Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
    van wie hoor jij dat? Van je dealer?
    yep via mijn dealer

Comment

Straf, 46000€ de jouwe?
      De mijne is 45392 en ik heb alles wat jij hebt plus :
      wegklapbare trekhaak : 920€
      multifunctioneel sportstuur : 100€
      80l tank : 90€
      klep met elektrische bediening : 510€
      S-Line velgen : 2290€
      was wel met BTW en zonder korting.

uiteindelijk kom ik op een héél mooi bedrag. indien je wenst, kan ik je dit doorsturen via pm...

Comment

• yes, interesseert me zeker

Comment

• 49865 zonder korting

Comment

49865 zonder korting
            bij mij was het 46049€ met btw zonder korting.
            uiteindelijk bedrag via pm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
              Deze namiddag een testritje gedaan met praktisch dezelfde configuratie en man wat ben ik content dat ik binnen 2 maand mag gaan ophalen.

Nog wat foto's voor de freaks of de mensen met veel ongeduld (zoals ik )

No offence 2 you : maar menig garagist kent blijkbaar nog de modaliteiten niet van
              " hoe gebruik ik m'n handelaarsplaat op een legale manier "

Mooie aankoop trouwens en het geduld zal beloond worden !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                No offence 2 you : maar menig garagist kent blijkbaar nog de modaliteiten niet van
                " hoe gebruik ik m'n handelaarsplaat op een legale manier "

Mooie aankoop trouwens en het geduld zal beloond worden !

LOL je hebt wel een punt!

Comment

• Gisteravond nieuwe A6 sedan gezien, leds achteraan zijn echt wel knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Gisteravond nieuwe A6 sedan gezien, leds achteraan zijn echt wel knap
                    al verschillende avants gezien maar nog géén sedans... toch niet "zo op de weg"

Comment

• ik heb ook de Audi Music Interface interface genomen.
                      Kan ik daar bv een mini harddisk over usb (van bv 250gig) aansluiten?
                      Iemand hiermee ervaring?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                        al verschillende avants gezien maar nog géén sedans... toch niet "zo op de weg"
                        De Avants zijn niet zo hard veranderd he, de wijzigingen vallen bij de Sedan meer op en dat hoofdzakelijk door de LED's.

Comment

De Avants zijn niet zo hard veranderd he, de wijzigingen vallen bij de Sedan meer op en dat hoofdzakelijk door de LED's.
                          id, vooral de sedan is achteraan veranderd. De avants kun je er moeilijker uithalen maar als "kleine freakskes (allemaal die dit soort forums lezen ) kunnen ze er wel uithalen.

toch zeker als ze de xenon+ optie genomen hebben... duh

Comment

• [/QUOTE]

Ik heb hem al enkele keren IRL gezien, ook al bij Dielis in Bornem zien staan en ik vind het op 1 ding na een mooie vooruitgang. Alleen die LEDS zijn walgelijk en ogen verschrikkelijk cheap.
                            MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
                              Ik heb hem al enkele keren IRL gezien, ook al bij Dielis in Bornem zien staan en ik vind het op 1 ding na een mooie vooruitgang. Alleen die LEDS zijn walgelijk en ogen verschrikkelijk cheap.[/quote]

tja iedereen zijn smaak natuurlijk maar ik vind ze toch wel leuk...

Comment

• vandaag mijn eerste berline fl gezien.
                                Van ver is het toch moeilijk te zien, een a4, nee a5 nee a6.....
                                2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                                  vandaag mijn eerste berline fl gezien.
                                  Van ver is het toch moeilijk te zien, een a4, nee a5 nee a6.....
                                  Daar heb je zeker een punt.
                                  Onlangs een nieuwe A3 gezien (met die LED streep in de achterblokken) en wist echt niet welke audi dat het was maar kwist wel dat het "audi" was...

Comment

• Wie dat verschil niet ziet Ok er zijn gelijkenissen maar ik ga me toch niet vergissen tussen een A4/A5 en een A6.

Comment

Wie dat verschil niet ziet Ok er zijn gelijkenissen maar ik ga me toch niet vergissen tussen een A4/A5 en een A6.
                                      Het verschil is wel duidelijk waarneembaar. Alleen is de huisstijl van Audi iets te algemeen geworden. Dat vind ik bij BMW dan beter, alle modellen hebben een meer eigen identiteit, maar de algemenere lijn komt ook overeen.
                                      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Wie dat verschil niet ziet Ok er zijn gelijkenissen maar ik ga me toch niet vergissen tussen een A4/A5 en een A6.
                                        Toch wel hoor, zoals gisteren.. Ik zie in de verte de alomgekende ledjes, en ik denk... leuk een a5...
                                        Naarmate hij dichter kwam, ah een a6... Vergissen is echt wel normaal (niet van 5meter natuurlijk maar toch)
                                        -

Comment

• Als ik in de verte angel eyes zie, kan ik ook niet zeggen welke BMW dat het is hoor...

Comment

Working...
                                          X