Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten
    Het verschil is wel duidelijk waarneembaar. Alleen is de huisstijl van Audi iets te algemeen geworden. Dat vind ik bij BMW dan beter, alle modellen hebben een meer eigen identiteit, maar de algemenere lijn komt ook overeen.
    Idd, vind ik ook.
    Voor de FL kon je al goed weten hoe de nieuwe A6 er ging uitzien..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
      Toch wel hoor, zoals gisteren.. Ik zie in de verte de alomgekende ledjes, en ik denk... leuk een a5...
      Naarmate hij dichter kwam, ah een a6... Vergissen is echt wel normaal (niet van 5meter natuurlijk maar toch)
      Nochtans is het duidelijk: een A6 facelift (zoals de mijne ) heeft een rechte streep LEDs, sec en stijlvol, A4 en A5 hebben gekromde LEDs.
      2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
      2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
      2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
        Nochtans is het duidelijk: een A6 facelift (zoals de mijne ) heeft een rechte streep LEDs, sec en stijlvol, A4 en A5 hebben gekromde LEDs.
        a4 en a6 is duidelijk, de a5 is pas 'krom' op het laatste en dat is niet altijd even goed zichtbaar.
        -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
          vandaag mijn eerste berline fl gezien.
          Van ver is het toch moeilijk te zien, een a4, nee a5 nee a6.....
          of een Saab ? of een Lancia ?? (dan in het donker...)

binnenkort ..."of een Fiatje, Peugeotje, ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
            a4 en a6 is duidelijk, de a5 is pas 'krom' op het laatste en dat is niet altijd even goed zichtbaar.
            Nu is het zoeken geblazen naar foto's van Audi's met LEDs en BMW's met angeleyes waar de desbetreffende auto's in de verte te zien zijn. Kwestie dat we de discussie adhv beeldmateriaal verder kunnen voeren

*start google-images search engine op*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw
              klopt, zag daarnet een A5 met zijn gewone leds aan en dan lijken die daytime running lights exact op die van de A6 want zie je het krulletje niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                vandaag mijn eerste berline fl gezien.
                Van ver is het toch moeilijk te zien, een a4, nee a5 nee a6.....

of een Saab ? of een Lancia ?? (dan in het donker...)

binnenkort ..."of een Fiatje, Peugeotje, ??
                of een getunede Golf 3 lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
                  klopt, zag daarnet een A5 met zijn gewone leds aan en dan lijken die daytime running lights exact op die van de A6 want zie je het krulletje niet...
                  't Verschil tussen A5 en A6 vooraan is toch groot, daar heb je de leds helemaal niet nodig om het onderscheid te maken. Enkel tenzij ze zo veraf zijn dat je vooral de leds ziet, maar anders ...
                  2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                  2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                  2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Een A6 3.0TDI Avant met S-line is prachtig. Als het budget het niet toelaat zou ik bij de concurrentie gaan shoppen, ik vind de A6 enkel mooi als 'ie dik is uitgerust, en minstens 18" heeft.

Comment

of een getunede Golf 3 lol

hahaha!

of

Comment

• Gisteren mijn passat-variant binnengegeven bij de leasing (btw: zeer goede wagen) om tegen midden februari mijn a6 te gaan ophalen.

Momenteel rij ik met een mercedes B-klasse, met alle respect voor iedereen zijn keuze, maar dit komt dus nooit in mijn garage te staan!
                        Het worden dus 2 lange maanden

Comment

• daarnet op de E17 voor en achter een zwarte facelift A6 Avant gereden. Nog niet van de simpelste: een 3.0 TDI, getinte ruiten, xenon, sportophanging enz... breed spel en tja.. die dagrijverlichting-LEDjes vaneigenst ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                            daarnet op de E17 voor en achter een zwarte facelift A6 Avant gereden. Nog niet van de simpelste: een 3.0 TDI, getinte ruiten, xenon, sportophanging enz... breed spel en tja.. die dagrijverlichting-LEDjes vaneigenst ook.
                            nice...
                            Last edited by ; 10/12/2008, 23:35.

Comment

• Nieuwe A6

Ondertussen zelfs al pic van de volgende A6 gevonden op internet
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ondertussen zelfs al pic van de volgende A6 gevonden op internet
                                Was een photoshop waarbij sommige dachten dat dit de facelift 2009 ging zijn...niets is minder waar.

Comment

• oké, dan veranderen we onze schermafbeelding maar opnieuw héhé

Comment

oké, dan veranderen we onze schermafbeelding maar opnieuw héhé
                                    ROFL

ps: de foto dat je nu staan hebt is ook een photoshop

Comment

• Ik zie hem regelmatig rijden (sedan) en ik vind de facelift geslaagd.
                                      American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Vandaag de eerste A6 facelift gezien die gebotst is, hele front en linkerzijkant beschadigd. De Leds vooraan waren uit
                                        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• check this

Comment

Working...
                                          X