Oorspronkelijk geplaatst door ddk
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Bedankt Kristof D , ik zal eens kijken bij rpmpower.
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenKerel (oh, ik haat het als iemand daarmee zijn zinnen begint), ik reageerde niet omdat ik mezelf aangesproken voel. Ik reageerde gewoon omdat AdriH niet weet waarover hij praat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenKerel (oh, ik haat het als iemand daarmee zijn zinnen begint), ik reageerde niet omdat ik mezelf aangesproken voel. Ik reageerde gewoon omdat AdriH niet weet waarover hij praat.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenkunnen we nu terug to the point komen?
Ik denk dat ik straks eens naar Van Springel ga rijden, in Wavre.. eens zien of ik daar een RS kan spotten.. ik heb daar indertijd ook m'n eerste ST gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenIk moet zeggen, komende van iemand die racistisch-marginale onzin uitkraamt zoals puntje 3 van uw 3-stappenplan zie ik dit als een ongelofelijk compliment.
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichtenoh ik haat het als mensen over andere zeggen dat ze niet weten waarover ze praten maar dan zelf de domste dingen uitkramen.
Dat ik reageerde op het feit dat hij inkomen aanhaalde als loos argument is omdat het zo lijkt alsof hij neerkijkt op iedereen die minder verdient dan een bepaald bedrag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenkunnen we nu terug to the point komen?
Ik denk dat ik straks eens naar Van Springel ga rijden, in Wavre.. eens zien of ik daar een RS kan spotten.. ik heb daar indertijd ook m'n eerste ST gezien
eind deze week heb ik de mijne,das dichterbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichteneind deze week heb ik de mijne,das dichterbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichteneind deze week heb ik de mijne,das dichterbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichteneind deze week heb ik de mijne,das dichterbijzie pm.
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Blijkbaar is er al ene gestolen hier in België. Mijn pa was vandaag in de garage (mijn focus moest op onderhoud en hij was vrij dus heb ik mij een vervangwagen uitgespaard) en hij was met de verkoper aan het praten en het ging over de RS. En toen zei die dat hij vandaag een mail had binnen gekregen dat er een RS gestolen was de dag nadat die afgeleverd was aan de klant...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtenproficiat!
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenKom vrijdag eens langs zolder
Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk BerichtenVandaag geleverd...zie pm.
Mvg,
1000 x dank he maat,er viel een serieuze last van mijn schouders toen ik uw pm las
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenthx ,jij ook met uw 6gti hè
zeker weten
1000 x dank he maat,er viel een serieuze last van mijn schouders toen ik uw pm lasen proficiat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGisteren ene gespot in Dardennen. Impressionant
Comment
Comment