Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A6 2.0 TDIe

Efficient diesel appears in revised saloon.

Rating:

FIRST OPINION
    Don’t judge this book by its cover! Under the familiar face, the revised A6 is a very different beast from its predecessor. It’s more refined, smoother to drive and its efficiency and emissions have been improved. And significantly, it has a more appealing
    price than any of its executive class rivals.

Complete rijimpressie: [www.autoexpress.co.uk]

Comment

• Is die vernieuwde MMI enkel software, neen zeker? Vooral die nieuwe weergave is interessant, zo'n platte kaart zegt niet veel.

Comment

• Hier staat alles rond het nieuwe MMI.
        Bij mijn avant heb ik de MMI met harddisk bijgenomen die met meer features is voorzien.

Info: http://www.audiblog.nl/?p=2610

Comment

• Is het mogelijk om die nieuwe software op je "oude" A6 te installeren?

Comment

• Niet dus, denk ik. De hardware is ook veranderd.

Comment

• De nieuwe generatie MMI van Audi [persbericht]

De nieuwe generatie MMI van Audi • Verder verbeterde infotainment technologie • Nog eenvoudiger te bedienen • Debuut in Audi Q5 en nu ook in de A6 en A8 Audi introduceert de nieuwe generatie van zijn veelgeprezen Multi Media Interface (MMI). Dankzij de combinatie van een 40 GB harddisk, beeldscherm…

Comment

• Heeft er iemand enig idee wanneer de A6 2.0 TDI 170 PK beschikbaar is in België?
                Sta op het punt (binnen maximaal 3 weken) er 1 te bestellen maar de 136 Pk versie vind ik iets te "licht" en de 2.7 TDI 163 PK is dan weeral fiscaal niet aantrekkelijk. In leasing kost dit ongeveer 150 €/maand meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tricid Bekijk Berichten
                  Heeft er iemand enig idee wanneer de A6 2.0 TDI 170 PK beschikbaar is in België?
                  Sta op het punt (binnen maximaal 3 weken) er 1 te bestellen maar de 136 Pk versie vind ik iets te "licht" en de 2.7 TDI 163 PK is dan weeral fiscaal niet aantrekkelijk. In leasing kost dit ongeveer 150 €/maand meer.
                  ga voor de V6 2,7TDI, het is een heel toffe motorisatie die je elke dag plezier zal geven, en schrap liever opties die puur cosmetisch zijn of die je niet dagdagelijks zal gebruiken
                  150euro verschil lijkt mij veel voor alleen het verschil aan taksen
                  verschil rijtaks is 21euros/maand
                  verschil inschrijvingstaks is 16 euros/maand op 4 jaar

Comment

• ik denk dat de 170pk niet uitkomt in be.
                    Je kunt hem ook laten chippen natuurlijk maar als je leaserijder bent (zoals ik ) kun je dit natuurlijk niet doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                      ga voor de V6 2,7TDI, het is een heel toffe motorisatie die je elke dag plezier zal geven, en schrap liever opties die puur cosmetisch zijn of die je niet dagdagelijks zal gebruiken
                      150euro verschil lijkt mij veel voor alleen het verschil aan taksen
                      verschil rijtaks is 21euros/maand
                      verschil inschrijvingstaks is 16 euros/maand op 4 jaar
                      is idd op 4 jaar...
                      echt geweldig veel opties zou ik sowieso niet nemen, wat op de lijst zou staan is het volgende...
                      businessplus pack plus opleg voor de HD versie
                      lounge pack
                      xenon
                      zwart hemeldak
                      audio interface

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                        ik denk dat de 170pk niet uitkomt in be.
                        Je kunt hem ook laten chippen natuurlijk maar als je leaserijder bent (zoals ik ) kun je dit natuurlijk niet doen.
                        ow ook geen163 PK voorzien in België dan?

Comment

• volgens mij is de volgende versie de 2,7 TDI... en dus geen 2.0tdi met 163/170pk

Comment

• Mannekes toch, in de openingspost staat: "Bij de diesels komt er een 170 pk 2,0-liter TDI voor de A6."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                              Mannekes toch, in de openingspost staat: "Bij de diesels komt er een 170 pk 2,0-liter TDI voor de A6."

en vandaar mijn initiële vraag hierboven! WANNEER is deze te bestellen in BE?

Comment

ow ook geen163 PK voorzien in België dan?
                                dat zal wel
                                wie gaat dubbel zoveel inschrijvingstaks betalen voor och arme 7 pk's boven de grens ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                  dat zal wel
                                  wie gaat dubbel zoveel inschrijvingstaks betalen voor och arme 7 pk's boven de grens ?
                                  Bij de Passat CC is er toch geen 163 pk-versie in de maak hoor..
                                  Mrj, zoals de dealer het zei: " We willen de Passat CC exclusief houden. "

De Audi A6 moet natuurlijk wat meer verkopen, dus zal er waarschijnlijk wel 'n 163 pk-versie komen.
                                  freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                                    Bij de Passat CC is er toch geen 163 pk-versie in de maak hoor..
                                    Mrj, zoals de dealer het zei: " We willen de Passat CC exclusief houden. "
                                    .
                                    waarom rijdt dan mijn buurman nu al met een CC met 136 pk's ?

Comment

Heeft er iemand enig idee wanneer de A6 2.0 TDI 170 PK beschikbaar is in België?
                                      Volgens wat ik gehoord heb, blijven ze de introductie van die motor uitstellen, zowel in de A5 als de A6 tot de verkoop zou terug lopen. Momenteel willen ze de productie niet opschroeven om aan de grote vraag te voldoen, en daarom willen ze die vraag niet nog meer doen stijgen door die motor aan te bieden.
                                      Verder speelt 't feit dat ze (voor de A5 dan) de wagen exclusief willen houden.

Comment

• Nieuw en gelijk te bestellen in de vernieuwde Audi A6 met een B-Label dus groen.
                                        De 2.0TDI commonrail TDI motor met 350nm en 170pk. In handbak en Multitronic.
                                        Hij is te verkrijgen in de Avant en Limousine uitvoering. En slecht 1.200,- duurder dan de 136pk TDI.
                                        En uiteraard in 3 pakket mogelijkheden.

Limousine basis prijs 170pk TDI 46.690,-
                                        Avant basis prijs 170pk TDI 49.990,-

http://www.audiblog.nl/?p=4846#more-4846

Comment

• Nederlandse prijzen
                                          1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X