vraag mij toch wel af of die echt 300 pk heeft eigenlijk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenvraag mij toch wel af of die echt 300 pk heeft eigenlijk
http://www.evo.co.uk/carreviews/evol..._focus_rs.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenHad een tijdje geleden op youtube een RS die ze op de vermogenbank aan het testen waren en standaard had hij maar 273pk's ( ongeveer 1200 km op de teller) .Maar ik vind het niet terug ,het was een engelstuningfirma.Maar op den duur zou je beginnen twijfelen.Maar als je sommige filmpjes zit onboard zie je dat de turbodruk maar tot de helft komen van de teller.Mss daar iets mee te maken ?
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk BerichtenMijne heeft ook nooit 300 pk..ben ik zeker van..gisteren bleef een ibiza cupra met 180 pk van 2007 tot 220 lekker naast me hangen..als ik mijn biv nu niet betaald had dan verkocht ik de rs!! No doubt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendik 300 pk in een Focus zou je toch verwachten dat 'ie sneller dan 6 seconden naar de 100 gaat he.. beetje gechipte VW GTI haalt dat..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDenk dat je 0 - 100 tegen de limieten van FWD aanloopt als je richting de 5 seconden wilt ofzo.
je moet maar eens 1/4 mile tijden opzoeken..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenyes I know, maar 't probleem is dat hij boven de 100 niet wegloopt
je moet maar eens 1/4 mile tijden opzoeken..
Als je dat wilt moet je maar een LP560 kopen ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk BerichtenMijne heeft ook nooit 300 pk..ben ik zeker van..gisteren bleef een ibiza cupra met 180 pk van 2007 tot 220 lekker naast me hangen..als ik mijn biv nu niet betaald had dan verkocht ik de rs!! No doubtEn hij is ook veel lichter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenbiv krijg je toch terug?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk BerichtenMijne heeft ook nooit 300 pk..ben ik zeker van..gisteren bleef een ibiza cupra met 180 pk van 2007 tot 220 lekker naast me hangen..als ik mijn biv nu niet betaald had dan verkocht ik de rs!! No doubt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenIk ga toch eens een afspraak maken denk ik om te weten wat het vermogen is, wil zekerheid. Als het blijk dat het niet zo is dan maar eens vragen hoe het komt dat hij de gewenste vermogen niet heeft.Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Toevallig nog niet tegengekomen op de ring ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenIk ga toch eens een afspraak maken denk ik om te weten wat het vermogen is, wil zekerheid. Als het blijk dat het niet zo is dan maar eens vragen hoe het komt dat hij de gewenste vermogen niet heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk BerichtenGizmo, neem je vaak de expresweg in haasrode? Al 2x zo'n blauwe RS gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenbij wie zou je gaan?
Er zijn er zoveel maar ge kent dat hij de ene breekt den andere af en dan maar gaan twijfelen wie er goed is .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk BerichtenWeet het nog niet . Ken jij soms een goeie?
Er zijn er zoveel maar ge kent dat hij de ene breekt den andere af en dan maar gaan twijfelen wie er goed is .
en waarschijnlijk nog anderen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenvraag mij toch wel af of die echt 300 pk heeft eigenlijk
Ik zie elke ochtend een blauwe langsrijden
Comment
-
http://www.evo.co.uk/carreviews/evol..._focus_rs.html. En op die andere foto als hij optrekt tegen de ST staat die turbodrukmeter ook op de helft...ik denk dat daar wel het probleem zal liggen. Bij mij schiet die meter direct helemaal naar rechts. Volgens mij heeft die RS van in die test ook geen 305pk, toch normaal als da pijltje AL in het midden stopt. Vind da heel raar dat sommige RS'en die turbodrukmeter in het midden stopt...gelukkig heb ik da probleem niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenGe moet is goed naar de foto's zien van dat artikel, die RS rijdt heeft een topsnelheid van 149.9mph zeggen ze, en die turbodrukmeter staat maar op de helft. En op die andere foto als hij optrekt tegen de ST staat die turbodrukmeter ook op de helft...ik denk dat daar wel het probleem zal liggen. Bij mij schiet die meter direct helemaal naar rechts. Volgens mij heeft die RS van in die test ook geen 305pk, toch normaal als da pijltje AL in het midden stopt. Vind da heel raar dat sommige RS'en die turbodrukmeter in het midden stopt...gelukkig heb ik da probleem niet.
Comment
Comment