Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
tja, Redbull zijn auto was zelfs vervroegd, dus je moet niet te veel schrik hebben. Mijne is voor onbekende redenen opgeschoven van levering eerste week januari naar leveringmid april, laatste wat ik hoorde was fabrikage Week 10, levering Week 12, dus laatste week maart (Hij was besteld 2de week september)
veel succes.
Redbull, waar blijven Uw foto's? Je hebt Uw auto al bijna 4uur
Redbull, na je vele vragen op dit forum,
hopen we nu natuurlijk dat je met de antwoorden en ervaring komt delen.
Succes met de voiture, schoon machien!
Redbull, na je vele vragen op dit forum,
hopen we nu natuurlijk dat je met de antwoorden en ervaring komt delen.
Succes met de voiture, schoon machien!
Eigenlijk geeft mijn vader helemaal niks om auto's, daarom is het ook zo dat ik het contact heb met de lease maatschappij en met de verkoper, proefritten regelen etc.
Gelukkig is de enige eis van mijn vader een goede airco, een goed navigatiesysteem, en een goede carkit, de rest van de opties zijn mijn idee.
Waar ik heel benieuwd naar ben is of het navigatiesysteem een helder en soepel beeld geeft in 3d stand, (dus niet haperen).
Ik wil je nogmaals feliciteren met de schitterende auto, veel veilige kilometers zegt mij oma altijd.
een heel fijn weekend
P.S. heb je toevallig ook het lichtpakket? ik zou graag van je weten hoe die verlichting er in het interieur er uitziet, en hoe dat werkt met de leds in de spiegels
Ik vind het inderdaad altijd erg mooi en stijlvol klinken, maar ik heb tot nu toe nog geen beelden kunnen zien van een interieur met het pakket, daarnaast vroeg ik me af of de ledverlichting in de spiegels automatisch aangaan bij uitstappen in het donker. Wij krijgen een zwart interieur (stof) en wortelnoten hout sierdelen. Ik denk dat het in combinatie met ht lichtpakket erg mooi zal zijn
Misschien begint u me al vervelend te vinden, maar ik heb een vraag waar ik op verschillende fora geen eenduidig antwoord op kon krijgen.
Zoals ik heb gezien heeft u parkeersensoren voor en achter, dus ik neem aan ook met grafische weergave, als u nou met de auto bijvoorbeeld thuis komt, moet u dan de parkeersensoren handmatig aanzetten als u er vooruit inrijdt, of gaat dat op de een of andere manier automatisch. Ik weet dat hij bij het in de achteruitstand schakelen automatisch aangaat trouwens.
voor nu weer bedankt, nu ik zou deze foto's zie krijg ik steeds meer zin in de aflevering van de nieuwe auto, zeker ook omdat ik zoeen beetje mn rijbewijs zal gaan halen !!
Zoals ik heb gezien heeft u parkeersensoren voor en achter, dus ik neem aan ook met grafische weergave, als u nou met de auto bijvoorbeeld thuis komt, moet u dan de parkeersensoren handmatig aanzetten als u er vooruit inrijdt, of gaat dat op de een of andere manier automatisch. Ik weet dat hij bij het in de achteruitstand schakelen automatisch aangaat trouwens.
Als je vooruit rijdt zonder eerst achteruit gereden te hebben, gaan de parkeersensoren niet automatisch aan.
Je kan deze natuurlijk dan wel manueel inschakelen.
Misschien begint u me al vervelend te vinden, maar ik heb een vraag waar ik op verschillende fora geen eenduidig antwoord op kon krijgen.
voor nu weer bedankt, nu ik zou deze foto's zie krijg ik steeds meer zin in de aflevering van de nieuwe auto, zeker ook omdat ik zoeen beetje mn rijbewijs zal gaan halen !!
Zie Spillies z'n antwoord.
Dat is ook logisch hé, in de file is het laatste wat je wil parkeersensoren die beginnen piepen.
Bij achteruit gaat hij automatisch over naar de grafisch weergave op MMI .
Bij vooruit moet je het manueel zelf gaan aanzetten, waardoor ook de grafische weergave op MMI wordt geactiveerd.
Leuk is zelf dat je de toon kunt aanpassen van voor en achter
Comment