Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• inderdaad, terecht opmerking. (gelukkig voor ons Belgen hebben we géén BPM)

Comment

• Multitronic op 2.0 TDi of 2.7 TDi ?

Beste,
      heeft iemand ervaring met de A6 automaat Multitronic op 2.0 TDi ?
      Of iemand die kan inschatten of dat nog wat vooruit gaat met een 2.0 TDi ?
      Is het beter uit te wijken naar een 2.7 TDI 163 pk ? (maar toch pak duurder)
      Dank voor de reactie.

Comment

• Is natuurlijk afhankelijk met wat je nu rijdt. Vooral voor je gevoel van de trekkracht.

Automaat, als je hem op sport zet, gaat hij meer zuipen maar gaat beter trekken...
        In mijn config is het ook een 2.0TDIe 6bak en heeft een A-label (dus ideaal voor leasing)

Het maximum koppel is 320 nm en de koppelkromme is lekker uitgesmeerd over het toerenbereik. Audi geeft zelf een sprinttijd naar de 100 op van 9,9 seconden (en een top van 204 km/u)

mooie review test:

en druk op playbutton

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lodewijk Bekijk Berichten
          Beste,
          heeft iemand ervaring met de A6 automaat Multitronic op 2.0 TDi ?
          Of iemand die kan inschatten of dat nog wat vooruit gaat met een 2.0 TDi ?
          Is het beter uit te wijken naar een 2.7 TDI 163 pk ? (maar toch pak duurder)
          Dank voor de reactie.
          de 2.7 TDI is zoveel romiger, verfijnder, stiller, krachtiger...

Als je het kan/wil betalen... neem de 2.7

Wij hebben de onze sinds mei vorig jaar en we zitten nu aan 81000 probleemloze km's

Comment

• Reed tot voor kort met A4 115pk, nu met Volvo V70 136pk.

Ben bang dat de A6 2.0 TDi in automaat snedigheid mist, of ben ik hier volledig fout?
            (nu eerst even de review lezen, dank voor link)

Comment

Reed tot voor kort met A4 115pk, nu met Volvo V70 136pk.

Ben bang dat de A6 2.0 TDi in automaat snedigheid mist, of ben ik hier volledig fout?
              Voordien hebben we ook een A4 met 115 pk gehad. Qua punch was die te vergelijken met de 2.0 TDI in de A6. wel handgeschakeld.

M'n schoonvader heeft een 2.0 met automaat en die is er toch zeer tevreden van. Al was die wel onder de indruk van de 2.7.

Comment

Reed tot voor kort met A4 115pk, nu met Volvo V70 136pk.

graag gedaan...

man man man, die RS6 is waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanzin! prijs ook...

Comment

• iemand een idee wanneer de eerste facelifts te zien zullen zijn in het straatbeeld?
                  Mijne staat gepland levering jan09...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                    iemand een idee wanneer de eerste facelifts te zien zullen zijn in het straatbeeld?
                    levering van een A6 facelift voor een collega is half november. Hij zal vermoedelijk 1 van de eerste zijn want er was bij bestelling van die A6 nogal wat twijfel of het een facelift zou worden of niet... uiteindelijk wel dus.

Comment

• als hij geleverd is, zou je wat foto's kunnen maken?

enig idee van opties? kleur? velgen?
                      Thanks alvast voor de moeite!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                        iemand een idee wanneer de eerste facelifts te zien zullen zijn in het straatbeeld?
                        Ik heb er deze middag eentje zien rijden met garageplaat in Brussel. Enkel de achterkant goed gezien jammer genoeg.

Comment

• Nieuwe A6

Hoi, volgde al een tijdje jullie post over de nieuwe A6, heb er ook één besteld 2 weken geleden in volgende config:

Motor : TDI e 2.0L 100kw 136pk DPF
                          Cil : 1968 Fisk : 11
                          Versnellingsbak : 6 Versnellingen
                          Kleur : Schelp Grijs (metaalkleur)
                          Kleurcode : X1
                          Bekleding : Leder Milano Zwart

Acoustic Parking System VR/AR
                          Brandstoftank van 80L
                          Multifunctie sportstuur
                          Vasthechtingsmodule
                          Verlichtingspakket
                          Getinte ruiten
                          Wegklapbare trekhaak
                          GPS Plus met harde schijf
                          Xenon koplampen +
                          Koffer: Klep met elektrische bediening
                          Alu velgen "5-Spaken
                          Pack "Business Plus"
                          Pack "Lounge

De Dubbele 7-spaaksvelgen 19'' vind ik prachtig, maar passen niet op de nieuwe 2.0Tdi info van Dieteren, raar toch? Daarom maar de 5-spaak genomen van de S-Line.

Ik heb ook lang getwijfeld tussen de 2.7 of 2.0Tdi, verschil is effectief een 120€ per maand in leasing. Niet enkel taks is verschillend, ook verbruik scheelt veel.

Redbull, waarom zeg je dat leasing niet kan tunen? Ik ga alleszins toch langs Heinz Tuning voor een spuitje met de mijne hoor.

Was leverbaar in dec, maar leasing wil hem idd pas inschrijven op 3 januari, damn.
                          De 170Pk versie was idd niet beschikbaar in BE volgens mijn garage

Comment

• Staat deze A6 facelift al in de showroom?
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
                              Hoi, volgde al een tijdje jullie post over de nieuwe A6, heb er ook één besteld 2 weken geleden in volgende config:

Motor : TDI e 2.0L 100kw 136pk DPF
                              Cil : 1968 Fisk : 11
                              Versnellingsbak : 6 Versnellingen
                              Kleur : Schelp Grijs (metaalkleur)
                              Kleurcode : X1
                              Bekleding : Leder Milano Zwart

Acoustic Parking System VR/AR
                              Brandstoftank van 80L
                              Multifunctie sportstuur
                              Vasthechtingsmodule
                              Verlichtingspakket
                              Getinte ruiten
                              Wegklapbare trekhaak
                              GPS Plus met harde schijf
                              Xenon koplampen +
                              Koffer: Klep met elektrische bediening
                              Alu velgen "5-Spaken
                              Pack "Business Plus"
                              Pack "Lounge

De Dubbele 7-spaaksvelgen 19'' vind ik prachtig, maar passen niet op de nieuwe 2.0Tdi info van Dieteren, raar toch? Daarom maar de 5-spaak genomen van de S-Line.

Ik heb ook lang getwijfeld tussen de 2.7 of 2.0Tdi, verschil is effectief een 120€ per maand in leasing. Niet enkel taks is verschillend, ook verbruik scheelt veel.

Redbull, waarom zeg je dat leasing niet kan tunen? Ik ga alleszins toch langs Heinz Tuning voor een spuitje met de mijne hoor.

Was leverbaar in dec, maar leasing wil hem idd pas inschrijven op 3 januari, damn.
                              De 170Pk versie was idd niet beschikbaar in BE volgens mijn garage

verokevin, proficiat met je aankoop, heb ongeveer dezelfde in gedachte en had net hetzelfde motor "probleem" als jij, het prijsverschil is gewoon te groot...

wat de 19" betreft vind ik zeer vreemd, ik zie echt niet wat het verschil kan zijn met de 2.7

Comment

• Met 19" krijg je de 2.0 waarschijnlijk gewoon helemààl niet meer van zijn plaats.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Met 19" krijg je de 2.0 waarschijnlijk gewoon helemààl niet meer van zijn plaats.

Comment

• Wij hebben een tijdje geleden een A6 2.0TDI gehad (handgeschakeld). Nu heb ik afgelopen week de kans gekregen om eens mee te rijden in een 2.7TDI automaat, en ik moet zeggen dat het verschil toch wel erg groot is. Die 6 cilinder sleurt eraan dat het geen naam heeft Genk - Kortrijk deden we op 1u20min (om 5u 's morgens vertrokken)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Met 19" krijg je de 2.0 waarschijnlijk gewoon helemààl niet meer van zijn plaats.
                                      Die 2.0 is anders meer dan snel genoeg hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                        Wij hebben een tijdje geleden een A6 2.0TDI gehad (handgeschakeld). Nu heb ik afgelopen week de kans gekregen om eens mee te rijden in een 2.7TDI automaat, en ik moet zeggen dat het verschil toch wel erg groot is. Die 6 cilinder sleurt eraan dat het geen naam heeft Genk - Kortrijk deden we op 1u20min (om 5u 's morgens vertrokken)
                                        Ik heb 'n keer met een A6 3.0 TDI automaat gereden, man dat veegt niet normaal.
                                        2.7 nog nooit de kans gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                          Ik heb 'n keer met een A6 3.0 TDI automaat gereden, man dat veegt niet normaal.
                                          2.7 nog nooit de kans gehad.
                                          Ik heb geen idee hoe groot het verschil tussen beiden is.

Comment

Working...
                                          X