Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
    Vette motor is dat, maar toch nog liever een V8.
    Als ik even compleet irrationeel denk, that is.
    Ik zou kunnen leven met een 3.0 TFSI denk ik

Comment

• Hij is zeker mooi, maar ik zou voor de RS6 velgen kiezen, deze vind ik persoonlijk niet mooi, en miss een beetje pauper over komen. Verder is hij hellemaal af, en die motor, lijkt me een geweldig apparaat

Comment

• pauper overkomen? Weet jij wel wat je zegt?

Comment

• Deze velgen vind ik persoonlijk de auto enorm minder maken. Die velgen horen niet op dit soort auto's (persoonelijke mening) ik vind ze een beetje halfords over komen, terwijl ze dat absoluut niet zijn, daarom zouden ze van mij niet hoeven.

Verder is de config erg mooi, zeker de motor lijkt me zeer geslaagd

Comment

• Ik vind het originele en waanzinnig knappe velgen. De enige reden dat ik ze op mijn A3 niet heb is omdat ik geen zin heb om ze te kuisen

Comment

• en zo zie je maar, smaken verschillen..

Comment

• Gelukkig maar !

Comment

• Zo is het. Trouwens het zou toch allemaal saai zijn als we alleen maat de zelfde auto's op de weg zouden zien.

Ik ben benieuwd of we binnenkort nog wat foto's kunnen verwachten....

Comment

• Ik ga morgen eens een kijkje bij de garage nemen, of hij er al staat, neem mijn foto apparaat mee voor alle zekerheid

Comment

• We duimen voor u

Comment

• Inderdaad, we zijn benieuwd

Comment

• Kent er iemand de ET waarde van de 19" velgen (8,5 Jx19)
                          Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                            Kent er iemand de ET waarde van de 19" velgen (8,5 Jx19)
                            Nope maar ik zoek nog die van 19" velgen (9 Jx19) dus als er hier iemand een lijstje heeft van Audi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiart Bekijk Berichten
                              En nog wat beeld... En ie rijdt zalig, ook niet onbelangrijk
                              Super kar! (behalve de zilveren kleur maar dat zijn smaken )

Veilige km's gewenst!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiart Bekijk Berichten

Auto voelt niet lomp of groot aan... erg overzichtelijk ook. Dus met die parkeersensoren zal het wel meevallen. Maar nog niet "in lijn" geparkeerd, dus...
                                En... al 75 km, je moet ergens beginnen
                                Na een maand zit ik al over de 5000km...
                                Maar nog géén moment spijt van gehad!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AudiA6 Bekijk Berichten
                                  haha ja je moet inderdaad rgens beginnen, het zal wel erg snel gaan de eerste tijd.

Toch denk ik dat de parkeersensoren wel makkelijk zijn, daar ik de neus van de auto nu redelijk moeilijk in te schatten vind. en de achterzijde is ook wel makkelijk als die voorzien zijn van parkeersesoren.
                                  als onze auto geleverd wordt, zal ik ook eens wat leuke foto's schieten, nu hoeft het van deze niet meer, die is naar zijn einde toe aan het lopen, maar het is toch wel leuk om wat foto's te hebben van een auto als hij afgeleverd wordt.

succes met de wagen.
                                  Volgens mij zijn de voorste parkeersensoren een must.
                                  In mijn avant is het alsof mijn snuit iets naar boven komt en die sensoren toch handig zijn.
                                  Behalve natuurlijk als uw vrouw de auto eens in de garage wenst te zetten en de bumper tegen de kast rijdt... oeps vergeten de voorste "biep-bieps" aan te zetten.

ROFL!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
                                    Ik ga morgen eens een kijkje bij de garage nemen, of hij er al staat, neem mijn foto apparaat mee voor alle zekerheid
                                    LOL, ik herken iemand die dit ook deed een goede maand geleden...

Comment

• Beste Redbull,

persoonlijk vind ik het wel jammer dat de sensoren niet gewoon altijd actief zijn, en alleen het scherm aangaat waneer de sensoren daadwerkelijk iets detecteren. Maar het is niet anders, en ik denk dat het een kwestie van gewenning is om dat knopje in te drukken.

Ik zal trouwens nog eens een mailtje sturen naar de verkoper, kijken of hij al een meer definitieve datum heeft.
                                      Ik kan niet wachten tot hij er is, ik wil er graag een paar meter mee rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AudiA6 Bekijk Berichten
                                        Beste Redbull,

persoonlijk vind ik het wel jammer dat de sensoren niet gewoon altijd actief zijn, en alleen het scherm aangaat waneer de sensoren daadwerkelijk iets detecteren. Maar het is niet anders, en ik denk dat het een kwestie van gewenning is om dat knopje in te drukken.

Ik zal trouwens nog eens een mailtje sturen naar de verkoper, kijken of hij al een meer definitieve datum heeft.
                                        Ik kan niet wachten tot hij er is, ik wil er graag een paar meter mee rijden.
                                        Altijd actief? Dat zou ook vervelend zijn bv in de file

Comment

• Ja das ook weer waar, eigenlijk zou het een combinatie moeten zijn van het systeem van Audi en Mercedes.

Bij mercedes werkt het niet met piepjes, maar met lichtjes, zodat ze altijd actief zijn, maar je hoort het niet, en het valt alleen op als je er op let. aan de andere kant is het systeem van Audi met de Grafische weergave een stuk mooier.

Ach we wennen maar aan het knopje. Als jij vooruit ergens in parkeert gebruik je dan altijd uit automatisme de sensoren, of alleen als het lastig lijkt te worden

Comment

Working...
                                          X