Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kijk das goed nieuws, we wachten de foto's af..

Alvast veel plezier met de Audi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skullcrusher Bekijk Berichten
      Verokevin en/of Lodewijk, nog geen nieuws?
      Yes, yes, Skullcrusher. Hij/zij is ook in aantocht! (Is A6 nu mannelijk of vrouwelijk?)
      Ik "opereer" in forum nu verder onder ander naam. Vandaar de stilte die viel/valt. Sorry.

Comment

• Tja, Verokevin, nog even geduld. Het is de moeite om te wachten!
        Hierbij de beloofde eerste lading... in de regen.
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zeer mooi model, de kleur even daar gelaten, ziet er strak uit.

Blij met de parkeersensoren? en wederom vind ik de velgen weer netjes staan. Veel plezier de komende x000 kilometers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AudiA6 Bekijk Berichten
            Zeer mooi model, de kleur even daar gelaten, ziet er strak uit.

Blij met de parkeersensoren? en wederom vind ik de velgen weer netjes staan. Veel plezier de komende x000 kilometers.

Auto voelt niet lomp of groot aan... erg overzichtelijk ook. Dus met die parkeersensoren zal het wel meevallen. Maar nog niet "in lijn" geparkeerd, dus...
            En... al 75 km, je moet ergens beginnen

Comment

• haha ja je moet inderdaad rgens beginnen, het zal wel erg snel gaan de eerste tijd.

Toch denk ik dat de parkeersensoren wel makkelijk zijn, daar ik de neus van de auto nu redelijk moeilijk in te schatten vind. en de achterzijde is ook wel makkelijk als die voorzien zijn van parkeersesoren.
              als onze auto geleverd wordt, zal ik ook eens wat leuke foto's schieten, nu hoeft het van deze niet meer, die is naar zijn einde toe aan het lopen, maar het is toch wel leuk om wat foto's te hebben van een auto als hij afgeleverd wordt.

succes met de wagen.

Comment

• 4 dagen, 700 km en 73liter diesel later (wel wat veel, maar geen spijt van gehad )

HEMELS

maar ook ijszilver is snel vuil

Comment

• Bestaat de A6 FL eigenlijk nog zonder LED's voor en achter? Ik vind ze eigenlijk niet mooi, zowel vooraan als achteraan, net als bij de Q5

Comment

• de leds zijn achter standaard geworden, zowel bij station als bij limousine.
                    Voor is een optie welke de naam Xenonverlichting plus kent, die zijn zeker niet standaard. Persoonlijk ben ik r nog niet helemaal uit of ik ze mooi vind, je ziet ze nu op iedere audi, en dat maakt het er niet beter op.

Wij hebben het in ieder geval alleen achter.

Comment

• AudiArt : Mooie auto. Ik moet nog even wachten maar heb de Avant in Ijszilver besteld.
                      Sommigen zijn niet enthousiast over de velgen, maar ik vind ze toch zeker beter dan de vorige standaard velgen die men op de A6 had.
                      Ikzelf heb begin deze week nog eens geinformeerd bij de dealer naar de levering. In week 13 zou hij geproduceerd worden (week van 23 maart) en men sprak dat de auto in week 15 bij de dealer zou staan. Afwachten dus.

Voor iedereen die nog zit te wachten: geef de moed niet op! Hij is het wachten zeker waard.

Groetjes

Comment

• @ sundaytwins: http://www.autoforum.be/showthread.p...ht=a6+facelift

Nagelnieuwe A6 Avant ijszilver (afgelopen donderdag :-) )

Comment

• Hey Skullchrusher,

Bedankt voor link naar de fotootjes. Hij ziet er echt blits uit vind ik. Ikzelf heb wel enkel de standaard velgen genomen en heb 'maar' een 2.0 Tdie, maar verder ziet hij er (langs de buitenzijde) hetzelfde uit. Ik heb na jaren van donkere interieurs nu eens gekozen voor licht grijs alcantara leder binnenin. De opleg voor de alcantara (vanuit de lounge-pack) was 0€, moest alleen de sportzetels erbij nemen als optie en die was ik zowiezo van plan om aan te schaffen wegens bijzonder comfortabel.

Zoals je hierboven ziet moet ik nog enkele weekjes wachten, maar ik tel af ;-))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sundaytwins Bekijk Berichten
                            AudiArt : Mooie auto. Ik moet nog even wachten maar heb de Avant in Ijszilver besteld.
                            Sommigen zijn niet enthousiast over de velgen, maar ik vind ze toch zeker beter dan de vorige standaard velgen die men op de A6 had.
                            Ikzelf heb begin deze week nog eens geinformeerd bij de dealer naar de levering. In week 13 zou hij geproduceerd worden (week van 23 maart) en men sprak dat de auto in week 15 bij de dealer zou staan. Afwachten dus.

Voor iedereen die nog zit te wachten: geef de moed niet op! Hij is het wachten zeker waard.

Groetjes
                            Tot op vandaag - tweede dag - geen klachten.
                            Alles lijkt me meer dan oké.
                            En eerlijk is eerlijk: eigenlijk gewoon het meest onder de indruk van iets "kleins": de zwarte dakhemel. Bijzondere sfeer in de auto, en daar zit je tenslotte het meest...

Comment

• Hoi AudiArt

Exact mijn idee. Ik geef liever wat meer centen uit aan het comfort en de binnenkant dan aan dingen die je toch niet ziet als je in je auto zit.

Ikzelf heb niet voor de zwarte dakhemel gekozen, maar wel voor de alcantare sportzetels, upgrade naar BOSE en de GPS + met HD. Voor het overige is de auto al bijzonder kompleet met de twee packs. Alle andere opties zijn functioneel bedoeld (trekhaak, 80l tank, etc...)
                              Last edited by ; 05/03/2009, 12:12.

Comment

• HELP, DIT LOOPT MIS !
                                Ik koos speciaal en zeer functioneel voor ijszilver
                                /1/ omdat de wagen iets discreter is (de omlijsting van de ramen valt minder op), maar helpt niet dus, je wordt hier in een A6 gewoon aangestaard... nu maar hopen dat snel wat meer A6'en in het straatbeeld verschijnen of dat het gaat regenen en de wandelaars binnenvluchten,
                                /2/ omdat de wagen iets makkelijk te onderhouden is dan het - ja ja toch zeer mooie - zwart, maar help, nu bericht Skullcrusher dat ijszilver ook snel vuil wordt...
                                Zou ik m'n A6 nog kunnen inruilen?

Comment

• Zet hem zo maar voor mijn deur !

Comment

• 2.0 Tdi?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                      2.0 Tdi?
                                      Uhu !!

3.0 TFSI

Comment

• Vette motor is dat, maar toch nog liever een V8.
                                        Als ik even compleet irrationeel denk, that is.

Comment

Working...
                                        X