Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Beste,
heeft iemand ervaring met de A6 automaat Multitronic op 2.0 TDi ?
Of iemand die kan inschatten of dat nog wat vooruit gaat met een 2.0 TDi ?
Is het beter uit te wijken naar een 2.7 TDI 163 pk ? (maar toch pak duurder)
Dank voor de reactie.
Is natuurlijk afhankelijk met wat je nu rijdt. Vooral voor je gevoel van de trekkracht.
Automaat, als je hem op sport zet, gaat hij meer zuipen maar gaat beter trekken...
In mijn config is het ook een 2.0TDIe 6bak en heeft een A-label (dus ideaal voor leasing)
Het maximum koppel is 320 nm en de koppelkromme is lekker uitgesmeerd over het toerenbereik. Audi geeft zelf een sprinttijd naar de 100 op van 9,9 seconden (en een top van 204 km/u)
Beste,
heeft iemand ervaring met de A6 automaat Multitronic op 2.0 TDi ?
Of iemand die kan inschatten of dat nog wat vooruit gaat met een 2.0 TDi ?
Is het beter uit te wijken naar een 2.7 TDI 163 pk ? (maar toch pak duurder)
Dank voor de reactie.
de 2.7 TDI is zoveel romiger, verfijnder, stiller, krachtiger...
Als je het kan/wil betalen... neem de 2.7
Wij hebben de onze sinds mei vorig jaar en we zitten nu aan 81000 probleemloze km's
iemand een idee wanneer de eerste facelifts te zien zullen zijn in het straatbeeld?
Mijne staat gepland levering jan09...
levering van een A6 facelift voor een collega is half november. Hij zal vermoedelijk 1 van de eerste zijn want er was bij bestelling van die A6 nogal wat twijfel of het een facelift zou worden of niet... uiteindelijk wel dus.
Acoustic Parking System VR/AR Brandstoftank van 80L Multifunctie sportstuur Vasthechtingsmodule Verlichtingspakket Getinte ruiten Wegklapbare trekhaak GPS Plus met harde schijf
Xenon koplampen + Koffer: Klep met elektrische bediening Alu velgen "5-Spaken Pack "Business Plus" Pack "Lounge
De Dubbele 7-spaaksvelgen 19'' vind ik prachtig, maar passen niet op de nieuwe 2.0Tdi info van Dieteren, raar toch? Daarom maar de 5-spaak genomen van de S-Line.
Ik heb ook lang getwijfeld tussen de 2.7 of 2.0Tdi, verschil is effectief een 120€ per maand in leasing. Niet enkel taks is verschillend, ook verbruik scheelt veel.
Redbull, waarom zeg je dat leasing niet kan tunen? Ik ga alleszins toch langs Heinz Tuning voor een spuitje met de mijne hoor.
Was leverbaar in dec, maar leasing wil hem idd pas inschrijven op 3 januari, damn. De 170Pk versie was idd niet beschikbaar in BE volgens mijn garage
Acoustic Parking System VR/AR Brandstoftank van 80L Multifunctie sportstuur Vasthechtingsmodule Verlichtingspakket Getinte ruiten Wegklapbare trekhaak GPS Plus met harde schijf
Xenon koplampen + Koffer: Klep met elektrische bediening Alu velgen "5-Spaken Pack "Business Plus" Pack "Lounge
De Dubbele 7-spaaksvelgen 19'' vind ik prachtig, maar passen niet op de nieuwe 2.0Tdi info van Dieteren, raar toch? Daarom maar de 5-spaak genomen van de S-Line.
Ik heb ook lang getwijfeld tussen de 2.7 of 2.0Tdi, verschil is effectief een 120€ per maand in leasing. Niet enkel taks is verschillend, ook verbruik scheelt veel.
Redbull, waarom zeg je dat leasing niet kan tunen? Ik ga alleszins toch langs Heinz Tuning voor een spuitje met de mijne hoor.
Was leverbaar in dec, maar leasing wil hem idd pas inschrijven op 3 januari, damn. De 170Pk versie was idd niet beschikbaar in BE volgens mijn garage
verokevin, proficiat met je aankoop, heb ongeveer dezelfde in gedachte en had net hetzelfde motor "probleem" als jij, het prijsverschil is gewoon te groot...
wat de 19" betreft vind ik zeer vreemd, ik zie echt niet wat het verschil kan zijn met de 2.7
Wij hebben een tijdje geleden een A6 2.0TDI gehad (handgeschakeld). Nu heb ik afgelopen week de kans gekregen om eens mee te rijden in een 2.7TDI automaat, en ik moet zeggen dat het verschil toch wel erg groot is. Die 6 cilinder sleurt eraan dat het geen naam heeft Genk - Kortrijk deden we op 1u20min (om 5u 's morgens vertrokken)
Wij hebben een tijdje geleden een A6 2.0TDI gehad (handgeschakeld). Nu heb ik afgelopen week de kans gekregen om eens mee te rijden in een 2.7TDI automaat, en ik moet zeggen dat het verschil toch wel erg groot is. Die 6 cilinder sleurt eraan dat het geen naam heeft Genk - Kortrijk deden we op 1u20min (om 5u 's morgens vertrokken)
Ik heb 'n keer met een A6 3.0 TDI automaat gereden, man dat veegt niet normaal.
2.7 nog nooit de kans gehad.
Comment