Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
    tja, Redbull zijn auto was zelfs vervroegd, dus je moet niet te veel schrik hebben. Mijne is voor onbekende redenen opgeschoven van levering eerste week januari naar leveringmid april, laatste wat ik hoorde was fabrikage Week 10, levering Week 12, dus laatste week maart (Hij was besteld 2de week september)

veel succes.

Redbull, waar blijven Uw foto's? Je hebt Uw auto al bijna 4uur
    Zie hieronder

Comment

• Eindelijk was het vandaag het 6/02 14h...

Om niet op te vallen, ben ik maar "wat later" gekomen (14h10 ) en zoals altijd zeer goed ontvangen geweest bij mijn dealer...

Na een 45 tal minuten uitleg kon ik de eerste kilometers rijden.
      Thuis gekomen en dan de foto's getrokken voor mijn mede forum lezers.

Hier zijn ze:

man man man, wat een zalige auto!
      Last edited by ; 06/02/2009, 20:25.

Comment

• nog enkele:

Last edited by ; 06/02/2009, 20:27.

Comment

• Knappe A6!! Waarom heb je die geen bluetooth genomen? Dan had je die telefoonhouder niet tegen je dash hangen...

Comment

• Bluetooth zit er op maar ik bel zodanig veel dat mijn gsm plat is zodoende hij moet opgeladen worden tijdens het rijden.

Thx voor je positieve reply!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
              Bluetooth zit er op maar ik bel zodanig veel dat mijn gsm plat is zodoende hij moet opgeladen worden tijdens het rijden.

Thx voor je positieve reply!
              Ja dat begrijp ik wel maar thuis hebben we een laadstation in de armsteun zitten. Allez de mogelijkheid tot het zetten van een oplader...

Véél rijplezier. Wij zitten met de onze nét boven de 100000km. En zonder problemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                Ja dat begrijp ik wel maar thuis hebben we een laadstation in de armsteun zitten. Allez de mogelijkheid tot het zetten van een oplader...

Véél rijplezier. Wij zitten met de onze nét boven de 100000km. En zonder problemen
                Id, maar voor mijn Nokia E90 Communicator bestaat dat niet...
                Dus dat was de enigste optie...

Het is voor de komende 4 jaar dus laat de eerste 1K km's voorbij gaan zodoende ik wat kan gaan doorduwen!

Comment

• Beste Redbull,

Wat ben ik toch blij dat ik mijn ouders zover heb gekregen weer een Audi A6 te nemen, na wat mindere ervaringen met de dealer.

Wat een prachtauto, ik weet niet of je de velgen zo laat, maar wij krijgen ze ook en eigenlijk vind ik dat ze de auto goed staan.

Heel veel plezier met de auto, ik vind hem schitterend,

Kan je ons misschien al blij maken met een eerste impressie van het navigatiesysteem?

Nu kan ik al hellemaal niet meer wachten op de onze!!

Comment

• Redbull, na je vele vragen op dit forum,
                    hopen we nu natuurlijk dat je met de antwoorden en ervaring komt delen.
                    Succes met de voiture, schoon machien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AudiA6 Bekijk Berichten
                      Beste Redbull,

Wat ben ik toch blij dat ik mijn ouders zover heb gekregen weer een Audi A6 te nemen, na wat mindere ervaringen met de dealer.

Wat een prachtauto, ik weet niet of je de velgen zo laat, maar wij krijgen ze ook en eigenlijk vind ik dat ze de auto goed staan.

Heel veel plezier met de auto, ik vind hem schitterend,

Kan je ons misschien al blij maken met een eerste impressie van het navigatiesysteem?

Nu kan ik al hellemaal niet meer wachten op de onze!!
                      Navigatie systeem is gewoon een musthave optie... man man man, de dealer heeft er 40 minuten over gedaan om dit uit te leggen, 5 min voor de rest!!

als er vragen zijn, laat me maar iets weten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lodewijk Bekijk Berichten
                        Redbull, na je vele vragen op dit forum,
                        hopen we nu natuurlijk dat je met de antwoorden en ervaring komt delen.
                        Succes met de voiture, schoon machien!
                        thx!!

Questions? Ask it!

Comment

• Beste Redbull,

Eigenlijk geeft mijn vader helemaal niks om auto's, daarom is het ook zo dat ik het contact heb met de lease maatschappij en met de verkoper, proefritten regelen etc.

Gelukkig is de enige eis van mijn vader een goede airco, een goed navigatiesysteem, en een goede carkit, de rest van de opties zijn mijn idee.
                          Waar ik heel benieuwd naar ben is of het navigatiesysteem een helder en soepel beeld geeft in 3d stand, (dus niet haperen).

Ik wil je nogmaals feliciteren met de schitterende auto, veel veilige kilometers zegt mij oma altijd.

een heel fijn weekend

P.S. heb je toevallig ook het lichtpakket? ik zou graag van je weten hoe die verlichting er in het interieur er uitziet, en hoe dat werkt met de leds in de spiegels

Comment

• Lichtpakket is echt knap,leds onder de interieurlijsten aan je deur en ook onderaan bij je voeten.

Comment

• Beste Nemo,

Ik vind het inderdaad altijd erg mooi en stijlvol klinken, maar ik heb tot nu toe nog geen beelden kunnen zien van een interieur met het pakket, daarnaast vroeg ik me af of de ledverlichting in de spiegels automatisch aangaan bij uitstappen in het donker. Wij krijgen een zwart interieur (stof) en wortelnoten hout sierdelen. Ik denk dat het in combinatie met ht lichtpakket erg mooi zal zijn

Comment

• Ik zal er eens morgenavond een foto van proberen te nemen,ledverlichting in je spiegels gaan automatisch aan als je de portier van de wagen opent .

Comment

• Beste Nemo,

Dank voor de toelichting, de eventuele foto's zou ik zeer kunnen waarderen

Comment

• Beste Redbull,

Misschien begint u me al vervelend te vinden, maar ik heb een vraag waar ik op verschillende fora geen eenduidig antwoord op kon krijgen.

Zoals ik heb gezien heeft u parkeersensoren voor en achter, dus ik neem aan ook met grafische weergave, als u nou met de auto bijvoorbeeld thuis komt, moet u dan de parkeersensoren handmatig aanzetten als u er vooruit inrijdt, of gaat dat op de een of andere manier automatisch. Ik weet dat hij bij het in de achteruitstand schakelen automatisch aangaat trouwens.

voor nu weer bedankt, nu ik zou deze foto's zie krijg ik steeds meer zin in de aflevering van de nieuwe auto, zeker ook omdat ik zoeen beetje mn rijbewijs zal gaan halen !!

Comment

Zoals ik heb gezien heeft u parkeersensoren voor en achter, dus ik neem aan ook met grafische weergave, als u nou met de auto bijvoorbeeld thuis komt, moet u dan de parkeersensoren handmatig aanzetten als u er vooruit inrijdt, of gaat dat op de een of andere manier automatisch. Ik weet dat hij bij het in de achteruitstand schakelen automatisch aangaat trouwens.
                                      Als je vooruit rijdt zonder eerst achteruit gereden te hebben, gaan de parkeersensoren niet automatisch aan.

Je kan deze natuurlijk dan wel manueel inschakelen.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Beste Redbull,

Misschien begint u me al vervelend te vinden, maar ik heb een vraag waar ik op verschillende fora geen eenduidig antwoord op kon krijgen.

voor nu weer bedankt, nu ik zou deze foto's zie krijg ik steeds meer zin in de aflevering van de nieuwe auto, zeker ook omdat ik zoeen beetje mn rijbewijs zal gaan halen !!
                                        Zie Spillies z'n antwoord.
                                        Dat is ook logisch hé, in de file is het laatste wat je wil parkeersensoren die beginnen piepen.

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        Als je vooruit rijdt zonder eerst achteruit gereden te hebben, gaan de parkeersensoren niet automatisch aan.

Je kan deze natuurlijk dan wel manueel inschakelen.

Comment

Beste Redbull,

Bij achteruit gaat hij automatisch over naar de grafisch weergave op MMI .
                                          Bij vooruit moet je het manueel zelf gaan aanzetten, waardoor ook de grafische weergave op MMI wordt geactiveerd.

Leuk is zelf dat je de toon kunt aanpassen van voor en achter

Comment

Working...
                                          X