Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Straf, 46000€ de jouwe?
De mijne is 45392 en ik heb alles wat jij hebt plus :
wegklapbare trekhaak : 920€
multifunctioneel sportstuur : 100€
80l tank : 90€
klep met elektrische bediening : 510€
S-Line velgen : 2290€
was wel met BTW en zonder korting.
uiteindelijk kom ik op een héél mooi bedrag. indien je wenst, kan ik je dit doorsturen via pm...
De Avants zijn niet zo hard veranderd he, de wijzigingen vallen bij de Sedan meer op en dat hoofdzakelijk door de LED's.
id, vooral de sedan is achteraan veranderd. De avants kun je er moeilijker uithalen maar als "kleine freakskes (allemaal die dit soort forums lezen ) kunnen ze er wel uithalen.
toch zeker als ze de xenon+ optie genomen hebben... duh
Ik heb hem al enkele keren IRL gezien, ook al bij Dielis in Bornem zien staan en ik vind het op 1 ding na een mooie vooruitgang. Alleen die LEDS zijn walgelijk en ogen verschrikkelijk cheap.
Ik heb hem al enkele keren IRL gezien, ook al bij Dielis in Bornem zien staan en ik vind het op 1 ding na een mooie vooruitgang. Alleen die LEDS zijn walgelijk en ogen verschrikkelijk cheap.[/quote]
tja iedereen zijn smaak natuurlijk maar ik vind ze toch wel leuk...
vandaag mijn eerste berline fl gezien.
Van ver is het toch moeilijk te zien, een a4, nee a5 nee a6.....
Daar heb je zeker een punt.
Onlangs een nieuwe A3 gezien (met die LED streep in de achterblokken) en wist echt niet welke audi dat het was maar kwist wel dat het "audi" was...
Wie dat verschil niet ziet Ok er zijn gelijkenissen maar ik ga me toch niet vergissen tussen een A4/A5 en een A6.
Het verschil is wel duidelijk waarneembaar. Alleen is de huisstijl van Audi iets te algemeen geworden. Dat vind ik bij BMW dan beter, alle modellen hebben een meer eigen identiteit, maar de algemenere lijn komt ook overeen.
Wie dat verschil niet ziet Ok er zijn gelijkenissen maar ik ga me toch niet vergissen tussen een A4/A5 en een A6.
Toch wel hoor, zoals gisteren.. Ik zie in de verte de alomgekende ledjes, en ik denk... leuk een a5...
Naarmate hij dichter kwam, ah een a6... Vergissen is echt wel normaal (niet van 5meter natuurlijk maar toch)
Comment