Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten

Ik vind die zwarte wielen wel knap, iemand een idee van merk en type?
    De zelfde als op die Groene boven.

Comment

• Checkt die velgen uitsteken

borduurschade here we come

Comment

• Heb vandaag eens mogen meemaken hoe het voelt om 384pk's los te laten op de baan.
        Echt fenomenaal , het is echt niet te doen iedere versnelling word je tegen de zetel gedrukt .
        Zoveel koppel niet normaal en dan nog maar zwijgen over de milltek uitlaat , het is echt een veel zwaarder gebrul en die knallen echt de max. Mercikes raf voor de mega testrit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
          Hier in de buurt heeft iemand een witte. Wat een verschijning toch... Hoe vet kan een auto af-fabriek zijn zeg!!?
          Ja idd, en dan gaan ze er nog optisch aan tunen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
            Heb vandaag eens mogen meemaken hoe het voelt om 384pk's los te laten op de baan.
            Echt fenomenaal , het is echt niet te doen iedere versnelling word je tegen de zetel gedrukt .
            Zoveel koppel niet normaal en dan nog maar zwijgen over de milltek uitlaat , het is echt een veel zwaarder gebrul en die knallen echt de max. Mercikes raf voor de mega testrit.
            Ik heb raf hier om 18u30 zien en horen voorbij rijden...
            Hoorde aan de lichten een hoop gebrul, ben even blijven kijken en wat kwam er voorbij...
            De witte RS van Raf, bedankt om nog een even extra gas te geven en voor de bijhorende knal... Was echt wel verbaasd van het resultaat, wat een knal man...
            Ben toch ook wel stevig aan het twijfelen over die miltek uitlaat...
            Knalt nu ook een beetje origineel, maar die knallen zijn toch buitencategorie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten

Ik vind die zwarte wielen wel knap, iemand een idee van merk en type?
              http://www.barracuda-wheels.com/we-ba/ hier ne link van deze velgen

Comment

Heb vandaag eens mogen meemaken hoe het voelt om 384pk's los te laten op de baan.

Das graag gedaan gizmo,nu zijt gij aan de beurt he . Uitlaat knalt inderdaad enorm hard,precies nen echte WRC. Zo heb ik het graag
                Zo'n knallen heb ik alleen nog maar bij een Mitsu Evo gehoord,op de rally en bij Werner denk?

Comment

• Weet er eigenlijk al iemand van wie die blauwe in Oudenaarde is? Als ik een béétje mijn best doe (zelfs maar gewoon uit het raam kijken), zie ik die bijna alle dagen.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Hier in de buurt heeft iemand een witte. Wat een verschijning toch... Hoe vet kan een auto af-fabriek zijn zeg!!?

Dikke ²²²
                    Die kar straalt bruutheid uit, in het echt nog dubbel zo veel als op foto.

Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                    Oorspronkelijk geplaatst door Fitti Bekijk Berichten
                    Ik heb raf hier om 18u30 zien en horen voorbij rijden...
                    Hoorde aan de lichten een hoop gebrul, ben even blijven kijken en wat kwam er voorbij...
                    De witte RS van Raf, bedankt om nog een even extra gas te geven en voor de bijhorende knal... Was echt wel verbaasd van het resultaat, wat een knal man...
                    Ben toch ook wel stevig aan het twijfelen over die miltek uitlaat...
                    Knalt nu ook een beetje origineel, maar die knallen zijn toch buitencategorie...
                    Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                    Das graag gedaan gizmo,nu zijt gij aan de beurt he . Uitlaat knalt inderdaad enorm hard,precies nen echte WRC. Zo heb ik het graag
                    Zo'n knallen heb ik alleen nog maar bij een Mitsu Evo gehoord,op de rally en bij Werner denk?

Ok, ik wil ook een ritje
                    Komt het koppel er zoals standaard wat geleidelijk in, of is het BAM!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                      Dikke ²²²
                      Die kar straalt bruutheid uit, in het echt nog dubbel zo veel als op foto.

Ok, ik wil ook een ritje
                      Komt het koppel er zoals standaard wat geleidelijk in, of is het BAM!
                      Je krijgt onmiddelijk het koppel , je word zodanig in de zetel gedrukt dat het kriebelt in uwe buik

Comment

http://www.barracuda-wheels.com/we-ba/ hier ne link van deze velgen
                        bedankt voor het nuttige antwoord

@beta : ik wist niet dat jij een Focus RS had?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                          MEEEEEEEEEEEEEEEER filmpjes... :p

Comment

• Hoi,

Eventjes een aantal foto's van mijn lichte vracht om snel bij onze klanten te geraken bij problemen met hun printer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                              Goh, zo'n ding valt wel kalm te rijden ook.
                              Niet dat mijn madam veel met de mijne rijdt hoor. Tot nog toe heeft ze zelfs nog niet achter het stuur gezeten. Ze wil niet.
                              Same here. En eerlijk gezegd zal ik ze ook niet pushen om ermee te rijden.

Comment

Als die iemand van Rekkem is en niet van Leuven ben ik de schuldige. Zoveel RS'sen rijden er in Rekkem niet rond denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Redfox Bekijk Berichten
                                  Hoi,

Eventjes een aantal foto's van mijn lichte vracht om snel bij onze klanten te geraken bij problemen met hun printer.

Zalig!
                                  Als het er hier ook zo eentje wordt, gaan de zetels er bij mij ook uit vanachter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                    Weet er eigenlijk al iemand van wie die blauwe in Oudenaarde is? Als ik een béétje mijn best doe (zelfs maar gewoon uit het raam kijken), zie ik die bijna alle dagen.
                                    Ja, reed tijdje geleden mee met onze Vlaamse Ardennenrit.
                                    Vette kar en gaat goed vooruit. Alleen sneeuw was wat minder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSTim Bekijk Berichten
                                      Same here. En eerlijk gezegd zal ik ze ook niet pushen om ermee te rijden.
                                      De mijne is evenwel niet RS-snel hoor.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                        Ja, reed tijdje geleden mee met onze Vlaamse Ardennenrit.
                                        Vette kar en gaat goed vooruit. Alleen sneeuw was wat minder
                                        OK, zo bedoelde ik mijn vraag dus niet.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSTim Bekijk Berichten
                                          Als die iemand van Rekkem is en niet van Leuven ben ik de schuldige. Zoveel RS'sen rijden er in Rekkem niet rond denk ik.
                                          AHA! 't Is inderdaad in Rekkem. Nog nooit iemand vanuit een 120d cab dik verwonderd zien kijken telkens je voorbij komt!?

Comment

Working...
                                          X