Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je hebt ergens wel een punt. Maar toch, bv in de file, is iedereen naar die auto aan het kijken...
Moet dan eens denken dat je met zo'n RS6 rondtoert...
Als ik alleen mocht beslissen dan koos ik resoluut voor een A6.
Vrouwke moest mee beslissen en vond een Q5 mooier.
Welke is het geworden denk je
Met héél veel respect, maar dat iedereen naar uw A6 kijkt is overdreven
Dat niet iedereen kijkt voor de A6 maar ze kijken toch vooral omdat die LEDS aanstaan!
Onlangs heb ik in Kortrijk een oude A4 avant gezien (vorig vorig model) waarbij de A5 leds zijn toegepast in zijn lichten. En ik was ook aan het kijken ... dus tja
Productieweek 19 nu,
er zouden de laatste tijd veel audi's besteld zijn, waardoor de levertijden onder druk staan. Het zou nog kunnen veranderen(lees eerder worden). binnen een aantal weken meer bericht
Productieweek 19 nu,
er zouden de laatste tijd veel audi's besteld zijn, waardoor de levertijden onder druk staan. Het zou nog kunnen veranderen(lees eerder worden). binnen een aantal weken meer bericht
Owjee, daar gaan we al..
Komaan! Dat is toch niet normaal zeg??? Wat een zever!
Tot nu toe heb ik me al een beetje ingesteld op levering later dan verwacht. het is nog niet zo erg dan andere mensen hier.
Momenteel blijf ik gewoon naar de auto's hier kijken en op andere fora, ik zou dus foto's altijd kunnen waarderen !!
Ik wacht het af, ik weet toevallig dat de dealer ook nog een redelijk dik model heeft staan welke is afbesteld,
het is een 2.0T met zeer veel opties,
Het is jammer dat we niet zo te spreken zijn over de motor, anders hadden we al kunnen rijden. op deze auto kon de verkoper bijna 10.000 korting geven zonder ook maar iets te hebben onderhandelt. De verkoper probeert het nu ook nog steeds in iedere mail, daar hij graag van de auto af wil.
Tot nu toe heb ik me al een beetje ingesteld op levering later dan verwacht. het is nog niet zo erg dan andere mensen hier.
Momenteel blijf ik gewoon naar de auto's hier kijken en op andere fora, ik zou dus foto's altijd kunnen waarderen !!
Ik wacht het af, ik weet toevallig dat de dealer ook nog een redelijk dik model heeft staan welke is afbesteld,
het is een 2.0T met zeer veel opties,
Het is jammer dat we niet zo te spreken zijn over de motor, anders hadden we al kunnen rijden. op deze auto kon de verkoper bijna 10.000 korting geven zonder ook maar iets te hebben onderhandelt. De verkoper probeert het nu ook nog steeds in iedere mail, daar hij graag van de auto af wil.
Tuurlijk heeft het dat wel, het is geen atmosferisch blok hé.
Zo'n 2.0TFSI valt door de meeste chiptuners toch tot zo'n 163->210 pk en 280->340 Nm te brengen, gok ik.
Ik vind dat toch een mooie winst, niet ?
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Tuurlijk heeft het dat wel, het is geen atmosferisch blok hé.
Zo'n 2.0TFSI valt door de meeste chiptuners toch tot zo'n 163->210 pk en 280->340 Nm te brengen, gok ik.
Ik vind dat toch een mooie winst, niet ?
Het gaat ons niet om het vermogen maar om de beleving, wij vonden het geluid van een 2.0T erg klein overkomen, als een echte 4 cylinder(is hij ook)
en dat wilde wij dus niet, het verschil in vermogen met de 2.8 en 2.0 is klein, ongeveer 20PK
't Geluid van zo een V6 is idd niet te versmaden.
Dat vind ik 'n goeie reden om de 2.0TFSI links te laten liggen hoor.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Ok, dank je dit geeft me een goed gevoel, het heeft mijn vader toch een tijdje gekost om hem te overtuigen dat het het prijsverschil (ruim 6000) waard is. het geluid is van onze 2,4 V6 al lekker dus ik denk dat die 2.8V6 nog wel iets beter klinkt.
Zijn er nog mensen die foto's hebben van het lichtpakket?
Tuning heeft weinig zin bij een atmosferische motor => tune je toch gaat dat bijna geen verschil zijn.
Ik ben geen expert op dit gebied dus correct me if i'm wrong.
De 2.0TFSI is dan ook geen atmosferisch blok.
Dat turbomotoren beter geschikt zijn voor chiptuning dan atmosferische motoren, daar ben ik 100% mee akkoord.
Maar dat heeft weinig te zien met diesel vs. benzine. En al zeker nu met de opkomende trend van kleine zuinige turbobenzinemotoren.
Ik ben ondertussen al een tijdje aan het kijken op het forum naar reacties op de nieuwe A6.
Zelf ben ik ook aan het aftellen.
Dit is wat ik eind maart verwacht:
A6 Avant tdie 2.0 man 6 bak.
- business plus pack
- lounge pack
- xenon koplampen
- sfeerverlichtings-pack
- wegklapbare trekhaak
- alcantara leder op sportzetels
- uitbreiding naar Nav met HD
- uitbreiding MMI naar BOSE
- Binnenspiegel dag/nacht
- 80 liter tank
- zonneschermen achter + koffer
We hebben hem gekozen in het ijszilver met grijs interieur.
Ik rijd nu al eeuwenlang met allemaal donkere lease-auto's. Nu was het tijd voor een radicale switch ;-)
En wat het nog mooier maakt is dat hij nu helemaal van mezelf is ....
Hij is besteld begin januari (de 5de dacht ik) en oorspronkelijk stond hij in week 16. Nu staat hij al in week 13 (laatste week maart). Naar het schijnt (zei de dealer) zou hij nog naar voren kunnen komen in tijd (ik hoop het).
Laat maar weten wat jullie ervan vinden....
(Er zullen er nog aan het wachten zijn denk ik dan... Sterkte!)
Comment