Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb er nu al een paar gezien en ben toch niet echt overtuigd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skullcrusher Bekijk Berichten
      Lodewijk, heb jij niet wat real life foto´s van uw ijszilveren a6, mijne is ook in ijszilver besteld maar het is al 3 maand geleden dat ik hem bij de dealer heb zien staan =-)
      Even geduld Skullcrusher ... Nog steeds in blijde verwachting... bevalling begin maart... hoop ik. Zelf nog geen ijszilveren gezien, dus dat wordt een complete verrassing. ik hou je op de hoogte.

Comment

• Redbull heeft hem ondertussen al even, ik verwacht mijn A6 avant in week 10 en voor wanneer is het bij u Verokevin? (produktie week 10 => levering week 12)
        lijkt idd snel, maar zo heeft de garage het beloofd. En ik denk dat ze ondertussen zeer voorzichtig zijn geworden met mij een datum te geven na die 2 vertragingen...

Comment

• 2 Vertragingen???
          mij hebben ze altijd gezegd dat ik de eerste week eens moest terugbellen indien als ik een bevestigde datum wou hebben, voor een auto besteld in oktober. Ze vertelden me dat de fabricage week 6 zou zijn en levering week 8.

Pikant detail; 1ste week van februari is reeds week 5....

Toch presteren ze nog het voertuig pas te maken in week 8 (thank god, er is een chassisnr.)en levering voor week 10...

Best wel lame...

Maar ja, nu begint het toch wel heel dicht te komen voor mijn A6 er is....
          Last edited by ; 22/02/2009, 14:32.

Comment

• ik heb hem besteld mid september, bestelbon van de leasing in handen van de garage.
            Toen was het levering december, echter ze schrijven geen wagens meer in in december dus levering eerste week januari.
            Tussen kerst en Nieuwjaar ga ik horen, ondertussen alle krassen uit mijn huidige leasewagen laten halen. Antwoord van de garage, sorry, vertraagd tot eind februari. Twee weken later krijg ik bericht van de leasing, sorry, vertraagd tot mid april...
            Boos naar de garage gestapt voor zulke slechte communicatie en toen hebben ze me gezegd, produktie week 10, Week 11 bij ons, reken dat je hem hebt Week 12. Maar ik rij wel met de papieren van de garage naar de leasemaatschappij zodra de wagen er is. Zelfde dag krijg je dan al de platen, retourtje naar de garage en je kan vertrekken, win je soms 1,5 week tot 2 weken mee want anders komen Uw papieren maar op een stapeltje terecht.

PS, ondertussen terug 2 krassen in mijn huidige leasewagen...

Comment

• Ziet er wel een fijne bestellingshistory uit. Als ze mij dat flikken.... ik zou zo pissed zijn.

Welke lease heb jij genomen Verokevin, een renting/financial lease of een full lease? Bij een full lease zal dat inderdaad langer duren voor die papierhandel in orde is...

b.t.w. Welke opties heb jij genomen?
              Last edited by ; 22/02/2009, 14:34.

Comment

• Na het zetelprobleem van Redbull en zijn collega, zijn hier nog andere mensen met ervaring en een mening hierover en over de sportzetels?

Comment

• bij deze de beloofde foto's van m'n A6, wel zeer amateuristisch maar de tijd ontbreekt me
                  Bijgevoegde Bestanden
                  Last edited by tricid; 22/02/2009, 16:56.

Comment

• heb als optie zwarte dakhemel genomen in combinatie met zwarte zetels en vind dit best wel geslaagd
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• en aangezien ik de auto nog iets te hoog vond en de velgen te klein heb ik deze geplaatst...
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• De velgen zijn niet echt mijn ding, maar in combinatie met de verlaging is het zeker geslaagd.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• @ redbull2580: heb je enig idee wat de standaardverduistering is van je achterste ruiten?

Comment

• Wat voor verlaging heb je steken tricid?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              Wat voor verlaging heb je steken tricid?
                              KW en kan het echt aanraden...vooraan -6 en achteraan -5 en rijd echt super
                              ik ben niet voor het "floaterige" van grotere wagens, hoewel ik de standaard -2cm verlaging van Audi ook wel goed vond...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tricid Bekijk Berichten
                                KW en kan het echt aanraden...vooraan -6 en achteraan -5 en rijd echt super
                                ik ben niet voor het "floaterige" van grotere wagens, hoewel ik de standaard -2cm verlaging van Audi ook wel goed vond...
                                Ik heb zelf ook kw variant onder m'n A6 in combinatie met 19' velgen en dat is inderdaad nog super comfortabel.

Comment

Ik heb zelf ook kw variant onder m'n A6 in combinatie met 19' velgen en dat is inderdaad nog super comfortabel.
                                  hoeveel cm is jouw wagen gedropped?

Comment

hoeveel cm is jouw wagen gedropped?
                                    Eerlijk gezegd ik zou het niet weten in cm's maar denk dat 'm net wat lager hangt vanvoor dan die van u

Comment

Eerlijk gezegd ik zou het niet weten in cm's maar denk dat 'm net wat lager hangt vanvoor dan die van u

netjes! s-line?

Comment

netjes! s-line?
                                        Merci

Er zit een S6 grill op vanvoor .

Comment

• Beste Tricid

Is deze nu phantomblack, nachtblauw, of een grijs tint?? Ik vind de velgen op de Sedan ook wel mooi staan. Ik heb nu een goe dbeeld van hoe die van ons er uit komt te zien

Comment

Working...
                                          X