Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe de RS wordt gemaakt in de fabriek . Heel interessante video...

Comment

• Focus RS op circuit van Monza...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
        ja misschien wel, ik zoek meer een compromis in een wagen....
        Dan had een ST sowieso al de betere keuze geweest voor u als het interieur van de Focus u had aangestaan.

Comment

• Heb juist bericht gekregen van mijn ford garage; heb chassnr. en wordt nu de komende week gemaakt en wordt geleverd de eerste week van mei .Leuk kan nu met veel plezier beginnen aftellen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
            Dan had een ST sowieso al de betere keuze geweest voor u als het interieur van de Focus u had aangestaan.
            nee ik wil zeggen 34000 euro vind ik helemaal niet veel voor zo een goed rijdende wagen...maar 34000 voor zo een afwerking vind ik dan wel veel. dan misschien liever iets minder prestaties en fun maar een betere afwerking.

Comment

nee ik wil zeggen 34000 euro vind ik helemaal niet veel voor zo een goed rijdende wagen...maar 34000 voor zo een afwerking vind ik dan wel veel. dan misschien liever iets minder prestaties en fun maar een betere afwerking.
              De Focus ST dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                Heb juist bericht gekregen van mijn ford garage; heb chassnr. en wordt nu de komende week gemaakt en wordt geleverd de eerste week van mei .Leuk kan nu met veel plezier beginnen aftellen .
                Dan zullen de anderen hier binnenkort ook wel bericht krijgen

Comment

En vergeet de 5000€ BIV niet.. prestaties lijken me toch leuker dan afwerking. En dat Schots ruitje in de Golf GTI moogt ge hebben hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                    En vergeet de 5000€ BIV niet.. prestaties lijken me toch leuker dan afwerking. En dat Schots ruitje in de Golf GTI moogt ge hebben hoor.
                    Lederen zetels hebben geen ruitjes

Comment

• Vreemd , ik zie nochtans ruitjes in de test in de Autogids

Comment

Vreemd , ik zie nochtans ruitjes in de test in de Autogids
                        Waar dan?

Bij de standaardbekleding echter wel ja

Comment

• Inderdaad, standaardbekleding. Die lederen zetel variant zal je niet voor 34000€ hebben vermoed ik alhoewel de prijs nog niet vaststaat voor de Golf 6 GTI variant.

hier een scan van het artikel in AG769

Comment

• Geen GTI voor 34.000 € ? In Nederland misschien, maar hier in België zal die verre van zoveel kosten hoor ...

Comment

• een GTI moet je ook vergelijken met een ST.
                              een RS veegt zijn gat aan een GTI.
                              wimoptiek.be op

Comment

• Een RS is een brutere, goedkopere R32 dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                  een GTI moet je ook vergelijken met een ST.
                                  Qua prestaties wel

Comment

• basis GTI 5deurs zit je net onder de 30 000euro...

mits wat opties (leder, xenon, navi, 18",... ) ga je over de 34 vrees ik

Volgens mij liggen de prijzen een 2000euro meer als bij de vorige versie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten
                                      Geen GTI voor 34.000 € ? In Nederland misschien, maar hier in België zal die verre van zoveel kosten hoor ...
                                      zie verder

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                      een GTI moet je ook vergelijken met een ST.
                                      mijn gedacht.. de enige die de RS kan volgen - en dan nog - was R32 zaliger.

Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                      basis GTI 5deurs zit je net onder de 30 000euro...

mits wat opties (leder, xenon, navi, 18",... ) ga je over de 34 vrees ik

Volgens mij liggen de prijzen een 2000euro meer als bij de vorige versie!
                                      Voila, dat denk ik er ook van. 34000€ mét lederen interieur en alle andere dingen die op de RS standaard zijn, zal niet waar zijn denk ik waar het de GTI betreft. Je betaald wel maar 2500€ BIV

Comment

zie verder

mijn gedacht.. de enige die de RS kan volgen - en dan nog - was R32 zaliger.

Voila, dat denk ik er ook van. 34000€ mét lederen interieur en alle andere dingen die op de RS standaard zijn, zal niet waar zijn denk ik waar het de GTI betreft. Je betaald wel maar 2500€ BIV

die klonk héél mooi maar eigenlijk ging die niet bijzonder snel vooruit....

Comment

• waar is de tijd

Subscribe here: http://bit.ly/1uSYprLEverything about cars, online and offline. AutoWeek is one of the leading automotive media in Europe and the largest in ...

Comment

Working...
                                          X