Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AudiA6 Bekijk Berichten
    Beste Tricid

Is deze nu phantomblack, nachtblauw, of een grijs tint?? Ik vind de velgen op de Sedan ook wel mooi staan. Ik heb nu een goe dbeeld van hoe die van ons er uit komt te zien
    bedankt AudiA6 ! dit is phantomblack...

Comment

• @ Tricid : 2.0tdi ? tevreden van de motor en vermogen?

Comment

• Wij krijgen dus de standaard velgen, en ik had een beetje het idee dat die er niet zo mooi uit zouden zien. Nu heb ik ze op de A6 van Redbull al gezien, maar dat is een station en wij krijgen een Sedan, en dat is toch anders. Ik denk dat ik met ons model zeer blij ben, ook mooi donker, en dan met die standaard velgen en een 2,8 V6 MT vind ik het een super auto!! weten jullie of de spiegels automatisch inklappen als je de auto op slot doet? (als je elektrisch inklapbare speigels hebt natuurlijk!)

Comment

Wij krijgen dus de standaard velgen, en ik had een beetje het idee dat die er niet zo mooi uit zouden zien. Nu heb ik ze op de A6 van Redbull al gezien, maar dat is een station en wij krijgen een Sedan, en dat is toch anders. Ik denk dat ik met ons model zeer blij ben, ook mooi donker, en dan met die standaard velgen en een 2,8 V6 MT vind ik het een super auto!! weten jullie of de spiegels automatisch inklappen als je de auto op slot doet? (als je elektrisch inklapbare speigels hebt natuurlijk!)
          Hangt ervan af welke spiegel pack je neemt.

Comment

• In Nederland kennen we geen speigel packs,

ze hebben elektrisch inklapbaar
            niet inklapbaar
            of inklapbaar met automatische dimfunctie

Wij hebben de elektrisch inklapbare speigels,

is dit voldoende om mij uitsluitsel te geven

Comment

• Ik heb ook electrische inklapbare spiegels maar toch gaan ze niet dichtklappen als ik de wagen op slot doe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                Ik heb ook electrische inklapbare spiegels maar toch gaan ze niet dichtklappen als ik de wagen op slot doe.
                klopt, begrijp dit niet van audi...

Comment

• ok helaas,

ik en mn vader hebben laaste bij een C klasse mercedes gestaan en die had het wel, (ok was een C63 AMG) maar toch

Comment

@ Tricid : 2.0tdi ? tevreden van de motor en vermogen?
                    idd nemo...
                    eigenlijk best tevreden, lijkt me vlotter dan de vorige 2.0, ben er zeker van dat niemand dit een luie auto gaat vinden MAAR toch wss gaat 'm toch gechipt worden, net dat beetje meer koppel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tricid Bekijk Berichten
                      idd nemo...
                      eigenlijk best tevreden, lijkt me vlotter dan de vorige 2.0, ben er zeker van dat niemand dit een luie auto gaat vinden MAAR toch wss gaat 'm toch gechipt worden, net dat beetje meer koppel
                      Bij Heinz?

Welke mods ga je nog allemaal uitvoeren op de wagen?

Comment

• Volgens mij moet de 2.o inderdaad voldoende zijn, is het een 136 pk of een 170 pk versie?

Comment

bij deze de beloofde foto's van m'n A6, wel zeer amateuristisch maar de tijd ontbreekt me
                          PROFICIAT.
                          Weet: het is stil buiten. Je kan nu nog een toertje gaan goed!

Comment

• Tricid, die nieuwe velgen van zijn er imho wel wat over.

Die dakhemel zwart ziet er eerder grijs uit ?

Waarmee ik enkel mijn persoonlijke mening geef, uiteraard proficiat met je aanwinst
                            2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                            2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                            2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Bij Heinz?

Welke mods ga je nog allemaal uitvoeren op de wagen?
                              wss wel, is de enige waar ik ervaring mee heb...

mods: - ruiten tinten (lichtste tint)
                              en mss "caractere" rooster en uitlaten...wil er niet mee overdrijven want eigenlijk is ie standaard al knap

qua sound moet er ook iets gebeuren want vind het DSP soundsysteem allesbehalve (is trouwens tot nu toe het enige wat met echt tegensteekt)
                              Ik had er graag een versterker en een SQ setje ingestoken

Toevallig iemand die al een versterker bij heeft geplaatst?

Comment

Ik heb ook electrische inklapbare spiegels maar toch gaan ze niet dichtklappen als ik de wagen op slot doe.
                                Bij de nieuwe modellen is dat wel zo hoor, bij de A5 kan je dat regelen in de MMI.
                                Vroeger moest dat idd via de knop om je spiegels te regelen.

Bij BMW kan het totaal niet, gevraagd toen ik ging kijken voor een 3-touring.

Comment

Volgens mij moet de 2.o inderdaad voldoende zijn, is het een 136 pk of een 170 pk versie?
                                  136 Pk, toen ik mijn auto bestelde was de 170 niet beschikbaar

Comment

wss wel, is de enige waar ik ervaring mee heb...

mods: - ruiten tinten (lichtste tint)
                                    en mss "caractere" rooster en uitlaten...wil er niet mee overdrijven want eigenlijk is ie standaard al knap

qua sound moet er ook iets gebeuren want vind het DSP soundsysteem allesbehalve (is trouwens tot nu toe het enige wat met echt tegensteekt)
                                    Ik had er graag een versterker en een SQ setje ingestoken

Toevallig iemand die al een versterker bij heeft geplaatst?
                                    Wat voor uitlaat wil je steken?
                                    Over het DPS soundsysteem ben ik toch wel zeer tevreden.

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                    Bij de nieuwe modellen is dat wel zo hoor, bij de A5 kan je dat regelen in de MMI.
                                    Vroeger moest dat idd via de knop om je spiegels te regelen.

Bij BMW kan het totaal niet, gevraagd toen ik ging kijken voor een 3-touring.
                                    Enkel als je spiegel pack 2 neemt dacht ik.

Comment

• @ charlesvdw en Lodewijk: bedankt!

het zwarte bleekt wat met de flash van het fototoestel

wat de velgen betreft, dit is idd een persoonlijke keuze maar vind ze in irl passen...

Comment

Wat voor uitlaat wil je steken?
                                        Over het DPS soundsysteem ben ik toch wel zeer tevreden.

Enkel als je spiegel pack 2 neemt dacht ik.
                                        ben er nog niet uit...mss de caractere uitlaten

Comment

• Misschien kun je de optielijst eens online zetten, tricid?

Comment

Working...
                                          X