met elke after market optie zo zijn.

Is natuurlijk de mooiste optie. Alpine heeft redelijk goed materiaal wat inbouw betreft.

Comment

• Een kennis van mij heeft gisteren zijn A6 Avant afgehaald
                      Nu vertelde hij me dat zijn navigatie nog met een DVD schijfje is, dacht dat
                      deze net zoals de A5 mét harde schijf was ...
                      Ze hebben hem thans bij de dealer gezegd dat er een harde schijf bij zat...
                      Sintruin till I die

Comment

• Voor de Navigatie met harde schijf moet je bijbetalen. (extra optie)
                        Standaard zit er inderdaad nog steeds een Navigatie met DVD in.

Comment

• De uitbreiding was redelijk te betalen, het andere systeem geeft je navigatie vanaf HD, 2 SD kaartsloten voor mp3 met een max van 2 x 32GB en nog eens 10GB harddisk ruimte voor mp3's. daarnaast heb je de beschikking over een dvdspeler die het voorste scherm gebruikt om af te spelen.

Dit systeem werkt echt super, het is snel accuraat en je hebt alles van mobiele telefoon tot nav en muziek onder 1 systeem.

Comment

• Klopt ACSpeeder,

Heb de optie ook maar genomen. Ik ben benieuwd!

Moet nog een weekje wachten denk ik eer ik hem kan ophalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sundaytwins Bekijk Berichten
                              Voor de Navigatie met harde schijf moet je bijbetalen. (extra optie)
                              Standaard zit er inderdaad nog steeds een Navigatie met DVD in.
                              Oke, de dealer heeft hem 2 keer gezegd dat die harde schijf erbij was, en nu is die er NIET bij en als optie.
                              Wat een dealer, thans een hele grote in Limburgse !!!

Kan die optie nageplaatst worden ????
                              Sintruin till I die

Comment

• Stijging van de prijs van volgende modellen met 1,1% vanaf 7/4/2009.
                                Tis maar dat je het weet.

Andere types ook, o.a: a4/a6/a8/r8/tt/q7

(hopelijk kan ik volgend wk mijn a5 gaan bestellen)

Comment

• Ik vind het toch ook al een verbetering dat voor het systeem wat wij nu als upgrade hebbem (4600 euro) nu standaard is als basis navigatie

Comment

• lol 4600, ze zetten jullie daar nogal in't zak

Comment

• Komt mede door het een en ander aan ministers enzo hoor, maar gelukkig hadden wij het in een pakket, dan kost het maar 2000 en nog iets, maar alle opties zijn hier een stuk duurder, beetje velgen zijn 5000

Comment

• Hallo Iedereen,

Het is hier weer 'vree' stil.

Ik wou maar even laten weten dat mijn nieuw speeltje bij de dealer staat momenteel (sinds gisteren). Vrijdag kan ik hem afhalen (als alles goed gaat).

Ben benieuwd!

Comment

• We willen natuurlijk t.z.t foto's zien.

Comment

Working...
                                          X