Oorspronkelijk geplaatst door AudiA6
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 Facelift
Collapse
X
-
Wij krijgen dus de standaard velgen, en ik had een beetje het idee dat die er niet zo mooi uit zouden zien. Nu heb ik ze op de A6 van Redbull al gezien, maar dat is een station en wij krijgen een Sedan, en dat is toch anders. Ik denk dat ik met ons model zeer blij ben, ook mooi donker, en dan met die standaard velgen en een 2,8 V6 MT vind ik het een super auto!! weten jullie of de spiegels automatisch inklappen als je de auto op slot doet? (als je elektrisch inklapbare speigels hebt natuurlijk!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudiA6 Bekijk BerichtenWij krijgen dus de standaard velgen, en ik had een beetje het idee dat die er niet zo mooi uit zouden zien. Nu heb ik ze op de A6 van Redbull al gezien, maar dat is een station en wij krijgen een Sedan, en dat is toch anders. Ik denk dat ik met ons model zeer blij ben, ook mooi donker, en dan met die standaard velgen en een 2,8 V6 MT vind ik het een super auto!! weten jullie of de spiegels automatisch inklappen als je de auto op slot doet? (als je elektrisch inklapbare speigels hebt natuurlijk!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk heb ook electrische inklapbare spiegels maar toch gaan ze niet dichtklappen als ik de wagen op slot doe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten@ Tricid : 2.0tdi ? tevreden van de motor en vermogen?
eigenlijk best tevreden, lijkt me vlotter dan de vorige 2.0, ben er zeker van dat niemand dit een luie auto gaat vinden MAAR toch wss gaat 'm toch gechipt worden, net dat beetje meer koppel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tricid Bekijk Berichtenidd nemo...
eigenlijk best tevreden, lijkt me vlotter dan de vorige 2.0, ben er zeker van dat niemand dit een luie auto gaat vinden MAAR toch wss gaat 'm toch gechipt worden, net dat beetje meer koppel
Welke mods ga je nog allemaal uitvoeren op de wagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tricid Bekijk Berichtenbij deze de beloofde foto's van m'n A6, wel zeer amateuristisch maar de tijd ontbreekt me
Weet: het is stil buiten. Je kan nu nog een toertje gaan goed!
Comment
-
Tricid, die nieuwe velgen van zijn er imho wel wat over.
Die dakhemel zwart ziet er eerder grijs uit ?
Waarmee ik enkel mijn persoonlijke mening geef, uiteraard proficiat met je aanwinst2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenBij Heinz?
Welke mods ga je nog allemaal uitvoeren op de wagen?
mods: - ruiten tinten (lichtste tint)
en mss "caractere" rooster en uitlaten...wil er niet mee overdrijven want eigenlijk is ie standaard al knap
qua sound moet er ook iets gebeuren want vind het DSP soundsysteem allesbehalve (is trouwens tot nu toe het enige wat met echt tegensteekt)
Ik had er graag een versterker en een SQ setje ingestoken
Toevallig iemand die al een versterker bij heeft geplaatst?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk heb ook electrische inklapbare spiegels maar toch gaan ze niet dichtklappen als ik de wagen op slot doe.
Vroeger moest dat idd via de knop om je spiegels te regelen.
Bij BMW kan het totaal niet, gevraagd toen ik ging kijken voor een 3-touring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AudiA6 Bekijk BerichtenVolgens mij moet de 2.o inderdaad voldoende zijn, is het een 136 pk of een 170 pk versie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tricid Bekijk Berichtenwss wel, is de enige waar ik ervaring mee heb...
mods: - ruiten tinten (lichtste tint)
en mss "caractere" rooster en uitlaten...wil er niet mee overdrijven want eigenlijk is ie standaard al knap
qua sound moet er ook iets gebeuren want vind het DSP soundsysteem allesbehalve (is trouwens tot nu toe het enige wat met echt tegensteekt)
Ik had er graag een versterker en een SQ setje ingestoken
Toevallig iemand die al een versterker bij heeft geplaatst?
Over het DPS soundsysteem ben ik toch wel zeer tevreden.
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenBij de nieuwe modellen is dat wel zo hoor, bij de A5 kan je dat regelen in de MMI.
Vroeger moest dat idd via de knop om je spiegels te regelen.
Bij BMW kan het totaal niet, gevraagd toen ik ging kijken voor een 3-touring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWat voor uitlaat wil je steken?
Over het DPS soundsysteem ben ik toch wel zeer tevreden.
Enkel als je spiegel pack 2 neemt dacht ik.
Comment
Comment