Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
    Kerstmis zit er aan te komen dus dan ben je wel helemaal de bom natuurlijk

LOL, kzou dan beter mijne auto ook binnenzetten naast de zetel en mijne boom in de garage of op de oprit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
      Die op de avant is iedereen al gewoon. Het was een berline dat ik gespot heb... (achterlichten é)
      ik dacht vooraan...

Comment

• Gisteren ook mijn eerste facelift gezien, een break.

Acheraan is hij (nog steeds) mooi. Maar vooraan, die LEDs, treks echt op niets vind ik. Een beetje later een A5 gezien, en daar is het beter. Tvalt iets té hard op, en tis niet mooi naar mijn mening

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
          Gisteren ook mijn eerste facelift gezien, een break.

Acheraan is hij (nog steeds) mooi. Maar vooraan, die LEDs, treks echt op niets vind ik. Een beetje later een A5 gezien, en daar is het beter. Tvalt iets té hard op, en tis niet mooi naar mijn mening
          twas toch niet johny hoop ik?

ps: ben je een voorstander of tegenstander van kerstbomen? dat kan natuurlijk de opvatting van uw reactie nuanceren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
            twas toch niet johny hoop ik?

ps: ben je een voorstander of tegenstander van kerstbomen? dat kan natuurlijk de opvatting van uw reactie nuanceren
            Kerstbomen zijn mooi, maar daarom moet je een auto niet gaan versieren met opvallende leds

Je hangt toch ook geen lampjes aan jezelf tijdens de feestdagen ?

Comment

• mmm, is kwestie van persoonlijke smaak vind ik. Ik heb de rechte rij ledjes van de RS6 steeds de mooiste gevonden die er waren, ben dus blij dat die nu ook op de A6 zo staan en niet zulke kleine ledjes met een krulletje aan, maar, zoals ik zei , dit is persoonlijke smaak. Spijtige is dat tegenwoordig al die Johnny-bakken nu ook zo van die ledjes vooraan geïnstalleerd krijgen, en dan nog liefst per 4 of per 6 :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
                mmm, is kwestie van persoonlijke smaak vind ik. Ik heb de rechte rij ledjes van de RS6 steeds de mooiste gevonden die er waren, ben dus blij dat die nu ook op de A6 zo staan en niet zulke kleine ledjes met een krulletje aan, maar, zoals ik zei , dit is persoonlijke smaak. Spijtige is dat tegenwoordig al die Johnny-bakken nu ook zo van die ledjes vooraan geïnstalleerd krijgen, en dan nog liefst per 4 of per 6 :-)
                id, vandaag een "oude" A6 (2002) gezien met fake ledjes er op gemonteerd zoals een S6... man man man , wat nen johnny bak !

ocharme die ringen op die auto... maar ja, iedereen zijn zin hé.

Comment

• DSC00001.JPG

DSC00002.JPG

DSC00003.JPG

DSC00004.JPG

Zoals beloofd hier alvast enkele foto's van mijn A6 Avant facelift.
                  Als ik deze foto's ergens anders moet posten hoor ik het wel van de mods.

Nog even ter herinnering de specificaties:

Audi A6 Avant 2.0 TDI 136 PK Multitronic.

Schelpgrijs (austerngrau metallic) met Milano leder zwart interieur.

Opties:
                  - Lounge pack (oa leer, zetelverwarming, bluetooth, el inklapbare buitenspiegels ...)
                  - Businessplus pack (oa GPS, achteruitrijsensor, chromen ruiten, cruise control ...)
                  - parkeersensoren zowel V als A
                  - GPS plus met harde schijf
                  - binnenspiegel met automatische D/N
                  - wegklapbare trekhaak
                  - Adaptive Air Suspension (luchtvering) met standen Dynamic, Automatic, Comfort en Lift
                  - normaal reservewiel
                  - Xenon plus met LEDs

Maandag post ik nog wat foto's bij daglicht. Excuses voor de matige kwaliteit maar de foto's van mijn digitaal fototoestel kon ik niet opladen omdat ze te groot waren, daarom foto's met GSM, deze heb ik wel kunnen comprimeren.
                  Last edited by charlesvdw; 15/11/2008, 19:15.
                  2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                  2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                  2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• gefeliciteerd!! Mooi en complete config. Wat ik me afvraag, hoe ben je bij de adaptive air suspension gekomen? Zou dit veel schelen?Heb jij kunnen vergelijken? Ik heb aanvankelijk wel wat schrik omdat de 2.0TDIe die ik besteld heb al vanaf de basis verlaagd is, en ik toch wel gesteld ben op mijn comfort. Anderzijds vertelde men me dat mijn huidige wagen (320d met runflats) standaard zeker al zo hard is afgesteld en dat dit weinig tot geen verschil zal geven met de verlaagde Audi. Ik ben benieuwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                      [ATTACH]56794[/ATTACH]

[ATTACH]56795[/ATTACH]

[ATTACH]56796[/ATTACH]

[ATTACH]56797[/ATTACH]

Zoals beloofd hier alvast enkele foto's van mijn A6 Avant facelift.
                      Als ik deze foto's ergens anders moet posten hoor ik het wel van de mods.

Nog even ter herinnering de specificaties:

Audi A6 Avant 2.0 TDI 136 PK Multitronic.

Schelpgrijs (austerngrau metallic) met Milano leder zwart interieur.

Opties:
                      - Lounge pack (oa leer, zetelverwarming, bluetooth, el inklapbare buitenspiegels ...)
                      - Businessplus pack (oa GPS, achteruitrijsensor, chromen ruiten, cruise control ...)
                      - parkeersensoren zowel V als A
                      - GPS plus met harde schijf
                      - binnenspiegel met automatische D/N
                      - wegklapbare trekhaak
                      - Adaptive Air Suspension (luchtvering) met standen Dynamic, Automatic, Comfort en Lift
                      - normaal reservewiel
                      - Xenon plus met LEDs

Maandag post ik nog wat foto's bij daglicht. Excuses voor de matige kwaliteit maar de foto's van mijn digitaal fototoestel kon ik niet opladen omdat ze te groot waren, daarom foto's met GSM, deze heb ik wel kunnen comprimeren.

is dit de manuele bak?
                      Graag wat betere foto's graag!! (sorry )
                      Ik heb min of meer dezelfde config maar wordt pas geleverd in januari.
                      Hoe komen de standaard velgen over ? zijn ze niet te klein tov de carosserie zelf?

Comment

• knappe config, knappe wagen.

(begint nu wel éél erg te kriebelen... nog 2 maand en ik heb hem ook)

Comment

• 2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK

Comment

• OK, nu ik zie dat ik met Imageshack kan werken nog enkele foto's:

Comment

• Ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
                              De voorbumper is niet echt een verbetering en de voorlichten zijn precies toch nog wat anders dan op de RS6 of niet? .
                              Hoe voelt trouwens de nieuwe 2.0tdi aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
                                gefeliciteerd!! Mooi en complete config. Wat ik me afvraag, hoe ben je bij de adaptive air suspension gekomen? Zou dit veel schelen?Heb jij kunnen vergelijken? Ik heb aanvankelijk wel wat schrik omdat de 2.0TDIe die ik besteld heb al vanaf de basis verlaagd is, en ik toch wel gesteld ben op mijn comfort. Anderzijds vertelde men me dat mijn huidige wagen (320d met runflats) standaard zeker al zo hard is afgesteld en dat dit weinig tot geen verschil zal geven met de verlaagde Audi. Ik ben benieuwd.
                                Ik heb de Multitronic van 136 pk, dus niet de TDIe. Het was een soort showroommodel met een goede korting en een geheel van configuraties dat mij wel aanstond.
                                De meerprijs voor de adaptive air suspension is denk ik ongeveer 2200 EUR. Als ik vollediddg zelf een auto zou geconfigureerd hebben zou ik het wellicht niet genomen hebben, maar nu ben ik blij dat het erop zit.
                                Vooral de comfortstand is inderdaad zeer aangenaam, zorgt in combinatie met de automaat voor een rustig cruisegevoel.
                                Ik moet er wel bij zeggen dat ook de dynamicstand nog behoorlijk comfort biedt.

Comment

• Ik vind de front wel knapper, zo met die doorlopende grille --> SFG komt zo beter tot uiting vind ik , enkel die mistlampen vind ik zo

Voor de rest knappe A6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                    Ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
                                    De voorbumper is niet echt een verbetering en de voorlichten zijn precies toch nog wat anders dan op de RS6 of niet? .
                                    Hoe voelt trouwens de nieuwe 2.0tdi aan?
                                    De voorbumper is niet zoveel veranderd, is onderaan wat gekromd ivm de prefacelift (daar recht onderaan) en de nummerplaathouder loopt niet door tot de grille. Wijzigingen zijn idd relatief subtiel tov prefacelift model. Vooral aan de LEDs (rechte streep onderaan de lichten zie je langs voor dat het een facelift betreft.
                                    Opzij is er over de lengte een aluminiumstrip die op de foto niet zo duidelijk is en die op de prefacelift niet aanwezig is, ook zitten de pinkers in de spiegels ipv eronder.
                                    Achteraan loopt de witte streep door over gans de breedte van de lichten, ook thv het kofferdeksel dus.

Dat zijn zowat de voornaamste (discrete) wijzigingen aan het exterieur.

Wat de motor betreft, de auto heeft nog minder dan 100 KM dus ik ga er zachtjes mee om. Wat mij betreft als ik het gaspedaal zodanig ingedrukt hou dat in D stand de toeren op 2500-3000 blijven aangename acceleratie. Hoger in de toeren ga ik de eerste 1000 KM niet gaan; ook de S-stand is volgens de garage en het onderhoudsboekje bij voorkeur nog niet voor de eerste 1000 KM.
                                    Wat me bij de testritten een paar weken geleden wel was opgevallen:
                                    hoewel de TDIe en de automaat volgens de fabrikant dezelfde tijd hebben tot bereiken van 100 KM/uur, voel je de acceleratie beter in de handbak, deze voelt dus sportiever aan.
                                    Bij mijn Multitronic zie je aan de kmteller dat de snelheid vlug oploopt maar je hebt minder een gevoel van versnelling omdat dit zeer gelijkmatig verloopt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                      Ik vind de front wel knapper, zo met die doorlopende grille --> SFG komt zo beter tot uiting vind ik , enkel die mistlampen vind ik zo

Voor de rest knappe A6.
                                      Thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                        is dit de manuele bak?
                                        Graag wat betere foto's graag!! (sorry )
                                        Ik heb min of meer dezelfde config maar wordt pas geleverd in januari.
                                        Hoe komen de standaard velgen over ? zijn ze niet te klein tov de carosserie zelf?
                                        Bij deze betere foto's.

De velgen zijn mooier in het echt dan op de foto. Je ziet er ook duidelijk aan dat het een facelift is omdat ze sterk verschillen van de vroegere standaard velgen.
                                        Natuurlijk, een echte velgenliefhebber zal ze liever groter zien. Ikzelf verkies het comfort van 16 inch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                                          OK, nu ik zie dat ik met Imageshack kan werken nog enkele foto's:

mega, ik heb de tdie genomen dus de mijne staat 20mm lager en ik heb ook zwarte ruiten genomen.

Dit wordt smullen en ben eigenlijk wel tevreden met die velgen. Staan er nog degelijk op.

Comment

Working...
                                          X