Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    PPE in Brussel heeft een zeer goede bank.. Heinz ook

en waarschijnlijk nog anderen..
    Heb al een mailke naar PPE gestuurd. Wel nog niks voor de RS te chippen.
    Ze zien het wel zitten dat ik langskom en dan eens de software lezen en kijken of er iets of wat van vermogen kan bijkomen . afwachtten dus en eens gaan luisteren denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
      Ge moet is goed naar de foto's zien van dat artikel, die RS rijdt heeft een topsnelheid van 149.9mph zeggen ze, en die turbodrukmeter staat maar op de helft . En op die andere foto als hij optrekt tegen de ST staat die turbodrukmeter ook op de helft...ik denk dat daar wel het probleem zal liggen. Bij mij schiet die meter direct helemaal naar rechts. Volgens mij heeft die RS van in die test ook geen 305pk, toch normaal als da pijltje AL in het midden stopt. Vind da heel raar dat sommige RS'en die turbodrukmeter in het midden stopt...gelukkig heb ik da probleem niet.
      makes sense, idd heb ik al regelmatig gezien bij RS'en

maar wat is de oorzaak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        makes sense, idd heb ik al regelmatig gezien bij RS'en

maar wat is de oorzaak?
        Slechte afstelling van de turbo en nog iets mss.

Comment

• Daarom maken ze er zo weinig...tis maar een kutbak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
            Daarom maken ze er zo weinig...tis maar een kutbak.

Een kutbak met veel bekijks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
              Werd van de S60R en V70R ook altijd gezegd...

Ik zie elke ochtend een blauwe langsrijden
              binnekort ik ook elke dag 2 in Turnhout

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                  Een kutbak met veel bekijks
                  mopje he, ik wil ook een rs, wel een gechipte dan

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                      Ge moet is goed naar de foto's zien van dat artikel, die RS rijdt heeft een topsnelheid van 149.9mph zeggen ze, en die turbodrukmeter staat maar op de helft . En op die andere foto als hij optrekt tegen de ST staat die turbodrukmeter ook op de helft...ik denk dat daar wel het probleem zal liggen. Bij mij schiet die meter direct helemaal naar rechts. Volgens mij heeft die RS van in die test ook geen 305pk, toch normaal als da pijltje AL in het midden stopt. Vind da heel raar dat sommige RS'en die turbodrukmeter in het midden stopt...gelukkig heb ik da probleem niet.
                      Das toch normaal ,hoog in toeren begint de turbodruk af te bouwen.
                      Als de uwe volledig naar rechts gaat wil de zeggen dat gij 1.8bar draait
                      Terwijl dit 1.4 bar moet zijn.

Het kan wel dat die even een piekboost heeft en wat ver naar rechts gaat maar hou u meterke maar eens goed in het oog ,als ge bv. in 4de vanaf 2000t/min tot rood gaat.

Comment

• [

Wat het vermogen betreft, veel hangt af van de omstandigheden van de meting. De mijne had onlangs 283pk op de bank bij 25 graden. Dezelfde motor levert 300pk bij 15 graden. Misschien werd de meting die de 273pk gaf ook in de zomer zonder motorkoeling gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                          als ik mijn biv nu niet betaald had dan verkocht ik de rs!! No doubt
                          Als dat moment ooit komt Werner, geef me een belletje...
                          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                            Veel te zalige foto

Als je op foto al kan vastleggen hoe goed een auto zijn wegligging is dan drukt deze foto dat perfect uit.

Comment

• Ik zou een testrun doen bij PPE in brussel. Zijn er mensen die er tevreden van zijn?

en dit is een artikel over de RS die onderhanden werd genomen door GGR.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
                                Das toch normaal ,hoog in toeren begint de turbodruk af te bouwen.
                                Als de uwe volledig naar rechts gaat wil de zeggen dat gij 1.8bar draait
                                Terwijl dit 1.4 bar moet zijn.

Het kan wel dat die even een piekboost heeft en wat ver naar rechts gaat maar hou u meterke maar eens goed in het oog ,als ge bv. in 4de vanaf 2000t/min tot rood gaat.

ik dacht ergens gelezen hebben dat de turbodruk, in 1ste en 2de versnelling maar tot de helf gaat (iets wat ford had gedaan om de banden wat te sparen).
                                Ik kan ni zegge of dat dit zo is, want heb er eigenlijk nog ni op gelet.

Maar normaal op alle andere versnellinge krijg je de volledige turbodruk. Ik weet bij mij stop die vlak voor het rood.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                  Veel te zalige foto

Als je op foto al kan vastleggen hoe goed een auto zijn wegligging is dan drukt deze foto dat perfect uit.
                                  echt die zou ik als walpapper willen hebben
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

• Sinds vandaag staat er een blauwe bij ons op het werk!!!
                                    Ferm machien moet ik zeggen!

Comment

• Comment

• Comment

• Vanmiddag achter een mini s works gezeten bakje gaat goed vooruit . Maar had toch over met de RS . Mss omdat ik achter hem stond , andersom zou het ook wel zo geweest zijn , denk ik . Maar toch een tof bakske.

Comment

Working...
                                          X