Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• afsluitbaar he

deze versie heeft ook die camera.. maar ik vind het erg lelijk gedaan

de normale niertjes (enfin NIEREN) zijn knapper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      afsluitbaar he

deze versie heeft ook die camera.. maar ik vind het erg lelijk gedaan

de normale niertjes (enfin NIEREN) zijn knapper
      De gewone nieren zijn inderdaad veel mooier.. maar waarom moeten die nieren in godsnaam afsluitbaar zijn?
      freude am fahren

Comment

• Zal wel iets met de aerodynamica te maken hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
          De gewone nieren zijn inderdaad veel mooier.. maar waarom moeten die nieren in godsnaam afsluitbaar zijn?
          De eerste kilometers heb je je koelradiator toch nog niet nodig, de motor is dan immers nog aan het opwarmen. In dat geval ben je beter dat je je niertjes afsluit voor een betere aerodynamica en dus minder luchtweerstand.

Comment

• Ik vind 'm helemaal niet mis, ja zelfs knap ... maar 'ie gaat ook naar mijn mening nooit 'n schoonheidsprijs winnen. Ik vind 'm ook wel wat weg hebben van de Lexus (al kan je daar misschien geen objectief aantoonbare zaken voor aanwijzen). 'k Vind 'm zeker achteraan weinig Duits overkomen (als zoiets al bestaat), maar vooraan en opzij is 'ie alvast zeer makkelijk als een BMW te herkennen.

Ben er wel vrij zeker van dat 't een succes zal zijn. Merk doet er uiteraard toe, maar los daarvan moet 'ie ook met z'n rijgedrag véél vrienden maken, en is 'ie alleszins bij de tijd inzake snufjes, gadgets en gimmicks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Deze velgen zijn niet lelijk, maar ook weer niet echt mijn ding. Wel zullen ze gemakkelijk te poetsen zijn. Ik vergelijk ze een beetje met de styling 230 die wij onder onze 335i hebben.

Deze (zeer mooie) velgen zijn nog niet opgenomen in de catalogus?

Ze doen mij ook sterk denken aan een 1 en 3 Serie velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Ik vind 'm helemaal niet mis, ja zelfs knap ... maar 'ie gaat ook naar mijn mening nooit 'n schoonheidsprijs winnen. Ik vind 'm ook wel wat weg hebben van de Lexus (al kan je daar misschien geen objectief aantoonbare zaken voor aanwijzen). 'k Vind 'm zeker achteraan weinig Duits overkomen (als zoiets al bestaat), maar vooraan en opzij is 'ie alvast zeer makkelijk als een BMW te herkennen.

Ben er wel vrij zeker van dat 't een succes zal zijn. Merk doet er uiteraard toe, maar los daarvan moet 'ie ook met z'n rijgedrag véél vrienden maken, en is 'ie alleszins bij de tijd inzake snufjes, gadgets en gimmicks.
                Deze 'L' vorm achterlichten zijn toch een typisch BMW stijl geworden.

Comment

• Vandaag 2 zien staan op een vrachtwagen. De voorkant is doenbaar maar de kont is gewoon lelijk.

Comment

• Daar vreesde ik dus al voor.

Comment

• Er zijn nog nooit zoveel gelijkenissen tussen de nieuwe bmw 7 en het vorig model. Ik vind dat gewoon ERG niettegenstaande het model "er mag zijn". Het is afwachten of dat de BMW 7-eigenaar zich geroepen voelt om nog eens > 75000 euro neer te leggen om dan telkens aan iedereen te moeten leggen dat dit echt het nieuw model is. Als ik hem binnenkort zal zien, zal ik misschien andere gedachten hebben... maar ik vrees ervoor.
                      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                        Er zijn nog nooit zoveel gelijkenissen tussen de nieuwe bmw 7 en het vorig model. Ik vind dat gewoon ERG niettegenstaande het model "er mag zijn". Het is afwachten of dat de BMW 7-eigenaar zich geroepen voelt om nog eens > 75000 euro neer te leggen om dan telkens aan iedereen te moeten leggen dat dit echt het nieuw model is. Als ik hem binnenkort zal zien, zal ik misschien andere gedachten hebben... maar ik vrees ervoor.
                        Is dat echt zo, of jouw veronderstelling?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          Daar vreesde ik dus al voor.
                          Allé jongens... Die ziet er toch erg typisch BMW uit. Met L vorm en al... De zijdelingse uitsnijding lijkt dan weer op de E60...
                          Ik vind hem echt knap. En dat al op foto... In het echt zal ie me wss ook wel bevallen... Is meestal nog knapper...

Comment

• Hij zal weer gewenning vragen, maar het staat vast dat ik hem na verloop van tijd reteknap ga vinden

Comment

• Mooie wagen. Donderdag ga ik naar het Salon van Parijs om 'm eens in 't echt te zien.

Comment

• Eigenlijk had ik ook wel willen gaan. Ik ben nog nooit op het salon van Parijs geweest.

Ga je foto's trekken?
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Van grote nieren gesproken...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• That's one huge kidney!!
                                    Mr Drift

Comment

• Op sommige foto's vind ik hem zoo vet, en op anderen dan weer zo triestig..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver Bekijk Berichten
                                        Is dat echt zo, of jouw veronderstelling?
                                        Mijn veronderstelling natuurlijk. Er is nog nooit een Duitse limo zo afgekeken van het oud model. Bekijk de levensloop van de MB S, BMW 7 op uitzondering v/d nieuwe, AUDI A8 (200). Elk model was revolutionair. Nu hebben de jonge snotneusdesigners inspiratie (gekopieerd) gehaald van de facelift (vorig model).
                                        Het wordt tijd dat bmw wat designers afkoopt van AUDI.
                                        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Je reinste zever, naar mijn mening.

'7 E32 -> '7 E38
                                          A8 D2 -> A8 D3
                                          XJ X308 -> XJ X360
                                          LS UCF10 -> LS UCF20
                                          ...

En als er één 'premiummerk' zeer behoudsgezine stapjes neemt qua styling, van de ene generatie naar de andere, dan is het Audi wel. Daar zijn de meesten 't over eens. Wil niet zeggen dat 't lelijke auto's zijn, 'k reageer gewoon op je imo weinig doordachte uitlating inzake stylingevolutie.

Geen dank.
                                          Last edited by ; 07/10/2008, 09:45.

Comment

Working...
                                          X