Oorspronkelijk geplaatst door AdriH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Heb vandaag eens mogen meemaken hoe het voelt om 384pk's los te laten op de baan.
Echt fenomenaal , het is echt niet te doen iedere versnelling word je tegen de zetel gedrukt .
Zoveel koppel niet normaal en dan nog maar zwijgen over de milltek uitlaat , het is echt een veel zwaarder gebrul en die knallen echt de max. Mercikes raf voor de mega testrit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenHier in de buurt heeft iemand een witte. Wat een verschijning toch...Hoe vet kan een auto af-fabriek zijn zeg!!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenHeb vandaag eens mogen meemaken hoe het voelt om 384pk's los te laten op de baan.
Echt fenomenaal , het is echt niet te doen iedere versnelling word je tegen de zetel gedrukt .
Zoveel koppel niet normaal en dan nog maar zwijgen over de milltek uitlaat , het is echt een veel zwaarder gebrul en die knallen echt de max. Mercikes raf voor de mega testrit.
Hoorde aan de lichten een hoop gebrul, ben even blijven kijken en wat kwam er voorbij...
De witte RS van Raf, bedankt om nog een even extra gas te geven en voor de bijhorende knal... Was echt wel verbaasd van het resultaat, wat een knal man...
Ben toch ook wel stevig aan het twijfelen over die miltek uitlaat...
Knalt nu ook een beetje origineel, maar die knallen zijn toch buitencategorie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
Ik vind die zwarte wielen wel knap, iemand een idee van merk en type?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenHeb vandaag eens mogen meemaken hoe het voelt om 384pk's los te laten op de baan.
Das graag gedaan gizmo,nu zijt gij aan de beurt he. Uitlaat knalt inderdaad enorm hard,precies nen echte WRC. Zo heb ik het graag
Zo'n knallen heb ik alleen nog maar bij een Mitsu Evo gehoord,op de rally en bij Werner denk?
Comment
-
Weet er eigenlijk al iemand van wie die blauwe in Oudenaarde is? Als ik een béétje mijn best doe (zelfs maar gewoon uit het raam kijken), zie ik die bijna alle dagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenHier in de buurt heeft iemand een witte. Wat een verschijning toch...Hoe vet kan een auto af-fabriek zijn zeg!!?
Dikke ²²²
Die kar straalt bruutheid uit, in het echt nog dubbel zo veel als op foto.
Zoveel koppel niet normaal en dan nog maar zwijgen over de milltek uitlaat , het is echt een veel zwaarder gebrul en die knallen echt de max. Mercikes raf voor de mega testrit.Oorspronkelijk geplaatst door Fitti Bekijk BerichtenIk heb raf hier om 18u30 zien en horen voorbij rijden...
Hoorde aan de lichten een hoop gebrul, ben even blijven kijken en wat kwam er voorbij...
De witte RS van Raf, bedankt om nog een even extra gas te geven en voor de bijhorende knal... Was echt wel verbaasd van het resultaat, wat een knal man...
Ben toch ook wel stevig aan het twijfelen over die miltek uitlaat...
Knalt nu ook een beetje origineel, maar die knallen zijn toch buitencategorie...Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenDas graag gedaan gizmo,nu zijt gij aan de beurt he. Uitlaat knalt inderdaad enorm hard,precies nen echte WRC. Zo heb ik het graag
Zo'n knallen heb ik alleen nog maar bij een Mitsu Evo gehoord,op de rally en bij Werner denk?
Ok, ik wil ook een ritje
Komt het koppel er zoals standaard wat geleidelijk in, of is het BAM!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenDikke ²²²
Die kar straalt bruutheid uit, in het echt nog dubbel zo veel als op foto.
Ok, ik wil ook een ritje
Komt het koppel er zoals standaard wat geleidelijk in, of is het BAM!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichtenhttp://www.barracuda-wheels.com/we-ba/ hier ne link van deze velgen
@beta : ik wist niet dat jij een Focus RS had?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenDas graag gedaan gizmo,nu zijt gij aan de beurt he. Uitlaat knalt inderdaad enorm hard,precies nen echte WRC. Zo heb ik het graag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenGoh, zo'n ding valt wel kalm te rijden ook.
Niet dat mijn madam veel met de mijne rijdt hoor. Tot nog toe heeft ze zelfs nog niet achter het stuur gezeten. Ze wil niet.
Comment
-
Zoveel RS'sen rijden er in Rekkem niet rond denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Redfox Bekijk BerichtenHoi,
Eventjes een aantal foto's van mijn lichte vracht om snel bij onze klanten te geraken bij problemen met hun printer.
Zalig!
Als het er hier ook zo eentje wordt, gaan de zetels er bij mij ook uit vanachter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWeet er eigenlijk al iemand van wie die blauwe in Oudenaarde is? Als ik een béétje mijn best doe (zelfs maar gewoon uit het raam kijken), zie ik die bijna alle dagen.
Vette kar en gaat goed vooruit. Alleen sneeuw was wat minder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSTim Bekijk BerichtenSame here. En eerlijk gezegd zal ik ze ook niet pushen om ermee te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenJa, reed tijdje geleden mee met onze Vlaamse Ardennenrit.
Vette kar en gaat goed vooruit. Alleen sneeuw was wat minder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSTim Bekijk BerichtenAls die iemand van Rekkem is en niet van Leuven ben ik de schuldige.Zoveel RS'sen rijden er in Rekkem niet rond denk ik.
Comment
Comment