Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
    ziet er idd niet slecht uit..ik kan er nimeer van slapen ik ga me vlug een full omnium nemen en mijne auto tege ne boom peren,dan kan ik direkt bestelle..pfff..op mijne cupra heb ik niks als testrijders die me hele dag door de domste vragen stellen over mijne auto..word er gek van
    Komt de uwe er 100% zeker of kijk je nog wat de kat uit de boom?

Comment

• 200procent!!!!! maar ik kan niet bestellen voor de cupra weg is..ik heb spijtig gnoeg niet zoveel geld liggen.. als cupra weg is kan ik de wagen direkt btalen..als ik nu bestel en de auto is er binne 4weken dan kan ik hem niet betalen en dat wil ik niet

Comment

• Werner

Ik zou hem eens op professionele sites plaatsen en alle details invullen zoals het hoort, je zal veel meer aandacht trekken. U advertentie mss wat aanpassen op kapaza zodoende het lijkt alsof het opgesteld is van een officiele dealer of mss via hem te koop aanbieden.Al eens geprobeert op duitse sites?

Die moet je zeker van de hand krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk Berichten
          Werner

Ik zou hem eens op professionele sites plaatsen en alle details invullen zoals het hoort, je zal veel meer aandacht trekken. U advertentie mss wat aanpassen op kapaza zodoende het lijkt alsof het opgesteld is van een officiele dealer of mss via hem te koop aanbieden.Al eens geprobeert op duitse sites?

Die moet je zeker van de hand krijgen.

neen heb ik nog niet geprobeerd..bdankt voor de tip ben nooit ni echt ne goede verkoper geweest

Comment

• valt die cupra niet over te laten aan je garage? desnoods voor een beetje minder als je zou wilen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
              valt die cupra niet over te laten aan je garage? desnoods voor een beetje minder als je zou wilen

ge weet garagisten nemen niet graag zo iets over he..nemen hem wel over maar die willen nooit ni teveel geven he...als ik er minder voor ga vragen dan kan ik hem partikulier ook wel sneller verkopen maar ik ga hem niet weggeven ook niet hoor..ik laat nu al meer als 15000euro vallen dat er in steekt op 1,5 jaar
              Last edited by ; 12/01/2009, 21:51.

Comment

ge weet garagisten nemen niet graag zo iets over he..nemen hem wel over maar die willen nooit ni teveel geven he...als ik er minder voor ga vragen dan kan ik hem partikulier ook wel sneller verkopen maar ik ga hem niet weggeven ook niet hoor..ik laat nu al meer als 15000euro vallen dat er in steekt op 1,5 jaar
                hmm, en wat valt er te verdienen als jij een omnium neemt en ik er mijn camionette in parkeer?

Comment

hmm, en wat valt er te verdienen als jij een omnium neemt en ik er mijn camionette in parkeer?

750eurohahahahahahah..goei voorstel trouwens

Comment

• Wat vraag je eignlijk voor die cupra? Er is wel al goed mee gebeuld he met die kar, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                      Wat vraag je eignlijk voor die cupra? Er is wel al goed mee gebeuld he met die kar, niet?
                      gebeuld??zal wel..paar keer nordschliefe en 3 trackdays..maar in tegenstelling tot anderen reed ik nooit langer als 10 minuten aan een stuk,mijn auto stond elke dag! op de brug bij ons op het werk om altijd de beste zorgen te geven,om de 5000 km service terwijl dat pas om de 15000 moet.e.(en er zit olie van 18eur per liter in)elke dag werd de auto gekuist,als ik iets hoorde bij het minste direkt alles nieuw ..gebeuld zeg je dan...enige plaats waar ik er hard mee reed was circuit..dagelijks gebruik rij ik altijd gelijk ne bompa...dus hangt ervan af wat je ondr gbeuld verstaat dan anderen trekken burnouts enzo overal waar ze stoppen,ik niet...nooit geen gas mee gegeven voor hij echt warm stond....
                      meeste kilometers waren woon werk verkeer...iemand dat zegt dat mijn auto is afgebeuld weet niet wat hij zegt..wagen is echt tip top en de testbank uitdraai bewijst dat ook
                      Last edited by ; 13/01/2009, 12:53.

Comment

750eurohahahahahahah..goei voorstel trouwens
                        maar dan blijf ik over met 750€ en een camionette die perto is.
                        misschien kan je het eens vragen aan iemand met een wagentje dat er nog 500 waard is, dan doet ie hem 250€ winst. ik zou me verlies doen.

Comment

• ik ben momenteel nog kandidaat, maar als ge dan toch nen omnium hebt, kan gij in mij rijden, dan gaat mijn verzekering nie naar omhoog

Comment

• Ik vind hem supervet, zeker in het wit.

Dat groen oogt al ferm minder op de bovenstaande pics.

Comment

maar dan blijf ik over met 750€ en een camionette die perto is.
                              misschien kan je het eens vragen aan iemand met een wagentje dat er nog 500 waard is, dan doet ie hem 250€ winst. ik zou me verlies doen.

jama pakt gij dan vlug ook nen omnium

Comment

• We wilen hier vooral knallende motoren zien en blitse foto's dus indien je afspraakjes wil regelen graag privé aub Dit is een te mooi topic om een andere weg in te slaan.
                                Wacht vol ongeduld op de eerste rijtesten.

Comment

jama pakt gij dan vlug ook nen omnium
                                  op nen partner van 2000??

ze gaan me graag zien komen

Comment

• he werner als ik van jou was zou ik ni te lang wachten me bestellen, er zyn er maar 50 voorzien voor belgie per jaar. Als die 50 bestelt zyn schuif je op naar het volgende jaar enzo verder.De rs wordt gebouwd tot het nieuwe focus model wordt voorgesteld. Kheb myn eigen al safe gezet,de myne is vorige week besteld. Ik zou hem hebben in april. Er zijn er al ongeveer 10 verkocht hebben ze bij ford tegen mij gezegd. Dus je weet wa doen he, veel geluk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                                      he werner als ik van jou was zou ik ni te lang wachten me bestellen, er zyn er maar 50 voorzien voor belgie per jaar. Als die 50 bestelt zyn schuif je op naar het volgende jaar enzo verder.De rs wordt gebouwd tot het nieuwe focus model wordt voorgesteld. Kheb myn eigen al safe gezet,de myne is vorige week besteld. Ik zou hem hebben in april. Er zijn er al ongeveer 10 verkocht hebben ze bij ford tegen mij gezegd. Dus je weet wa doen he, veel geluk

Wil je die AUB voorstellen op het forum? Welke opties heb je genomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten

Wil je die AUB voorstellen op het forum? Welke opties heb je genomen?
                                        kheb ne witte gepakt, en als optie luxepack 2. Dit houdt in half lederen recaro seats, parkeersensoren,key free system, zonnewerende voorruit en perimetrisch en volumetrisch antidiefstalalarm. je kan ook nog navigatie systeem pakken enz maar da interesseerde mij niet. Hoe dat die auto rijdt interesseert mij veel meer...

Comment

Working...
                                        X