Wij leasen onze wagens steeds over 5 jaar.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 Facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk BerichtenHoi, volgde al een tijdje jullie post over de nieuwe A6, heb er ook één besteld 2 weken geleden in volgende config:
Motor : TDI e 2.0L 100kw 136pk DPFBekleding : Leder Milano Zwart
Cil : 1968 Fisk : 11
Versnellingsbak : 6 Versnellingen
Kleur : Schelp Grijs (metaalkleur)
Kleurcode : X1
Acoustic Parking System VR/ARXenon koplampen +
Brandstoftank van 80L
Multifunctie sportstuur
Vasthechtingsmodule
Verlichtingspakket
Getinte ruiten
Wegklapbare trekhaak
GPS Plus met harde schijf
Koffer: Klep met elektrische bediening
Alu velgen "5-Spaken
Pack "Business Plus"
Pack "Lounge
Waarom schelpgrijs ? Is dat zo'n soort grijsblauw?2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Is deze kleur. Deze waren trouwens de velgen die ik ook wilde maar niet kon volgens Dieteren.
Mijn huidige wagen is zwart en vorige 4 wagens donkerblauw, wilde dus nog eens een donkergrijze. Is mooi in combinatie met de verdonkerde ruiten én de aluminium raamomlijsting en dakrails. Daarbij vind ik persoonlijk dat de A6 in het zwart al naar een lijkwagen neigt lol.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichtenhttp://www.autoforum.be/showthread.php?t=25820
Is deze kleur. Deze waren trouwens de velgen die ik ook wilde maar niet kon volgens Dieteren.
Mijn huidige wagen is zwart en vorige 4 wagens donkerblauw, wilde dus nog eens een donkergrijze. Is mooi in combinatie met de verdonkerde ruiten én de aluminium raamomlijsting en dakrails. Daarbij vind ik persoonlijk dat de A6 in het zwart al naar een lijkwagen neigt lol.
Lijkwagenis wat overdreven maar uw kleur is wel verd***mme éél mooi...
Comment
-
Ben gisteren naar de dealer gaan kijken naar de A6 facelift, vooral ivm de kleuren.
Kwartsgrijs en zwart zijn mooi.
Schelpgrijs (blauw met wat aubergine tot paars) vind ik minder, al weet ik dat er hier wel fans van deze kleur zitten.
Het nachtblauw was een afknapper, saai en braaf.
Jammer genoeg was er geen aventurienblauw, maar omdat het nachtblauw zo'n afknapper was denk ik niet dat ik deze kleur ga nemen zonder ze gezien te hebben.
Ik denk aan zwart, kwartsgrijs en evt condorgrijs (al weet ik niet exact hoe deze kleur er in het echt uitziet).2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenBen gisteren naar de dealer gaan kijken naar de A6 facelift, vooral ivm de kleuren.
Kwartsgrijs en zwart zijn mooi.
Schelpgrijs (blauw met wat aubergine tot paars) vind ik minder, al weet ik dat er hier wel fans van deze kleur zitten.
Het nachtblauw was een afknapper, saai en braaf.
Jammer genoeg was er geen aventurienblauw, maar omdat het nachtblauw zo'n afknapper was denk ik niet dat ik deze kleur ga nemen zonder ze gezien te hebben.
Ik denk aan zwart, kwartsgrijs en evt condorgrijs (al weet ik niet exact hoe deze kleur er in het echt uitziet).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenfoto's genomen door iemand anders vanop een ander forum:
Zo'n grote verschillen zijn er gelukkig niet tov vorige versie. Mijn Allroad dateert van maart 2008.
Grtz
Allroad zwart H 01.jpg
Allroad zwart H 02.jpg
Allroad zwart H 03.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichtennachtblauw, is dat het blauw dat er op de eerste vrijgegeven foto's stond, zo wat felblauw?
@redbull, ik voorzag de gevoeligheid, daarom plaatste ik "persoonlijk" lol
Mijne lijkwagen, euh A6 avant, wordt geleverd Week 3 2009... dus nog een beetje wachten en mezelf troosten met wat foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenNog andere zaken die je direkt opvielen tov het "vorige" model?
En het is zeker niet mijn bedoeling de discussie te herstarten, maar de nieuwe A6 lijkt meer op de nieuwe A4. Zeker in profiel moet je goed kijken om het verschil te zien. Ik denk dat dit vooral zo is omdat de A4 gegroeid is tov het vorige model A4.
Mij persoonlijk stoort het niet omdat ik de lijn van de A4 heel mooi vind.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichtennachtblauw, is dat het blauw dat er op de eerste vrijgegeven foto's stond, zo wat felblauw?
@redbull, ik voorzag de gevoeligheid, daarom plaatste ik "persoonlijk" lol
Ik ben wel benieuwd naar aventurienblau maar ik zou het nooit bestellen als ik het niet op voorhand persoonlijk gezien heb.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenDe standaardvelgen zijn heel mooi (6 spaken). Het zijn dezelfde 6-spaaksvelgen die op de vorige A6 nog optioneel waren.
En het is zeker niet mijn bedoeling de discussie te herstarten, maar de nieuwe A6 lijkt meer op de nieuwe A4. Zeker in profiel moet je goed kijken om het verschil te zien. Ik denk dat dit vooral zo is omdat de A4 gegroeid is tov het vorige model A4.
Mij persoonlijk stoort het niet omdat ik de lijn van de A4 heel mooi vind.
foto van de standaard velg:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten'k Vind het echt coole velgen, zit meer reliëf in dan op de foto, en met wat verlaging erbij zal je zeker tevreden zijn !
Verlaagd, die 2.0tdie is standaard 20mm verlaagd omwille van betere luchtweerstand en dus ook minder verbruik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten'k Vind het echt coole velgen, zit meer reliëf in dan op de foto, en met wat verlaging erbij zal je zeker tevreden zijn !
Comment
-
-
vandaag naar dealer geweest, offerte voor A6 S line 3 liter TDI tiptronic was goedkoper dan de A4 avant 3 liter tiptronickan het niet volgen maar bon, ik ben helemaal weg van de A6 berline, die ik vroeger niet mooi vond maar met nieuwe lichtpartijen echt prachtig
test gemaakt met de A6 2 liter tdi en die mag er best wezen
Comment
Comment