Ik vind het zeker niet goedkoop ogen. Maar er zijn mooiere oplossing, zeker en vast. En dit nodigt meer uit tot stelen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 Facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door acspeeder Bekijk BerichtenIk vind de oplossing inderdaad redelijk diefstal gevoelig al zal dit waarschijnlijk met elke after market optie zo zijn.
Ik ga maar eens kijken of ik onder de bijrijdersstoel een speler kan zetten met twee schermpjes in de hoofd steunen.
sigpic
Comment
-
hallo,
sinds vorige week rij ik ook met een A6 avant (2.0 tdie)
de motor valt redelijk goed mee (6-bak) maar toch denk ik er over na om hem te tunen.
zijn er nog mensen die dit van plan zijn of dit reeds gedaan hebben?
misschien met de pre - facelift.
wat zijn de resultaten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door acspeeder Bekijk BerichtenIk vind de oplossing inderdaad redelijk diefstal gevoelig al zal dit waarschijnlijk met elke after market optie zo zijn.
Ik ga maar eens kijken of ik onder de bijrijdersstoel een speler kan zetten met twee schermpjes in de hoofd steunen.
Comment
-
Een kennis van mij heeft gisteren zijn A6 Avant afgehaald
Nu vertelde hij me dat zijn navigatie nog met een DVD schijfje is, dacht dat
deze net zoals de A5 mét harde schijf was ...
Ze hebben hem thans bij de dealer gezegd dat er een harde schijf bij zat...Sintruin till I die
Comment
-
De uitbreiding was redelijk te betalen, het andere systeem geeft je navigatie vanaf HD, 2 SD kaartsloten voor mp3 met een max van 2 x 32GB en nog eens 10GB harddisk ruimte voor mp3's. daarnaast heb je de beschikking over een dvdspeler die het voorste scherm gebruikt om af te spelen.
Dit systeem werkt echt super, het is snel accuraat en je hebt alles van mobiele telefoon tot nav en muziek onder 1 systeem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sundaytwins Bekijk BerichtenVoor de Navigatie met harde schijf moet je bijbetalen. (extra optie)
Standaard zit er inderdaad nog steeds een Navigatie met DVD in.
Wat een dealer, thans een hele grote in Limburgse !!!
Kan die optie nageplaatst worden ????Sintruin till I die
Comment
Comment