Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
    Kerel, ge begrijpt toch dat dat een grap is. Dat ge toevallig in de marginale en anale (aarschot kontich reet) driehoek woont wil niks zeggen.
    En uw statement over Leuven is helemaal dom.
    Kerel (oh, ik haat het als iemand daarmee zijn zinnen begint), ik reageerde niet omdat ik mezelf aangesproken voel. Ik reageerde gewoon omdat AdriH niet weet waarover hij praat.

Comment

• Bedankt Kristof D , ik zal eens kijken bij rpmpower.

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
      Kerel (oh, ik haat het als iemand daarmee zijn zinnen begint), ik reageerde niet omdat ik mezelf aangesproken voel. Ik reageerde gewoon omdat AdriH niet weet waarover hij praat.
      Oh jee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
        Ik moet zeggen, komende van iemand die racistisch-marginale onzin uitkraamt zoals puntje 3 van uw 3-stappenplan zie ik dit als een ongelofelijk compliment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
          oh ik haat het als mensen over andere zeggen dat ze niet weten waarover ze praten maar dan zelf de domste dingen uitkramen.

Comment

• kunnen we nu terug to the point komen?
            Ik denk dat ik straks eens naar Van Springel ga rijden, in Wavre.. eens zien of ik daar een RS kan spotten.. ik heb daar indertijd ook m'n eerste ST gezien

Comment

• +

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                kunnen we nu terug to the point komen?
                Ik denk dat ik straks eens naar Van Springel ga rijden, in Wavre.. eens zien of ik daar een RS kan spotten.. ik heb daar indertijd ook m'n eerste ST gezien
                Opvolger voor de MPS aant zoeken?

Comment

• Gisteren ene gespot in Dardennen. Impressionant

Comment

Ik moet zeggen, komende van iemand die racistisch-marginale onzin uitkraamt zoals puntje 3 van uw 3-stappenplan zie ik dit als een ongelofelijk compliment.
                    Wat is daar nu racistisch aan?

Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                    oh ik haat het als mensen over andere zeggen dat ze niet weten waarover ze praten maar dan zelf de domste dingen uitkramen.
                    Het ging er gewoon om dat AdriH dacht dat Leuven bij de Marginale driehoek hoorde en al direct in de verdediging ging terwijl hij zich gewoon geen zorgen hoorde te maken. Jullie hebben met zijn tweeën eigenhandig bewezen dat ze Leuven er bij zouden moeten voegen en er een marginale ruit van maken.

Dat ik reageerde op het feit dat hij inkomen aanhaalde als loos argument is omdat het zo lijkt alsof hij neerkijkt op iedereen die minder verdient dan een bepaald bedrag.

Comment

• storm in een glas water gebaseerd op mis-verstanden en tongue-in-cheek uitdrukkingen , laat ons erover zwijgen alvorens we uit dit topic gekieperd worden

Comment

kunnen we nu terug to the point komen?

eind deze week heb ik de mijne,das dichterbij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                          proficiat!

Comment

Kom vrijdag eens langs zolder

Comment

Vandaag geleverd... zie pm.

Mvg,
                              =================
                              2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Blijkbaar is er al ene gestolen hier in België. Mijn pa was vandaag in de garage (mijn focus moest op onderhoud en hij was vrij dus heb ik mij een vervangwagen uitgespaard) en hij was met de verkoper aan het praten en het ging over de RS. En toen zei die dat hij vandaag een mail had binnen gekregen dat er een RS gestolen was de dag nadat die afgeleverd was aan de klant...
                                http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Die test RS staat precies niet meer in diksmuide .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                                    proficiat!
                                    thx ,jij ook met uw 6gti hè

Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                    Kom vrijdag eens langs zolder
                                    zeker weten

Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                    Vandaag geleverd... zie pm.

Mvg,

1000 x dank he maat,er viel een serieuze last van mijn schouders toen ik uw pm las

Comment

thx ,jij ook met uw 6gti hè

zeker weten

1000 x dank he maat,er viel een serieuze last van mijn schouders toen ik uw pm las
                                      Eindelijk het einde van een lange wachttijd is inzicht . Volgende week is het dan zover . Dan kan je lekker gaan rondtoeren en genieten van je RSke en hopen dat het zo een prachtig weertje blijft , dan kom ik u misschien tegen als je eens naar de kust rijdt , maar neem dan wel de E40 en proficiat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Gisteren ene gespot in Dardennen. Impressionant

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Eentje in Ronse gespot, zo'n blauwe.
                                          Echt vette kar. Had helaas geen tijd om die even van dichterbij te bekijken. Hopelijk iemand uit de buurt.

Comment

Working...
                                          X