Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
yes, nogmaals bevestigd, levering eerste week maart.. Zucht.
één voordeel trachten eruit te halen, liever auto ophalen met mooi weer dan met zo'n zoutboel
yes, nogmaals bevestigd, levering eerste week maart.. Zucht.
één voordeel trachten eruit te halen, liever auto ophalen met mooi weer dan met zo'n zoutboel
ik zal vandaag ook nog eens navragen... normaal zou dit niet veranderen zei mijn dealer.
Ik hou je op de hoogte.
Succes nog om te wachten... als ik hem heb, geef ik je wel wat info als je dit wenst.
Ik vind dat mijn garage er zeer vaag over doet. Eerst antwoorden ze niet op mijn mails, dan zeggen ze me dat hij 7 weken is opgeschoven. Ik pols even bij de verkoper per mail (hij had me op mail 2de week januari beloofd) en die zegt droog : idd, uw auto is naar achter geplaatst.
Als ik vriendelijk vraag : "Wat is de reden", antwoorden ze weer niet.
Die mensen kunnen er waarschijnlijk niet aan doen, maar een beetje open communicatie in deze wereld is het minste vind ik
Ik vind dat mijn garage er zeer vaag over doet. Eerst antwoorden ze niet op mijn mails, dan zeggen ze me dat hij 7 weken is opgeschoven. Ik pols even bij de verkoper per mail (hij had me op mail 2de week januari beloofd) en die zegt droog : idd, uw auto is naar achter geplaatst.
Die mensen kunnen er waarschijnlijk niet aan doen, maar een beetje open communicatie in deze wereld is het minste vind ik
misschien doorverkocht aan een andere klant die hem snel wilde, doen ze nog
is het dan een regel dat audigarages onbeschoft moeten zijn? dat is de reden waarom wij nooit leer een Audi kopen bij garage Avau in geraardsbergen! itt tot mijn lokale garage die altijd tijd heeft en vriendelijk is!
Dat is zo frustrerend dat ze gewoon niets laten weten. Het minste dat ze kunnen doen is zeggen dat ze het zullen nakijken om u later iets te laten weten. Staat er geen voorziene leveringsdatum op u contract? Misschien dreigen om hem ergens anders te bestellen?
Dat is zo frustrerend dat ze gewoon niets laten weten. Het minste dat ze kunnen doen is zeggen dat ze het zullen nakijken om u later iets te laten weten. Staat er geen voorziene leveringsdatum op u contract? Misschien dreigen om hem ergens anders te bestellen?
dat zou ik ook doen, enige spijtige is je voorschot dan wel.
Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
mm, ik ga ze niet beschuldigen zonder dat ik het zeker weet, echter door hun vage houding doen ze mensen twijfelen over hun correctheid. Zet anders je free upgrade even op PM?
Ik ben nu de mensen van Centrauto in Deurne gewoon(BMW) ik moet zeggen, super professionele garage. Heb vroeger 4 VW gehad en twee Audi's en in het Antwerpse heb ik nooit een goede garage gehad, heb er nochtans veel afgelopen : Rietje, Beerens zijn geen garages meer maar fabrieken waar je een nummer bent. Ik was toen nog relatief tevreden over Joly in Kontich, maar door hun huidig gedrag vrees ik dat het onderhoud elders zal gebeuren...
Heb idd geen voorschot betaald, is een leasewagen.
mm, ik ga ze niet beschuldigen zonder dat ik het zeker weet, echter door hun vage houding doen ze mensen twijfelen over hun correctheid. Zet anders je free upgrade even op PM?
Ik ben nu de mensen van Centrauto in Deurne gewoon(BMW) ik moet zeggen, super professionele garage. Heb vroeger 4 VW gehad en twee Audi's en in het Antwerpse heb ik nooit een goede garage gehad, heb er nochtans veel afgelopen : Rietje, Beerens zijn geen garages meer maar fabrieken waar je een nummer bent. Ik was toen nog relatief tevreden over Joly in Kontich, maar door hun huidig gedrag vrees ik dat het onderhoud elders zal gebeuren...
Heb idd geen voorschot betaald, is een leasewagen.
Is bij mij ook een leasewagen maar dan nog.
Wij kopen al onze auto's (de audi's toch ) bij VEYS uit Deerlijk (tegen Waregem) en zijn super tevreden zowel voor als na de verkoop.
is het dan een regel dat audigarages onbeschoft moeten zijn? dat is de reden waarom wij nooit leer een Audi kopen bij garage Avau in geraardsbergen! itt tot mijn lokale garage die altijd tijd heeft en vriendelijk is!
Stond op het punt er daar één te kopen maar moet toegeven dat ik ook niet 100% tevreden ben.
Korting relatief laag en constant BMW afbreken als ik zeg dat een E92 alternatief is (voor een A5). Bij BMW doen ze dat niet maar zeggen ze enkel wat hun voordelen zijn ...
Bovendien auto vastleggen voor jou, terugbellen om te vragen als je al beslist hebt want is ondertussen anders al verkocht aan iemand anders. ( wat wellicht ni waar is!)
Maar meest storende is dat ik er 2 keer was en +- 15min moest wachten vooraleer iemand kwam zeggen dat ze bezig zijn met een klant (zie ik ook wel). Dat vond ik allesbehalve!
Ik denk dat ze stilaan ook wel de recessie zullen voelen en zullen moeten zwichten ...
Stond op het punt er daar één te kopen maar moet toegeven dat ik ook niet 100% tevreden ben.
Korting relatief laag en constant BMW afbreken als ik zeg dat een E92 alternatief is (voor een A5). Bij BMW doen ze dat niet maar zeggen ze enkel wat hun voordelen zijn ...
Bovendien auto vastleggen voor jou, terugbellen om te vragen als je al beslist hebt want is ondertussen anders al verkocht aan iemand anders. ( wat wellicht ni waar is!)
Maar meest storende is dat ik er 2 keer was en +- 15min moest wachten vooraleer iemand kwam zeggen dat ze bezig zijn met een klant (zie ik ook wel). Dat vond ik allesbehalve!
Ik denk dat ze stilaan ook wel de recessie zullen voelen en zullen moeten zwichten ...
Bedoel je bij Veys of bij Avau ?
Hoeveel korting heb je gekregen?
Was het een ervaren verkopen want meestal de "goede en ervaren" vekopers breken nooit de concurrentie af en zetten hun eigen voordelen eerder in de verf dan energie en tijd te steken in de concurrentie.
Ik doe dit ook niet met mijn produkten en dat helpt zeer zeker!
Na meer dan 3000 km met mijn facelift A6 Avant (2.0 TDI Multitronic) deze feedback over het verbruik, waarover ik vroeger schreef dat het nogal hoog was (> 8 liter/100 km).
Intussen is dit bij mijn woonwerkverkeer (ongeveer 10 km, tussenstop aan de creche, 1 rood licht, 1x wat aanschuiven) gezakt naar 7.6 l, , doorgaans eerder rustige rijstijl, enkel op een lang recht stuk vind ik het wel eens leuk het gas wat dieper in te duwen.
Vandaag 250 km gereden, groot stuk autostrade rond 130 km/uur, rond Gent aan 90 km/uur,met gemiddeld verbruik 7.0 l/100 km. Voor een auto van dit formaat, automaat, toch een mooie prestatie vind ik (weliswaar met dank aan de snelheidsbeperking wegens smog).
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Na meer dan 3000 km met mijn facelift A6 Avant (2.0 TDI Multitronic) deze feedback over het verbruik, waarover ik vroeger schreef dat het nogal hoog was (> 8 liter/100 km).
Intussen is dit bij mijn woonwerkverkeer (ongeveer 10 km, tussenstop aan de creche, 1 rood licht, 1x wat aanschuiven) gezakt naar 7.6 l, , doorgaans eerder rustige rijstijl, enkel op een lang recht stuk vind ik het wel eens leuk het gas wat dieper in te duwen.
Vandaag 250 km gereden, groot stuk autostrade rond 130 km/uur, rond Gent aan 90 km/uur,met gemiddeld verbruik 7.0 l/100 km. Voor een auto van dit formaat, automaat, toch een mooie prestatie vind ik (weliswaar met dank aan de snelheidsbeperking wegens smog).
Hoe is de trekkracht van de 2.0 tdi? Voel je soms dat je te kort komt met de 136pk of is het juist goed om rustig te cruizen of ook eens goed "gas" te geven?
Wat zijn de negatieve punten die je ondertussen al tegen gekomen bent?
Begin februari heb ik de mijne, ik kijk er al naar uit!
Hoe is de trekkracht van de 2.0 tdi? Voel je soms dat je te kort komt met de 136pk of is het juist goed om rustig te cruizen of ook eens goed "gas" te geven?
Wat zijn de negatieve punten die je ondertussen al tegen gekomen bent?
Begin februari heb ik de mijne, ik kijk er al naar uit!
Ik vind de trekkracht meer dan behoorlijk. Rustig cruisend aan bv 80 per uur, als je dan beslist om de voorganger voorbij te steken gaat dit zeer vlot.
Heb ook wel met TDIe gereden voor aankoop, deze gaf wel iets meer gevoel van acceleratie dan de automaat en rijdt volgens mij dan ook wel sportiever. De automaat is ongeveer even snel, maar de acceleratie is constanter, waardoor je het minder "voelt".
Enkel bij bergop acceleren heb ik het gevoel dat de auto nog meer PK's zou mogen hebben.
Iets waar ik zeer tevreden over ben is parkeersensoren V/A, is toch wel nuttig bij een auto van 4.93 m. Ik gebruik niet het geluidssignaal maar kijk naar het schermpje van de MMI waarop de afstand grafisch wordt weergegeven.
De zetelverwarming is met deze temperaturen ook zeer aangenaam...
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Ik vind de trekkracht meer dan behoorlijk. Rustig cruisend aan bv 80 per uur, als je dan beslist om de voorganger voorbij te steken gaat dit zeer vlot.
Heb ook wel met TDIe gereden voor aankoop, deze gaf wel iets meer gevoel van acceleratie dan de automaat en rijdt volgens mij dan ook wel sportiever. De automaat is ongeveer even snel, maar de acceleratie is constanter, waardoor je het minder "voelt".
Enkel bij bergop acceleren heb ik het gevoel dat de auto nog meer PK's zou mogen hebben.
Iets waar ik zeer tevreden over ben is parkeersensoren V/A, is toch wel nuttig bij een auto van 4.93 m. Ik gebruik niet het geluidssignaal maar kijk naar het schermpje van de MMI waarop de afstand grafisch wordt weergegeven.
De zetelverwarming is met deze temperaturen ook zeer aangenaam...
Tja ik heb de 6bak genomen omwille van de "betere acceleratie" en de 20mm verlaging en het "automaat" rijden ben ik nog niet van overtuigd. (ook omwille dat het vrouwtje hiermee soms in het wk eens mee gaat rijden . (toch de eerste maanden want dan heeft ze haar A5 )
Die parkeersensoren v/a worden die aangeduid op het MMI scherm? (zoals bij de bmw5)? super!
Tja zetelverwarming is altijd leuk... zeker in de winter
Ik begrijp je zin niet goed. Heb je het gevoel dat de manuele zesbak sneller accelereert dan de automaat, of denk je dat de Tdié sneller accelereert dan de gewone 2.0 Tdi? Ik geloof niet dat er nl verschil is tussen die twee motoren qua trekkracht of vergis ik me?
Idd, zelfde vraag, ik vreesde dat mijn parkeersensoren enkel een geluid zouden geven. Heb je de grafische weergave erbij genomen odf is dit standaard voorizen met de MMI?
Ik weet niet goed welke optie er verantwoordelijk voor is dat de parkingsensoren ook op het MMI-scherm komen. Volgens mij is dit niet standaard; ik dacht (maar ben niet zeker) dat dit samenhing met GPS plus met harde schijf. Deze optie geeft ook een klein kleurenschermpje tussen toerenteller en km-teller.
De cijfers van acceleratie van automaat en handbak zijn nagenoeg gelijk, maar de automaat heeft een constante accelaratie, de handbak per definitie iets meer schoksgewijs, wat een groter gevoel van versnelling geeft.
Gemiddeld even grote acceleratie, maar bij de handbak minder acceleratie tijdens het korte moment van het schakelen, tussen het schakelen door wel vluggere acceleratie, zodat de gemiddelde acceleratie hetzelfde is als de automaat.
Hoop dat ik het enigszins begrijpelijk heb uitgelegd nu.
Comment