Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verkeerde optie. tis een gsm van 800€ waarvan ik géén zin hem om hem te vervangen

Comment

• Andere auto kopen lol

Comment

• Je kan toch gewoon je GSM laten waar hij is (in je zak, tas, aan je broeksriem of waar dan ook) ? Hij hoeft toch niet per se in een houder te staan ?
        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
          Andere auto kopen lol
          lol, die kost 46K Euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
            Je kan toch gewoon je GSM laten waar hij is (in je zak, tas, aan je broeksriem of waar dan ook) ? Hij hoeft toch niet per se in een houder te staan ?
            Ik vind persoonlijk van wel want:

- is veel proper
            - is handiger, je ziet wie er belt en je kunt ook annuleren of op stil zetten
            - je kunt hem opladen (is HEEL belangrijk want late namiddag is hij altijd op)
            - etc...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
              Je kan toch gewoon je GSM laten waar hij is (in je zak, tas, aan je broeksriem of waar dan ook) ? Hij hoeft toch niet per se in een houder te staan ?
              Zo is dat. GSM-houders zijn zoooo 2004.

Tenzij je 'm ondertussen wil laten opladen natuurlijk, maar alleen daarvoor zou je gewoon een 12-volt laadkabeltje kunnen gebruiken.

Comment

• Zoooo 2004 is dat toch niet.

ik vind het gewoon héél praktisch dat mijn telefoon opgeladen wordt en netjes vastzit in een houder en dus niet ligt rond te dwarrelen in mijne auto....

Comment

• Verstaanbaar maar als je niet in de ondersteunde toestels zit zal het moeilijk gaan vrees ik. Je kan je gsm verbinden met de MMI maar helaas niet opladen. Uiteraard kan dit opgelost worden met een sigarettenaansteker en een beetje creativiteit.

Zelf zit ik ook met een iPhone en ik vond maar geen "veilige" plaats om hem te leggen. Een siliconenbeshermhoes en de asbak is mijn oplossing geworden. Hij slingert niet rond en ik kan perfect alles zien.
                  AutoMinded.be

Comment

• Te vette bak

Doet hem goed die facelift.
                    Te gekke bak

Comment

• kweet het !
                      kriebelt al 3 weken en moet nog wachten tot eind januari...

Comment

• A6 facelift

ben hem gisteren eens gaan bekijken in mijn garage, stond daar voor het eerst. Wat me nog niet was opgevallen totnogtoe is dat metallic- lijntje over de ganse lengte van de deuren aan de onderkant. Echt nog niet gezien, de verkoper maakte me erop attent. Hoop dat het niet teveel bling bling is, anderzijds als het me nu nog niet opviel.... Hij heeft de ledjes vooraan laten zien, wel mooi met die blokjes. Ik ben altijd fan geweest van die Daytime Running Lights van de RS6, deze zien er hetzelfde uit, staan alleen een halve meter hoger lol.

Comment

• je kunt hem opladen (is HEEL belangrijk want late namiddag is hij altijd op)
                          Een gsm van 800€ die in de namiddag al leeg is? Dan geraak ik toch een stuk verder met mijn Samsung i780. Die wordt standaard geleverd met 2 batterijen en daar geraak ik toch een eind verder mee en ik ben ook iemand die veel belt via Bluetooth in de wagen.

Comment

Een gsm van 800€ die in de namiddag al leeg is? Dan geraak ik toch een stuk verder met mijn Samsung i780. Die wordt standaard geleverd met 2 batterijen en daar geraak ik toch een eind verder mee en ik ben ook iemand die veel belt via Bluetooth in de wagen.
                            Namiddag is ook soms ook na anderhalve dag (als ik hem 's nachts vergeet op te laden )
                            Naast veel bellen is er ook mijn mail e.d. die via 3G binnenkomt etc etc... dus een opladerke is een must in mijn wagen.

Ik geraak er wel uit. Als ik foto's heb in januari post ik die wel, dit kan handig zijn voor de andere lezers met hetzelfde probleem (= uitzonderlijk ras denk ik )

Comment

• toch niet, ik zit hier wel te stoefen over mijn levensduur van de batterij maar ben gisteren op Audi.de gaan kijken en daar zie ik toch geen compatibiliteit met mijn i780. zucht

Comment

toch niet, ik zit hier wel te stoefen over mijn levensduur van de batterij maar ben gisteren op Audi.de gaan kijken en daar zie ik toch geen compatibiliteit met mijn i780. zucht
                                LOL

Wat ik niet begrijp is dat een "dure" wagen (= hoger segment) enkel gewone telefoons ondersteunen.

Heeft misschien niets met elkaar te maken maar meestal hebben dergelijke "a6" kopers ook wel een "duurdere" gsm die ze willen koppelen = niet dus

Comment

• Zijn er nu al non-presspics van de RS6 limousine?

Comment

• Gisteren een in het wild gesport. Ledjes!
                                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                      Gisteren een in het wild gesport. Ledjes!
                                      mooi zeker???
                                      Ik heb er ook genomen... bij ons was het net een herfst aktie waar de LED'tjes aan de helft vd prijs waren

Tis wel een beetje "m'as tu vu" hé ..maar swat tis mooi!

Comment

• Kerstmis zit er aan te komen dus dan ben je wel helemaal de bom natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                          mooi zeker???
                                          Ik heb er ook genomen... bij ons was het net een herfst aktie waar de LED'tjes aan de helft vd prijs waren

Tis wel een beetje "m'as tu vu" hé ..maar swat tis mooi!
                                          Die op de avant is iedereen al gewoon. Het was een berline dat ik gespot heb... (achterlichten é)
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X