Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niemand tips of links naar discussies over het onderhoud van een lederinterieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AudiA6 Bekijk Berichten
      Ja das ook weer waar, eigenlijk zou het een combinatie moeten zijn van het systeem van Audi en Mercedes.

Bij mercedes werkt het niet met piepjes, maar met lichtjes, zodat ze altijd actief zijn, maar je hoort het niet, en het valt alleen op als je er op let. aan de andere kant is het systeem van Audi met de Grafische weergave een stuk mooier.

Ach we wennen maar aan het knopje. Als jij vooruit ergens in parkeert gebruik je dan altijd uit automatisme de sensoren, of alleen als het lastig lijkt te worden
      ik gebruik dit zodanig vaak (lees: ALTIJD) dat ik het héél moeilijk heb om dit nog te doen zonder!

Tijdens mijn overgansperiode met die b-klasse (zonder biepbiep voor en achter) was dit zeer vervelend en heb ik toch verschillende voor en achterbumpers gevoeld

Comment

• Haha,

Ik begrijp goed dat je het op de vorrige auto ook had? welke audi was dit dan en had je het toen ook al met grafische weergave

Comment

Haha,

Ik begrijp goed dat je het op de vorrige auto ook had? welke audi was dit dan en had je het toen ook al met grafische weergave
          Hiervoor een passat variant en audi a4 gehad.
          Bij de passat beide, de A4 enkel achteraan.

Comment

• De sedan vind ik helaas geen verbetering. De achterkant van de pre-fl was zoveel mooier. Ook de LEDs vind ik geen echte verbetering. Ik denk altijd dat er een RS6 aankomt, bij nadere beschouwing blijkt het dan een 2.0 TDI te zijn
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Ach ja iricky smaken verschillen. de een vind de achterzijde wel mooier, de ander niet. het feit is dat hij er zo uit ziet, we zullen het er mee moeten doen.

we hebben natuurlijk ook naar andere auto's gekeken, en ook bij mercedes, persoonlijk vind ik de c te klein, en de E is heeft voor ons niet het juiste interieur, een beetje te ouderwets, daarnaast kwam de nieuwe E te laat, en daarvan kan het interieur ons niet echt bekoren. Wel vind ik jullie model een mooie, leuke velgen (niet overdreven) en verder goede config.

Toch als de keuze aan mij is ga ik voor de A6 2,8 V6 automaat.

Comment

Ach ja iricky smaken verschillen. de een vind de achterzijde wel mooier, de ander niet. het feit is dat hij er zo uit ziet, we zullen het er mee moeten doen.

we hebben natuurlijk ook naar andere auto's gekeken, en ook bij mercedes, persoonlijk vind ik de c te klein, en de E is heeft voor ons niet het juiste interieur, een beetje te ouderwets, daarnaast kwam de nieuwe E te laat, en daarvan kan het interieur ons niet echt bekoren. Wel vind ik jullie model een mooie, leuke velgen (niet overdreven) en verder goede config.

Toch als de keuze aan mij is ga ik voor de A6 2,8 V6 automaat.
                Was een BMW 5 of Volvo S60/80 of misschien Jaguar niet aan de orde?

Comment

• Nog even over dat knopje die de parkeersensoren vooraan bediend.
                  In mijn geval plaats ik mijn auto achteruit in de garage.
                  Door kort vooruit te rijden en vervolgens achteruit, activeert dat ding vanzelf.
                  Ik moet niet aan dat knopje komen... Bij jullie moet dat toch niet anders zijn?

Comment

• Zo, heb ons beestje gisteren voor het eerste gezien, "love at first sight". Velgen zijn niet degene die ik voor ogen had, maar ze zien er ook leuk uit vind ik. Wist ik veel dat de gekende S-Line velgen samen met de facelift gewijzigd zijn... .

Morgen om 17u heb ik mijn afspraak om hem op te halen, donderdag volgen er dus nog wel wat foto's.
                    Ik heb er al enkele, maar in een ondergrondse parking met een Samsung i780, geeft dit toch niet het gewenste effect.
                    Auto staat nog op blokken, vandaar zijn hoge positie
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Welke had je verwacht?
                      Volgens mij zijn dit wel de standaard S-line velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                        Welke had je verwacht?
                        Volgens mij zijn dit wel de standaard S-line velgen?
                        Volgens mij ook. En ze zijn vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
                          Zo, heb ons beestje gisteren voor het eerste gezien, "love at first sight". Velgen zijn niet degene die ik voor ogen had, maar ze zien er ook leuk uit vind ik. Wist ik veel dat de gekende S-Line velgen samen met de facelift gewijzigd zijn... .

Morgen om 17u heb ik mijn afspraak om hem op te halen, donderdag volgen er dus nog wel wat foto's.
                          Ik heb er al enkele, maar in een ondergrondse parking met een Samsung i780, geeft dit toch niet het gewenste effect.
                          Mooie A6 en chique velgen!

ps: altijd komisch om te lezen... hoe mensen zich excuseren voor 'crappy gsm foto's en zo toch even laten vallen wat voor bling bling gsm toestel ze hebben

Comment

• ps: altijd komisch om te lezen... hoe mensen zich excuseren voor 'crappy gsm foto's en zo toch even laten vallen wat voor bling bling gsm toestel ze hebben
                            pfff, no comment
                            Last edited by ; 10/03/2009, 14:51.

Comment

• Welke had je verwacht?
                              Volgens mij zijn dit wel de standaard S-line velgen
                              Ik verwachtte deze, of is dit optisch bedrog?
                              Last edited by ; 10/03/2009, 14:49.

Comment

• deze dus
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik dacht vorig model s-line velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
                                    Zo, heb ons beestje gisteren voor het eerste gezien, "love at first sight". Velgen zijn niet degene die ik voor ogen had, maar ze zien er ook leuk uit vind ik. Wist ik veel dat de gekende S-Line velgen samen met de facelift gewijzigd zijn... .

Vraag blijft of de schemering op de foto's de schuld is van de camera of gewoon jouw "bibber"...
                                    Hopelijk slaap je goed met die "bibber" !
                                    Veel plezier morgen en proficiat!

Comment

• Beste Redbull, even terugkomend op de auto's die eventueel ook aan de orde zouden kunnen komen.

De bmw, 3 is te klein, en 5 werd een stuk duurder. Daarnaast is het interieur niet ons ding.
                                      Volvo, ik vind een s60 niet te vergelijken met een A6, ook hier wederom het interieur, dat toch in onze ogen saai is. een s80 vinden we ook niet echt heel erg jong overkomen.

Een Jaguar XF is een heel stukje duurder dan de A6, daarnaast moet is het de bedoeling dat mijn vader in een nette, maar zakelijke auto rijdt. Met een Jaguar XF krijg je niet de uitstraling die mijn vader graag wil hebben. Wat niet wegneemt dat dit een enorm mooie auto is (op de voorzijde na) en het interieur mag er ook zijn. Dan zou je nog kunnen kijken naar een X type, maar deze is weer wat kleiner, en daarnaast heet hij ee Jaguar interieur, iets wat ons te klassiek is.

Verder wil ik graag duidelijk stellen dat het een luxe probleem is, en dat ik ieder van de genoemde auto's zelf graag in het bezit zou hebben!!!

Beste Verokevin, een erg mooie auto die je daar op beeld hebt. Ik wil je veel plezier wensen morgen rond deze tijd.

En voor wat betreft het knopje van de sensoren. De sensoren gaan alleen automatisch aan als je de auto in de achteruit versnelling of de R stand (van een automaat) zet. als je vooruitrijdend de sensoren aan wil hebben moet je het knopje gebruiken helaas. op de een of andere manier zou dit anders moeten, net als de inklapbare spiegels die niet zelf inklappen als je de auto afsluit...

Comment

Volvo, ik vind een s60 niet te vergelijken met een A6, ook hier wederom het interieur, dat toch in onze ogen saai is. een s80 vinden we ook niet echt heel erg jong overkomen.
                                        ...
                                        De S60 is uit productie.
                                        het enige wat je nog kan krijgen is een stockmodel.
                                        Het is nog even wachten op de nieuwe dit najaar...

Comment

• Inderdaad, jwv50, dat was ik al even vergeten. Daarnaast was de s60 niet in ons opgekomen, omdat wij geen volvo mensen zijn, persoonlijk vind ik het interieur weinig mooie kenmerken hebben. Het nieuwe model zal er waarschijnlijk al een stuk beter uitzien, maar toch, het is niet ons merk...

Comment

Working...
                                          X