Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Allen dank voor de toelichting,

Ik zal mijn verkoper eens een mailtje sturen, want die zei dus wat anders!!
    in principe is het ook wel logisch inderdaad, anders zouden de sensoren bij een file constant aan het piepen zijn.

Ik vind die grafische weergave wel erg mooi op foto, ziet er strak uit.

Voor Redbull, ik neem aan dat je vandaag wel wat kilometers gaat rijden, dus veel plezier, en als je nog iets leuks tegenkomt, meld het dan a.u.b!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AudiA6 Bekijk Berichten
      Allen dank voor de toelichting,

Ik zal mijn verkoper eens een mailtje sturen, want die zei dus wat anders!!
      in principe is het ook wel logisch inderdaad, anders zouden de sensoren bij een file constant aan het piepen zijn.

Ik vind die grafische weergave wel erg mooi op foto, ziet er strak uit.

Voor Redbull, ik neem aan dat je vandaag wel wat kilometers gaat rijden, dus veel plezier, en als je nog iets leuks tegenkomt, meld het dan a.u.b!?
      Gisteren maar enkele km's gereden want ik ben geveld van de griep en nog wat andere zaken. Gevolg: vrouwtje weg met de A6 en ik met de mégane CoupeCabriolet naar de doktor ...
      Wel nog om 2x 2GB SD kaartjes geweest om muziek te importeren in de MMI.

Vandaag wat beter en niet veel te doen maar volgende week heb ik al veel afspraken en zullen de kilometers wel erdoor vliegen...

Die GPS met harddisk is gewoon een must-have/optie. Wat een heerlijke multimedia in de wagen!! Ik ben al een pc freak maar dit in je wagen is gewoon het einde!
      Ik heb uren artikels gelezen over de GPS met Harddisk maar eens je hiermee bezig bent dan kun je er gewoon niet van blijven.
      Ik heb samen met mijn collega vorige week 600km gereden met zijn A6 (voor facelift) en er is toch een zéér groot verschil met de vorige generatie MMI.
      Last edited by ; 08/02/2009, 08:54.

Comment

• Beste Redbull,

Allereerst beterschap,
        in de 20 minuten dat wij een 2.0T hebben kunnen aftrappen, ben ik ook een beetje bezig geweest met het navigatiesysteem. het zeer zeker een verbetering voor wat betreft zijn voorganger. Als ik alleen al naar de helderheid en de kleuren op het scherm kijk, dan zie je dat dit eigenlijk gewoon een full kleuren scherm is.

Dat met die SD kaartjes, zet u gewoon de muziek vanaf de pc op de kaartjes en dan in het MMI? mijn vader is namelijk wel een muziekliefhebber, en is nog niet helemaal ervan overtuigd dat hij straks weer muziek zal hebben.

Alvast weer bedankt, en helaas dat het zoeen weekend is geworden, met griep e.d.

Comment

Beste Redbull,

Allereerst beterschap,
          in de 20 minuten dat wij een 2.0T hebben kunnen aftrappen, ben ik ook een beetje bezig geweest met het navigatiesysteem. het zeer zeker een verbetering voor wat betreft zijn voorganger. Als ik alleen al naar de helderheid en de kleuren op het scherm kijk, dan zie je dat dit eigenlijk gewoon een full kleuren scherm is.

Dat met die SD kaartjes, zet u gewoon de muziek vanaf de pc op de kaartjes en dan in het MMI? mijn vader is namelijk wel een muziekliefhebber, en is nog niet helemaal ervan overtuigd dat hij straks weer muziek zal hebben.

Alvast weer bedankt, en helaas dat het zoeen weekend is geworden, met griep e.d.

Jep, copy paste op de SD-kaartjes (let op géén SDHC en max 2gb!) en dan in SD-kaart lezer te steken.

Daarna: afspelen van de SD-kaartjes of importeren op de harddisk.

Gewoon het idee dat je géén cd's meer moet insteken en naar rechts leunen (iedereen kent dit wel) om de cd's te zoeken en dan nog dat hoesje opendoen etc... man man, weg hiermee!

Met wat "pillerij" ben ik al weer bijna terug de oude!

Comment

• Dank Redbull,

Mij vader heeft in de huidige auto een wisselaar zitten, ik heb hem dit afgeraden (dus luisterd hij) omdat we al een HD hebben, ik wil je danken voor de tip, voor watbetreft het soort kaartje. ik zal er t.z.t rekening mee houden

Comment

• CD changer zijn toch allen MP3 compatibel? Op 6 cd's krijg je dan toch al snel een 700 liedjes op...

Comment

• De harde schijf is bij mijn weten 40GB waarvan 30 voor eigen media, nu heb ik mijn ipod, daar staat 70GB aan muziek op, dit is ongeveer 10.000 nummers, ik denk dat 5000 genoeg is voor een autosysteem.

Ik heb van onze dealer trouwens begrepen dat er met de wisselaar veel fouten worden gemaakt, ineens een cd wisselaar terwijl niet in order opgegeven, of een dvd in plaats van cd etc.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
                  CD changer zijn toch allen MP3 compatibel? Op 6 cd's krijg je dan toch al snel een 700 liedjes op...
                  CD changer zit er standaard bij (bij businessplus pack)
                  CD changer is MP3 compatibel, dus de cd wordt dus dan aanzien als een dataschijf met mp3-bestanden op.
                  De DVD speler is ook mp3-compatibel.

Comment

De harde schijf is bij mijn weten 40GB waarvan 30 voor eigen media, nu heb ik mijn ipod, daar staat 70GB aan muziek op, dit is ongeveer 10.000 nummers, ik denk dat 5000 genoeg is voor een autosysteem.

Ik heb van onze dealer trouwens begrepen dat er met de wisselaar veel fouten worden gemaakt, ineens een cd wisselaar terwijl niet in order opgegeven, of een dvd in plaats van cd etc.
                    Harddisk = 40 GIG
                    Vrije ruimte is +-10 gig voor muziek en contactpersonen e.d.

Comment

• Beste Redbull,

nu weer op dit deel van het forum :d

Ik heb me dan vergist in de Hd, maar dan nog, mijn vader heeft nu 6 cd's in de auto, aan 10GB zal hij wel genoeg hebben denk ik.

Eerlijk gezegd zeggen die pack's mij niks (ben Nederlander) wij hebben proline, en proline business,
                      kijk als het er standaard (met dat pack) inzit, zeker mooi, maar niet om zelf als extra optie te nemen, dan kan je beter AMI nemen, iets wat wij dus niet hebben gedaan, niet goed opgelet maarja!!

Comment

• Dag Redbull,

doe je nu iets speciaal om je wagen "in te rijden"?
                        Enige beheersing of onmiddellijk de schrik van de buurt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lodewijk Bekijk Berichten
                          Dag Redbull,

doe je nu iets speciaal om je wagen "in te rijden"?
                          Enige beheersing of onmiddellijk de schrik van de buurt?

Véél verschillende toeren aanhalen, maar max3K.
                          Niet remmen op motor, niet plankgas als hij koud staat... ook niet bij 90 graden.

Daarnet mij toch eens laten gaan tot 3500 toeren in 3de en toch effe moeten inhouden...zelf die 2.0tdie trekt mééééééééér dan behoorlijk hoor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                            Véél verschillende toeren aanhalen, maar max3K.
                            Niet remmen op motor, niet plankgas als hij koud staat... ook niet bij 90 graden.

Daarnet mij toch eens laten gaan tot 3500 toeren in 3de en toch effe moeten inhouden...zelf die 2.0tdie trekt mééééééééér dan behoorlijk hoor!
                            Dank. Ik moet nog een kleine maand geduld oefenen voor die van mij voorstaat: de 2.0 tdi, dus geen remmen-op-de-motor en geen versnellingen meer. Dat wordt wennen en toerental in de gaten houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lodewijk Bekijk Berichten
                              Dank. Ik moet nog een kleine maand geduld oefenen voor die van mij voorstaat: de 2.0 tdi, dus geen remmen-op-de-motor en geen versnellingen meer. Dat wordt wennen en toerental in de gaten houden.
                              Ik vind het een zaaaaaaaaaalige auto, zelf vandaag tot een punt gekomen dat ik mij soms beschaamd voel om als "32 jarige" met zo'n bak rond te rijden...

Bescheidenheid siert de mens altijd maar tja zoiets laten staan en te voet gaan is ook niet alles é

Comment

• Beste Redbull.

Je hoeft je toch nooit te schamen voor een dergelijke auto. Je zal er waarschijnlijk wel hard voor gewerkt hebben, en misschien soms ook een beetje geluk hebben gehad.

Comment

Beste Redbull.

Je hoeft je toch nooit te schamen voor een dergelijke auto. Je zal er waarschijnlijk wel hard voor gewerkt hebben, en misschien soms ook een beetje geluk hebben gehad.
                                  Hard gewerkt inderdaad maar tja ik heb soms het gevoel dat ze denken dat ik met papa's auto op baan ben. Ook ben ik al 32 jaar en zie ik er ook géén snotaap uit

Comment

• En zo is het redbull,

Mijn vader heeft hiervoor ook een keer een Mercedes gehad, (toen was hij ook nog wat jonger) en dan kreeg hij inderdaad ook regelmatig de opmerking "he heb je de auto van je pa mee"

Ik vind dat ze dat beter kunnen zeggen, dan dat ze zeggen heb je de auto van je zoon mee toch?

Gewoon lekker genieten van de auto, en iedereen die er een probleem mee heeft, gewoon lekker laten denken wat hij wil.

Comment

En zo is het redbull,

Mijn vader heeft hiervoor ook een keer een Mercedes gehad, (toen was hij ook nog wat jonger) en dan kreeg hij inderdaad ook regelmatig de opmerking "he heb je de auto van je pa mee"

Ik vind dat ze dat beter kunnen zeggen, dan dat ze zeggen heb je de auto van je zoon mee toch?

Gewoon lekker genieten van de auto, en iedereen die er een probleem mee heeft, gewoon lekker laten denken wat hij wil.
                                      Je hebt ergens wel een punt. Maar toch, bv in de file, is iedereen naar die auto aan het kijken...
                                      Moet dan eens denken dat je met zo'n RS6 rondtoert...

Comment

• haha,

Inderdaad wat zouden ze dan doen. Ik denk dat je juist vol trots moet rond rijden in deze prachtwagen.

ik reed laatst met mijn vader op de snelweg, en toen kwam er een porsche voorbij, toen hij later bij het stoplicht stond zaten we even te kijken, en die man was hartstikke trots op zijn auto, zo hoort het,

Ik zou zeggen, alle ramen open en met alarmlichten over de snelweg zodat iedereen je goed kan zien haha.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                          Je hebt ergens wel een punt. Maar toch, bv in de file, is iedereen naar die auto aan het kijken...
                                          Moet dan eens denken dat je met zo'n RS6 rondtoert...
                                          Als ik alleen mocht beslissen dan koos ik resoluut voor een A6.
                                          Vrouwke moest mee beslissen en vond een Q5 mooier.
                                          Welke is het geworden denk je
                                          Met héél veel respect, maar dat iedereen naar uw A6 kijkt is overdreven

Comment

Working...
                                          X