Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    vraag mij toch wel af of die echt 300 pk heeft eigenlijk

http://www.evo.co.uk/carreviews/evol..._focus_rs.html
    Had een tijdje geleden op youtube een RS die ze op de vermogenbank aan het testen waren en standaard had hij maar 273pk's ( ongeveer 1200 km op de teller) .Maar ik vind het niet terug ,het was een engelstuningfirma.Maar op den duur zou je beginnen twijfelen.Maar als je sommige filmpjes zit onboard zie je dat de turbodruk maar tot de helft komen van de teller.Mss daar iets mee te maken ?

Comment

• Mijne heeft ook nooit 300 pk..ben ik zeker van..gisteren bleef een ibiza cupra met 180 pk van 2007 tot 220 lekker naast me hangen..als ik mijn biv nu niet betaald had dan verkocht ik de rs!! No doubt

Comment

• biv krijg je toch terug?
        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
          Had een tijdje geleden op youtube een RS die ze op de vermogenbank aan het testen waren en standaard had hij maar 273pk's ( ongeveer 1200 km op de teller) .Maar ik vind het niet terug ,het was een engelstuningfirma.Maar op den duur zou je beginnen twijfelen.Maar als je sommige filmpjes zit onboard zie je dat de turbodruk maar tot de helft komen van de teller.Mss daar iets mee te maken ?
          dik 300 pk in een Focus zou je toch verwachten dat 'ie sneller dan 6 seconden naar de 100 gaat he.. beetje gechipte VW GTI haalt dat..

Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
          Mijne heeft ook nooit 300 pk..ben ik zeker van..gisteren bleef een ibiza cupra met 180 pk van 2007 tot 220 lekker naast me hangen..als ik mijn biv nu niet betaald had dan verkocht ik de rs!! No doubt
          precies wel zeer ontevreden he jij?

Comment

dik 300 pk in een Focus zou je toch verwachten dat 'ie sneller dan 6 seconden naar de 100 gaat he.. beetje gechipte VW GTI haalt dat..
            Denk dat je 0 - 100 tegen de limieten van FWD aanloopt als je richting de 5 seconden wilt ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Denk dat je 0 - 100 tegen de limieten van FWD aanloopt als je richting de 5 seconden wilt ofzo.
              yes I know, maar 't probleem is dat hij boven de 100 niet wegloopt

je moet maar eens 1/4 mile tijden opzoeken..

Comment

yes I know, maar 't probleem is dat hij boven de 100 niet wegloopt

je moet maar eens 1/4 mile tijden opzoeken..
                Je weet wat ze zeggen he, zo een RS is geen drag-racer.

Als je dat wilt moet je maar een LP560 kopen ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                  Mijne heeft ook nooit 300 pk..ben ik zeker van..gisteren bleef een ibiza cupra met 180 pk van 2007 tot 220 lekker naast me hangen..als ik mijn biv nu niet betaald had dan verkocht ik de rs!! No doubt
                  Als er aan die cupra wat geprutst is kan die vlot 230pk hebbenEn hij is ook veel lichter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                    biv krijg je toch terug?
                    Dat dacht ik toch niet eigenlijk. Het verschil in jaarlijkse rijtaks krijg je terug maar inschrijvingstaks ben je sowieso kwijt. Ik ben hier evenwel niet 100% zeker van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                      Ik ga toch eens een afspraak maken denk ik om te weten wat het vermogen is, wil zekerheid. Als het blijk dat het niet zo is dan maar eens vragen hoe het komt dat hij de gewenste vermogen niet heeft.

Comment

Ik ga toch eens een afspraak maken denk ik om te weten wat het vermogen is, wil zekerheid. Als het blijk dat het niet zo is dan maar eens vragen hoe het komt dat hij de gewenste vermogen niet heeft.
                        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Toevallig nog niet tegengekomen op de ring ?

Comment

• Gizmo, neem je vaak de expresweg in haasrode? Al 2x zo'n blauwe RS gezien.
                          -

Comment

bij wie zou je gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matt.V Bekijk Berichten
                              Gizmo, neem je vaak de expresweg in haasrode? Al 2x zo'n blauwe RS gezien.
                              Dat ben ik niet is heel eindje voor mij ,van waar ik woon

Comment

bij wie zou je gaan?
                                Weet het nog niet . Ken jij soms een goeie?
                                Er zijn er zoveel maar ge kent dat hij de ene breekt den andere af en dan maar gaan twijfelen wie er goed is .

Comment

Weet het nog niet . Ken jij soms een goeie?
                                  Er zijn er zoveel maar ge kent dat hij de ene breekt den andere af en dan maar gaan twijfelen wie er goed is .
                                  PPE in Brussel heeft een zeer goede bank.. Heinz ook

en waarschijnlijk nog anderen..

Comment

Werd van de S60R en V70R ook altijd gezegd...

Ik zie elke ochtend een blauwe langsrijden
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

http://www.evo.co.uk/carreviews/evol..._focus_rs.html
                                      Ge moet is goed naar de foto's zien van dat artikel, die RS rijdt heeft een topsnelheid van 149.9mph zeggen ze, en die turbodrukmeter staat maar op de helft . En op die andere foto als hij optrekt tegen de ST staat die turbodrukmeter ook op de helft...ik denk dat daar wel het probleem zal liggen. Bij mij schiet die meter direct helemaal naar rechts. Volgens mij heeft die RS van in die test ook geen 305pk, toch normaal als da pijltje AL in het midden stopt. Vind da heel raar dat sommige RS'en die turbodrukmeter in het midden stopt...gelukkig heb ik da probleem niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                                        Ge moet is goed naar de foto's zien van dat artikel, die RS rijdt heeft een topsnelheid van 149.9mph zeggen ze, en die turbodrukmeter staat maar op de helft . En op die andere foto als hij optrekt tegen de ST staat die turbodrukmeter ook op de helft...ik denk dat daar wel het probleem zal liggen. Bij mij schiet die meter direct helemaal naar rechts. Volgens mij heeft die RS van in die test ook geen 305pk, toch normaal als da pijltje AL in het midden stopt. Vind da heel raar dat sommige RS'en die turbodrukmeter in het midden stopt...gelukkig heb ik da probleem niet.
                                        Awel ik dacht dat ook , bij mij ga het ook tot over de helft maar stop juist voor te laatste kwartje soms iets voorbij . Maar het zou toch niet mogen , dat er zoveel verschil opzit.

Comment

Working...
                                        X