bespaar me dat aub
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenbespaar me dat aub
Autoforum, het forum waar de échte autoliefhebbers zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenIk sta voor de aankoop van een nieuwe VW Golf Tdi 1.6. Die Focus lijkt me een interessant alternatief
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk BerichtenIk sta voor de aankoop van een nieuwe VW Golf Tdi 1.6. Die Focus lijkt me een interessant alternatief
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenik vraag me af waarom ne snotter van17 tegen mij begint te zeveren..moet gij nergens ni op chirokamp zitte.? Ik heb ne rs en ne evo9 da maakt van mij de marginaalste jhonny van de buurt!!en mensen die roze hemdjes stijl vinden kunnen mss beter ne topic met wagens zoeken die minstens 100000 euro kosten en daar een beetje gaan lullen..en iedereen die mij ne jhonny vind mag me dat altijd persoonlijk komen vertellen ..
SPOILER ALERT
En niet in de zin dat ik het einde ga verklappen, maar in a Johny kinda way!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenik vind de spoiler op evo en rs ook er dik over maar ik heb dat niet gekocht v de looks maar voor de fun dat zo een wagen kan geven voor weinig geld
Vooral als ze denken dat je écht een Johny bent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk BerichtenWat een liefde
De mijne wordt overmorgen gemaakt.
Dat geeft mij nog een dikke 2 weken om een paar sterren op m'n gezicht te laten zetten. Kwestie van m'n eigen looks wat aan te passen aan het imago van de auto!
Ik wou verdorie hard dat ik er ook eentje in bestelling had.
Comment
-
Dat geeft mij nog een dikke 2 weken om een paar sterren op m'n gezicht te laten zetten. Kwestie van m'n eigen looks wat aan te passen aan het imago van de auto!
Duoshoot? Dan wel motorkap nog herspuiten
Comment
-
Dat geeft mij nog een dikke 2 weken om een paar sterren op m'n gezicht te laten zetten. Kwestie van m'n eigen looks wat aan te passen aan het imago van de auto!sterren zijn cool!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk BerichtenHaha,ik zal u de nummer v mijnen tattoeur gevesterren zijn cool!!!
Ge hebt nen Evo gekocht, blijf nu maar on the dark side!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenProficiat Marina
Ik wou verdorie hard dat ik er ook eentje in bestelling had.
En voor je 't weet, heb je wel weer iets anders.
Maar kan ik ondertussen eventueel een klakske of zo lenen? Ik zoek nog iets voor meneer!
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenIk verhuur mijn status aan je om mee af te tellen!
Duoshoot? Dan wel motorkap nog herspuiten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk BerichtenEr rust een vloek op die duoshoot!! Een vloek zeg ik u!
Komt tegen het einde van de zomer wel in orde!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenZo ni beginnen é.
Ge hebt nen Evo gekocht, blijf nu maar on the dark side!ne subaru kon er net nimeer vanaf man..ik heb nochtans gzocht naar een 06 model maar waren iets te duur
Comment
-
Comment
Comment