Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dan heeft hij er terug ene, want toen ik paar maand geleden daar informeerde naar een RS was de zijne net verkocht zei hij. 'k Heb em ook ni herkend, maar 't was al donker natuurlijk...

't jeukt toch nog telkens ik ene zie, maar ge kunt ni alles hebben hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
      Dan heeft hij er terug ene, want toen ik paar maand geleden daar informeerde naar een RS was de zijne net verkocht zei hij. 'k Heb em ook ni herkend, maar 't was al donker natuurlijk...

Het zou nochtans een leuke aanvulling zijn op uw exige, de RS in de winter en de exige in de zomer .
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Mooie compacte gezinswagen met degelijke veilige wegligging. Ik prefereer echter de dieselversie Econetic die eveneens goede prestaties combineert met een lager verbruik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
          Mooie compacte gezinswagen met degelijke veilige wegligging. Ik prefereer echter de dieselversie Econetic die eveneens goede prestaties combineert met een lager verbruik.
          Sorry maar ik vind da je een Econetic dieseltje niet moet vergelijken met een Focus RS

Comment

gisterenavond in Boechout nog een sprintje getrokken tegen een witte RS op Z-platen... blijft toch een geweldige auto
            Ik reed daar gisteren ook rond, but it wasn't me...

Comment

Dan heeft hij er terug ene, want toen ik paar maand geleden daar informeerde naar een RS was de zijne net verkocht zei hij. 'k Heb em ook ni herkend, maar 't was al donker natuurlijk...

Ah ik weet het niet hoor, ik ging er gewoon vanuit omdat ik gedurende enkele maanden daar een RS met Z-platen voor die dealer had gezien
              Doe eens zot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                Ik reed daar gisteren ook rond, but it wasn't me...
                Ik heb u daarna ook zien voorbij "knallen", maar had hem spijtig genoeg al binnen gezet...

Was inderdaad een goei sprintje he dogzilla... fair game...!

Plaatselijke dealer heeft er inderdaad geen meer, heeft een aston martin nu...

Comment

• alez, de wereld is klein precies

Comment

alez, de wereld is klein precies
                    Zoek je nog altijd een adresje voor een RS500...?

Kga het niet doen, ga die MP350 kit op mijn witte zetten...

Comment

gisterenavond in Boechout nog een sprintje getrokken tegen een witte RS op Z-platen... blijft toch een geweldige auto
                      Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Da's die van de plaatselijke dealer daar, enorm lekkere verschijning
                      Oorspronkelijk geplaatst door Fitti Bekijk Berichten
                      Ik heb u daarna ook zien voorbij "knallen", maar had hem spijtig genoeg al binnen gezet...

Was inderdaad een goei sprintje he dogzilla... fair game...!

Plaatselijke dealer heeft er inderdaad geen meer, heeft een aston martin nu...

Dan heb ik tegen jou ook eens getrokken Fitti

Witte Lotus Elise

Je zoontje? zat er ook naast, die vond het ook leuk zag ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fitti Bekijk Berichten
                        Zoek je nog altijd een adresje voor een RS500...?

Kga het niet doen, ga die MP350 kit op mijn witte zetten...
                        nee, niemand wist me te zeggen of ik effectief ene kon krijgen (en ze wisten dat ik direct zou tekenen) en na een paar weken wachten & geregeld informeren was dat nog altijd het geval... en ik had geen zin om maanden te wachten om dan te moeten horen dat het toch niet zou lukken dus ben ik verder beginnen zoeken. Ik heb er verder ook niets meer van gehoord maar vraag me wel af hoe dat nu is afgelopen met die verdeling...

Plus ik heb nu de lotus... en na 6 weken doe ik die niet weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                          Dan heb ik tegen jou ook eens getrokken Fitti

Witte Lotus Elise

Je zoontje? zat er ook naast, die vond het ook leuk zag ik
                          Inderdaad, ik ben nog naar het topic van jou auto gaan kijken, en wou er nog een reactie zetten, maar het is er niet van gekomen...

Was het zoontje van mijn kameraad, auto was nog niet volledig opgewarmd en met een ander zijn zoontje erbij , spijtig dat de baan zo kort was, anders had het nog wel wat meer fun geweest...
                          Uw fiets lag ook nog vanachter op de lotus he...

Comment

Inderdaad, ik ben nog naar het topic van jou auto gaan kijken, en wou er nog een reactie zetten, maar het is er niet van gekomen...

Was het zoontje van mijn kameraad, auto was nog niet volledig opgewarmd en met een ander zijn zoontje erbij , spijtig dat de baan zo kort was, anders had het nog wel wat meer fun geweest...
                            Uw fiets lag ook nog vanachter op de lotus he...
                            Ja idd, het was maar 200m telkens optrekken Ja dat is mijn fietsrek

Comment

nee, niemand wist me te zeggen of ik effectief ene kon krijgen (en ze wisten dat ik direct zou tekenen) en na een paar weken wachten & geregeld informeren was dat nog altijd het geval... en ik had geen zin om maanden te wachten om dan te moeten horen dat het toch niet zou lukken dus ben ik verder beginnen zoeken. Ik heb er verder ook niets meer van gehoord maar vraag me wel af hoe dat nu is afgelopen met die verdeling...

Plus ik heb nu de lotus... en na 6 weken doe ik die niet weg
                              Ik had mijn optie nog, maar ga het niet doen, dus ik denk dat hij nog beschikbaar is, ik weet het niet, kan zijn dat er al een 2e en 3e keus klaar stonden...
                              Auto's zijn onder de dealers verdeeld, en die beslissen nu min of meer wie er eentje kan kopen, als ze hem al niet zelf houden...

Ik wist niet dat je ondertussen een lotus gekocht had, proficiat alvast, zag er een knap bakje uit, wat ik kon zien in het donker natuurlijk...

Comment

Ja idd, het was maar 200m telkens optrekken Ja dat is mijn fietsrek
                                Met dogzilla was het in de richting van lier, dan hadden we iets meer speelruimte...

Knappe constructie alvast!!!

Comment

Met dogzilla was het in de richting van lier, dan hadden we iets meer speelruimte...

Knappe constructie alvast!!!

Thx

Bij meer speelruimte had ik zwaar op mijn doos gekregen

Comment

Bij meer speelruimte had ik zwaar op mijn doos gekregen
                                    Nederigheid siert de mens
                                    Als die Elise's nu niet zo verdomd licht en RWD waren hé

Heb in de week een getunede Cooper S Clubman achter me gehad die me wou testen.
                                    Na de eerste grote vernedering wou ie nog een tweede keer...
                                    Tsja, dat zal ie geweten hebben, dat koppel van de RS sleurt eraan
                                    Last edited by ; 12/07/2010, 18:34.

Comment

• Verschil tussen : Focus RS & Audi RS4

Ik heb ze nu allebei en zal trachten op een eerlijke manier zowat het verschil te beschrijven tussen beide wagens.
                                      Wat me tijdens de eerste kilometers opviel is de FRS nogal hard afgeveerd is t.o.v. de RS4.
                                      Bij kort bochtenwerk merk ik al onmiddellijk dat de FRS hier de RS4 de baas is...
                                      Op lange stukken doortrekken met slechte ondergrond durft de FRS wel eens zijn eigen weg kiezen (stuur goed vasthouden) waar de RS4 heel stabiel en met de losse hand kan bestuurd worden.
                                      De RS4 lijkt me met zijn Tuboloze hoogtoerige motor vanaf lage toeren beter voor de dag te komen waar je met de FRS even moet wachten op de Turbostoot.

Ik denk dat als de FRS beter gewoon word dat dit een speelse vriend zal worden want na 700km ben ik zeker nog aan verkenning toe…

Verbruik op de Nürburgring met de RS4 : 187km met 58 liter
                                      Ik ben benieuwd wat de FRS zal slurpen als ik alle pk's aanspreek !

Nu Zondag 1 aug. de FRS eens wat beter leren op circuit van Folembray...

Wordt vervolgd…
                                      Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                                      Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Semi-slicks op FRS

Ik ben zinnens Yokohama Advan AO48 onder mijn speelgoed te plaatsen...
                                        Heeft er al iemand semi-slicks op zijn FRS en wat is je ervaring ?
                                        Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                                        Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                                          Ik ben zinnens Yokohama Advan AO48 onder mijn speelgoed te plaatsen...
                                          Heeft er al iemand semi-slicks op zijn FRS en wat is je ervaring ?
                                          Ik heb al een tijdje semi-slicks liggen, maar de velgen zijn nog maar van gisteren toegekomen. Ik was normaal gezien van plan om ze te gebruiken op Folembray, maar zal voor later zijn. Aangezien ik de nieuwe velgen nog in het zwart wil spuiten. Dus ik ben ook benieuwd hoe de wagen zich gedraagt op zo'n banden.

Comment

Working...
                                          X