Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Wat moet zoiets kosten,mag ook via pm .

Bij Rietje in Kapellen staat net dezelfde.
    Catalogusprijs (voor korting) iets meer dan 51.000 EUR. Wat ik effectief betaald heb stuur ik je via PM.
    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
      Catalogusprijs (voor korting) iets meer dan 51.000 EUR. Wat ik effectief betaald heb stuur ik je via PM.
      stuur je mij dan ook PM aub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        Wat moet zoiets kosten,mag ook via pm .

Bij Rietje in Kapellen staat net dezelfde.
        Jep, helemaal vanvoor buiten. Nette kar.
        Lijkt erg hard op een A8 nu
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
          Jep, helemaal vanvoor buiten. Nette kar.
          Lijkt erg hard op een A8 nu
          Buiten staat er een berline en binnen de avant.
          Ze moeten hun oprit wel een beetje aanpassen want ik kan er net over .

Comment

Dat zou ik ook wel graag willen weten, if you don't mind of course!

Comment

Heb net getekend voor showroommodel met forse korting:

Audi A6 Avant 2.0 TDI 136 PK Multitronic.

Schelpgrijs. Milano leder zwart interieur.

Opties:
              - Lounge pack (oa leer, zetelverwarming, bluetooth, el inklapbare buitenspiegels ...)
              - Businessplus pack (oa GPS, achteruitrijsensor, chromen ruiten, cruise control ...)
              - parkeersensoren zowel V als A
              - GPS plus met harde schijf
              - binnenspiegel met automatische D/N
              - wegklapbare trekhaak
              - Adaptive Air Suspension (luchtvering)
              - normaal reservewiel

Binnen 14 dagen rij ik ermee rond !
              Xenon lampen+ ? (=front ledjes) heb je die?

Comment

• Heb net getekend voor showroommodel met forse korting:

Audi A6 Avant 2.0 TDI 136 PK Multitronic.

Schelpgrijs. Milano leder zwart interieur.

Opties:
                - Lounge pack (oa leer, zetelverwarming, bluetooth, el inklapbare buitenspiegels ...)
                - Businessplus pack (oa GPS, achteruitrijsensor, chromen ruiten, cruise control ...)
                - parkeersensoren zowel V als A
                - GPS plus met harde schijf
                - binnenspiegel met automatische D/N
                - wegklapbare trekhaak
                - Adaptive Air Suspension (luchtvering)
                - normaal reservewiel

Binnen 14 dagen rij ik ermee rond !
                Mooie config en je hebt 'm al binnen 2 weken, nice... Welke velgen heb je gekozen? En idd, zelfde vraag als redbull; ledjes genomen? Wat ik me afvraag, zou je veel verschil voelen met die adaptive Air Suspension?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                  Xenon lampen+ ? (=front ledjes) heb je die?
                  Ja, dat was ik nog vergeten, ik heb ook de Xenon plus (met front ledjes). Zonder is een nieuwe A6 toch niet helemaal compleet imho.

Audi weet natuurlijk ook dat de meesten de LEDs echt willen, en het is dan ook een dure optie, ik dacht iets van een 1186 EUR. Gelukkig is er tot 13 nov een actie waarbij ze maar 500 EUR kosten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
                    Mooie config en je hebt 'm al binnen 2 weken, nice... Welke velgen heb je gekozen? En idd, zelfde vraag als redbull; ledjes genomen? Wat ik me afvraag, zou je veel verschil voelen met die adaptive Air Suspension?
                    Wel ik heb ermee proefgereden voor in totaal zo'n 30 km en ook de Adaptive Air Suspension getest.
                    Ik had er al goede commentaar over gehoord, maar wanneer ik zelf een configuratie zou gemaakt hebben zou ik het wegens de kostprijs niet genomen hebben. Bij een showroommodel kies je natuurlijk voor een geheel van opties.

Bij het testen heb ik de Dynamicstand en Liftstand niet gebruikt. Wel Comfort en Automatic.
                    Bij Comfort heb je bij het aanzetten het gevoel een beetje te wiegen en nadien heb je een gevoel van bijna over de weg te glijden, geeft een relax gevoel en nodigt uit tot rustig cruisen. Ik kan me wel voorstellen dat dit bij lange ritten een pluspunt is.
                    De Automaticstand vond ik weinig opvallend.

Op de auto lagen de standaard 6-spaaksvelgen die prefacelift nog optioneel waren, in 16'' . Hele mooie velgen, mooier dan op foto, al moet ik toegeven dat ik eigenlijk niet wakker lig van velgen.
                    Last edited by charlesvdw; 01/11/2008, 00:19.

Comment

Wel ik heb ermee proefgereden voor in totaal zo'n 30 km en ook de Adaptive Air Suspension getest.
                      Ik had er al goede commentaar over gehoord, maar wanneer ik zelf een configuratie zou gemaakt hebben zou ik het wegens de kostprijs niet genomen hebben. Bij een showroommodel kies je natuurlijk voor een geheel van opties.

Bij het testen heb ik de Dynamicstand en Liftstand niet gebruikt. Wel Comfort en Automatic.
                      Bij Comfort heb je bij het aanzetten het gevoel een beetje te wiegen en nadien heb je een gevoel van bijna over de weg te glijden, geeft een relax gevoel en nodigt uit tot rustig cruisen. Ik kan me wel voorstellen dat dit bij lange ritten een pluspunt is.
                      De Automaticstand vond ik weinig opvallend.

Op de auto lagen de standaard 6-spaaksvelgen die prefacelift nog optioneel waren, in 16'' . Hele mooie velgen, mooier dan op foto, al moet ik toegeven dat ik eigenlijk niet wakker lig van velgen.
                      Dus binnen 2 weken heb je hem?
                      Foto's opzetten dan aub!

Wat vond je van de trekkracht van die 2.0tdi commonrail? is die nog te doen?
                      ik heb de 2.0tdie 6-bak genomen, rij nu met een 1.9 105pk Passat Variant en hopelijk rij die a6 toch beter... (A6 weegt ook meer dus )

Véél succes - één van de eerste zul je zijn denk ik.... (na Al gore =) )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                        Dus binnen 2 weken heb je hem?
                        Foto's opzetten dan aub!

Wat vond je van de trekkracht van die 2.0tdi commonrail? is die nog te doen?
                        ik heb de 2.0tdie 6-bak genomen, rij nu met een 1.9 105pk Passat Variant en hopelijk rij die a6 toch beter... (A6 weegt ook meer dus )

Véél succes - één van de eerste zul je zijn denk ik.... (na Al gore =) )
                        Ik vond de trekkracht meer dan behoorlijk, heb een 2.0 TDI proefgereden zowel in handbak als automaat. Ik had het gevoel (ik kan me hierin vergissen) dat de handbak wel wat sportiever was dan de automaat, vooral met de handbak gevoel van meer dan behoorlijke acceleratie.
                        Ik was dan ook van plan de handbak te nemen, tot ons oog viel op het showroommodel dat ik besteld heb; ik moet wel zeggen dat de vrouw de automaat verkoos.

Ik denk dat je komende van een 105 PK Passat zowel algemeen als qua motorisatie een duidelijke stap vooruit zet.
                        Zelf kom ik van een golf IV SDI 68 PK.

Comment

• Wat vond je van de trekkracht van die 2.0tdi commonrail? is die nog te doen?
                          [/quote]
                          de 2.0 tdie rijdt heel goed, heb ermee testgereden en was verbaasd, heb vroeger ook een keer met een oud model 2.0 liter A6 gereden en is stukken beter
                          kan je echt niet vergelijken met een Passat 1.9 geloof me ! daar is deze laatste een slak tegen ... wij hebben heel wat Passats 1.9 tdi rondrijden
                          de 2.0 maakt ook veel minder het typerende diesellawaai, trekt veel sneller op, heel aangenaam en in leasing gaat dit een knaller worden ! ik vind wel dat je de 2 liter in manueel moet nemen, zeker als firmawagen is de fiscaal interessante 'tdie' een ideale keuze

Comment

• Gisteren m'n eerste A6 sedan facelift gezien en ik vind de achterkant heel knap nu deze ook de LED's heeft.

Comment

• de 2.0 tdie rijdt heel goed, heb ermee testgereden en was verbaasd, heb vroeger ook een keer met een oud model 2.0 liter A6 gereden en is stukken beter
                              kan je echt niet vergelijken met een Passat 1.9 geloof me ! daar is deze laatste een slak tegen ... wij hebben heel wat Passats 1.9 tdi rondrijden
                              de 2.0 maakt ook veel minder het typerende diesellawaai, trekt veel sneller op, heel aangenaam en in leasing gaat dit een knaller worden ! ik vind wel dat je de 2 liter in manueel moet nemen, zeker als firmawagen is de fiscaal interessante 'tdie' een ideale keuze[/quote]

Een vriend van mij rijdt nu met de vorige A6 2.0 tdi en zegt het "net" ok is. Vooral in eerste is het zoals een vrachtwagen zegt hij (vind dat altijd grappig)

Die passat variant (laatste model) is wel vrij luidruchtig in hoge toeren en heeft rolneigingen. is dit ook zo bij de A6?

Ik heb hem manueel genomen omdat mijn vrouw er ook soms meerijdt en niet wil rijden met een automaat. Persoonlijk denk ik dat de 6bak sportiever en zuiniger is. Leuk is ook dat hij 20mm lager staat = sportievere look

Levering is voorzien eind januari met kostprijs van rond de 46.000€ met BTW en zonder fleetkorting.

Comment

• Guys,

Ik heb een probleem!
                                Ik heb een paar weken terug een A6 avant besteld (facelift) en ik kom tot de vaststelling dat mijn mobile telefoon NIET wordt ondersteund bij Audi om hem dus in te bouwen in de middenconsole.

Mijn telefoon is een nokia E90 communicator en wordt dus niet vermeld op de duitse audiwebsite!

http://www.audi.de/audi/de/de2/neuwa...datenbank.html

Iemand een idee hoe je deze op een propere manier monteert aan uw dashboard?
                                Thanks voor feedback en goede ideeën!

Comment

• Een Parrot Bluetooth carcit kan een oplossing zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    Een Parrot Bluetooth carcit kan een oplossing zijn.
                                    1. Ik heb zo'n Parrot Bluetooth carkit in mijn huidige Golf. Kostte 300 euro incl installatie door garage. Werkt met bluetooth dus GSM kan in zak of waar dan ook blijven zitten en er ontstaat automatisch verbinding. Werkt goed, enkel de spraakbediening heeft het na een half jaar laten afweten.

2. Heb een Sony Ericcson K810i. Als ik de Duitse website goed begrijp zal dit in mijn toekomstige A6 geen probleem zijn, bediening via MMI met bluetoothverbinding en dus uiteraard zonder noodzaak tot carkit.
                                    Alleen als ik een houder/lader zou willen (quod non) moet ik nog een adaptor bijkopen.

NB: @redbull2580: Nokia E90 vind ik niet terug, dus wellicht werkt deze inderdaad niet rechtstreeks met de MMI.
                                    Last edited by charlesvdw; 04/11/2008, 23:05.

Comment

• Je kan toch ook gewoonweg contact maken via bluetooth met je MMI en je gsm gewoon in je zak laten ?

Comment

• Ik heb ook de bluetooth gsm pré-installatie dus connectie via bluetooth moet wel lukken.

Mijn vraag was eerder in richting welke houder ik kan gebruiken voor mobile telefoons want in de middenconsole is er géén adapter voor de E90. dus ik moet hem ergens anders kwijt...

Comment

• Andere gsm kopen?

Comment

Working...
                                          X